Ja, ze groeien nou eenmaal niet zo snel bij mij Maar scheelt ons wel weer een rit van 2 uur Mariek: supergoed!!! En weet je of er een topper bijzit? Want zo niet, dan toch 2 terug?
Mariek!! Top meid! Op naar de dag van morgen en naar een plakbeebje voor jou! Ik mag vanavond beginnen met Gonal-f 225. Zaterdag terug voor de FM. Dan gaat nu het echte werk beginnen! Idd veel IVFers nu, maar ja ik was ook leiver via de IUI's zwanger geraakt..helaas.. Hopelijk allemaal goed nieuws hier, Jessie? Ga jij ermee van start??
Ik neem aan dat ze je alleen Clomid geven als het zin heeft.. Als het zaad verder goed is en er zijn geen redenen om aan te nemen dat het niet gaat lukken als je eenmaal een eisprong hebt, dan lijkt me dat ze niet meteen beginnen met IUI of IVF.
Hier helaas een lage temp vanochtend.. ik ben nog niet ongi, maar het zal niet lang meer duren.. Dus dan op CD3 weer beginnen met Clomid, ronde 2 maar dan 100 mg ipv 50 mg! Veel succes Kriskras! Ik duim dat het er goed uitziet zaterdag! Mariek, super dat er goed gedeelde embryo's zijn. Vanaf morgen lekker broeden Mirr, heel veel succes morgen!
Wanneer moet je ongi worden dan jessie? Kan ook een tempdip zijn hè. Je weet het hè geen bloed geeft moed Heb je het gevoel dat je ongi gaat worden? Ik blijf voor je duimen xxx
Gistermiddag om half 4 hadden we de afspraak en we waren snel klaar: wanneer ik ongesteld ben, kan ik bellen voor een afspraak op cd 11/12 voor een echo en dan afhankelijk van wat ze dan zien of nog eens terug voor een echo of naar huis met ovu testen en bellen bij een positieve test. Ze willen eerst 6 x IUI doen (zonder hormonen) en mocht het dan nog niet gelukt zijn een HSG en daarna nog +/-6 x IUI. Dus ik verwacht dat we in de week van 7 februari de eerste IUI zullen hebben!!! We hebben er samen heel veel zin in om nu echt aan de slag te gaan en hopen dat IUI gaat lukken! Jessie:Ik hoop dat de temp dip weer voorbij is en je temp gestegen is!!! Mariek: Goed nieuws!!! Ik hoop dat het een plakbeeb is!!! KrisKras: hoe laat was jij er vandaag?
Dag dames, Hopelijk mag ik hier inbreken!? Mijn eerste zoontje heb ik ook gekregen door een ivf behandeling via geertgen, en nu zijn we bezig voor een 2e wondertje. Vandaag ben ik begonnen met de gonal-f. Ik heb altijd veel gelezen op forums maar nooit echt iets mee gedaan, nu merk ik we dat ik het fijn vind om af en toe iets kwijt te kunnen. Mensen die nooit geen behandeling hebben gehad kunnen zich toch niet zo goed inleven in de situatie, en jullie kunnen dat wel beter. Vandaar dat ik gaag mee wil delen, ik hoop dat ik welkom ben hier? Mmiir: volgens mij zijn wij elkaar vandaag tegen gekomen bij geertgen,ik was daar met mijn zoontje en opa!! Liefs Yvonne
Mniekie: dat gaat al behoorlijk snel! Yvonne: heb wel moeders en kinderen gezien, maar zou het zo niet weten.. Was ook beetje zenuwachtig voor de punctie en erna beetje drowsy... Maar.. uhm.. de punctie is goed gedaan... Er zijn 11 follikels leeg gezogen, morgen hoor ik hoeveel eitjes de gevonden hebben... Ben benieuwd! Hoe ging jou TP, Mariek?
Mirr, goed zeg, 11! Hoe voel je je nu? Ik duim voor een mooi bericht morgen.. wanneer zou dan tp zijn? Yvonne, welkom! Hier helaas geen goed nieuws, ik ken mijn lichaam en temp toch het beste.. vanochtend een nog lagere temp en ongi! Dus vanmiddag meteen maar gebeld voor 1e FM, nu kon er nog gepland worden na werktijd. Zal dus wel weer lang in de wachtkamer zitten betekenen. Vrijdag 28 januari 17.50 bij Dr R, wordt de eerste keer dat ik hem heb!
Miiirrrrr geweldig zeg 11 stuks Morgen rond 11 uur zal ik hard voor je duimen xxx Hier net terug van de tp in genk, 2 uur moeten wachten zucht MAAAAR, het was gezellig met een ander geertgen stel en het wachten was de moeite waard 8 folikels, 6 eitjes, 4 goed voor bevruchting, 4 bevrucht En jaja 4 doorgedeeld 2 x een perfecte en 2 x zeer goede Ik ben zooo blij, die lach gaat de hele dag niet meer van mijn gezicht Er is 1 perfecte terug geplaatst (eigen keuze, mocht ook 2) en de rest in de vriezer Zo fijn idee dat als er een volgende keer komt ik niet gelijk weer een punctie moet En nu afwachten tot 30 jan We stonden echt versteld wisten niet wat we hoorde 4 goed Ik ga echt geloven dat het geen toeval is, ik denk echt dat de acupunctuur werkt Moet om 20.00 nog even en dan begint het lange wachten
Mirr, wat goed, 11 follikels! Mariek, ook top hoor, en nu maar wachten Jessie..jammer meid..je kent je eigen lichaam het beste... Yvonne, welkom!! Ik was trouwens vandaag niet bij Geertgen, maar gisteren. Zaterdag mag ik weer om 10:00 uur. Succes met spuiten van de Gonal-f! Mirr, wanneer heb jij je TP? Groetjes!
Mariek: Aaim heppie de peppie vor joe! Sterkte met wachten!!!! Enneh, heel goed dat je er 3 in de vriezer hebt, maar die heb je natuurlijk niet nodig he Jessie: klote meis *knuf*
ik ben vandaag weer geweest ik mag wachten op mijn menstruatie en met de 11de dag terug komen en dan een tp weer
Jessie: dokter R is wèl de arts die altijd het minste uitloopt, dus ik hoop dat je wachttijd meevalt! Mariek: dat klinkt goed, meid! Tja nu begint inderdaad het lange wachten... ik schuif morgen aan bij je, op het wachtbankje... Ik heb zojuist de uitslag gekregen van Genk. Er waren 8 eicellen, maar de helft was blijkbaar onrijp... Mooi balen! Maar goed, er zijn er vier over die alle vier goed bevrucht zijn. Morgenmiddag volgt de TP...
Miiirrrr 4 is goed dat zie je maar bij ons Ik ga onwijs voor je duimen dat ze morgen goed doorgedeeld zijn en daana dat je een mooie positive test in handen krijgt over 2 wkn xxxx
Hallo Allemaal, Al een tijdje lees ik mee.Omdat we ook graag willen overstappen naar geertgen. Dus heb hier ff jullie ervaringen gelezen.En dat heeft me ook wel over de streep gehaald om vorige week te bellen en een afspraak te maken. op 1 februari mogen we komen bij dr mendels. is dat een man of een vrouw en hoe is zij/hij?? Ons probleem is dat ik verklevingen heb 1 eileider is buiten gebruik de andere is slecht..de eerste ivf poging was er maar 1 eitje de 2e poging i de dosering verhoogd naar maximaal en waren er 2 follikels en dan wordt de poging gestopt en is het een iui geworden..met 1% kans....maar als snel bleek dat we ij die 1 % hoorde maar helaas het was een bbz...dmv chemo injecties is deze zwangerschap afgebroken..we waren onderbehandeling in maastricht.. Heeft er iemand ervaring met het slecht reageren op medicijnen?? ik bedoel dan nog niet zo zeer de bijwerkingen maar meer dat je er dus niet op reageert?? en wat hebben ze dan nog voor je kunnen doen?? Ik wil iedereen natuurlijk ONTZETTEND veel s6 wensen met deze ohhhhhhh zo vreselijk mooie maar soms ook moeilijke wens!!!!!!!!
Demi ik krijg bij geertgen gelijk va dag 1 300 eh gonal F en dat is behoorlijk Dit omdat ik anders ook slecht reageer en te weinig eitjes aan maak Maar er zijn veel andere mogelijkheden kwa hormoon medicatie bij geertgen (ken niet alle namen) Ik zou de stap zetten, in dit geval bij twijfel doen Je hebt nog maar 2 pogingen dus dan maar zo goed mogelijk benutten Ik vind dat ze bij geertgen net een stapje meer doen
hoi Bedankt voor je antwoord!!! Dit geeft me weer een goed gevoel..ben je eerst ook ergens anders onderbehandeling geweest???