Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Dank je :)

Nee ik ben nergens anders onder behandeling geweest omdat ik door mij overgewicht nergens anders geholpen word
    Ik ben bij het radboud in Nijmegen weggestuurd met het advies eerst maar af te vallen
    Het lullige is dat ons grootste probleem bij mijn hubby ligt

Wij hebben dankzij geertgen al een schat van een dochter van 2,5
    Zij is met 4x iui tot stand gekomen
    Deze keer was het zaad slechter geworden dus nu zijn we bezig met icsi ronde 2
    Maar dankzij het zwaar minderen van koffie drinken en acupunctuur is de kwaliteit deze 2de icsi weer op het pijl van de iui rondes bij onze dochter.

Misschien voor jou ook nog een idee acupunctuur
    Baad het niet...........

2. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

13 jan 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben al bezig met acupunctuur..maar dan voor een andere reden..ik heb ook druppeltjes van hem die ervoor zorgen dat je vrouwelijke organen baarmoeder eileiders enz optimaal werken...misschien dat daarom die iui wel raak was..alleen helaas op de verkeerde plaats

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Goed nieuws Mir! Veel succes met de TP morgen!

Demidepemi: ik doe dan geen IVF, maar heb wel ervaring met het niet/slecht reageren op de hormonen.
    April 2010 begon ik met Gonal en had pas in juni een eisprong! De Gonal was toen opgehoogd naar 300 eh.
    Daarna reageerde ik helemaal niet meer op de Gonal,kreeg telkens doorbraakbloedingen.
    Heb toen in oktober en november weer een eisprong gehad rond CD 30 en dat onder invloed van Fostimon 300 eh en Oradexon (omdat het misschien aan mijn bijnieren zou liggen dat ik niet goed op de hormonen reageer). Van die eisprong in november ben ik overigens zwanger geworden, maar helaas een mk :(
    Ik weet dat ze bij veel ziekenhuizen een bepaald maximum in hun protocol hebben staan wat betreft doseringen medicatie. Bij Geertgen gaan ze hier in mijn geval wel over heen.

Dr. M is een rustige, aardige, wat oudere man. Heb hem 1 x gehad en vond dat zeker niet vervelend! Heel veel succes bij Geertgen!
    Ik hoop dat zij jou wel kunnen bieden wat je nodig hebt :)

4. carma

carma Niet meer actief

OOO is dat kabouter plop hahahaha
    Nee echt een super aardige man demi, straalt rust uit
    Hij is niet zo jong meer grijs met een baard en klein

5. carma

carma Niet meer actief

Sorry even ego
    AAAAHHHHH kan mezelf wel voor m'n kop slaan
    Ik ben zo in de war met de dagen dat ik ipv morgen vandaag de extra 2500 pregnyl al gespoten heb
    Gelukkig aan het einde van de dag, ik hoop dat ik het nu niet verpest heb
    Normaal 2500 spuiten op de dag van de punctie en dan dag 3, 6 en 9 na de punctie
    Ik zet de volgende (de laatste) nu ook maar en dag eerder (zaterdag ipv zondag) zodat ik nu die 3 dgn weer aanhoud

Wat ook raar is is dat ik deze keer 2 dgn eerder mag testen als de vorige keer
    Toen was het 18 dgn na de punctie en nu 16 dgn na de punctie
    Misschien een foutje van hun want volgens mijn berekening heb ik als mijn lijf volgens het boekje werkt dan nog 11,44 aan pregnyl in mijn lijf
    Gelukkig breek ik het meestal sneller af

O het is echt z'n rare dag vandaag STUPID ME

6. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Oooh mariek, balen meid, maar ik denk dat het niet erg is hoor. Als je je toch zorgen blijft maken even de kliniek bellen hoor, want je moet goed slapen vannacht ;) Ze zijn tot 22:00 uur open geloof ik.

Ikheb ook een vraagje. Ik spuit elke avond om 19:00 uur Gonal-f, maar nu heb ik volgende week twee keer dat ik pas laat thuis ben, en dus pas rond 22:00 uur kan spuiten, is dit erg?? Of moet ik de spuit nu meenemen??

Groetjes!

P.s. Mirrrr, op naar ook een plakbeebje voor jou!!! Kom maar op met die Geertgenboom hè! :D

7. carma

carma Niet meer actief

Nee hoor is niet erg als je maar op het zelfde dagdeel spuit
    Dus ochtend, middag of avond
    Geen probleem dus
    xxx

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dat is wat dr. W mij ook verteld heeft. Dus dubbel check Kris :D

9. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    haha oke thanx dames, want ik moet hem in de koelkast bewaren en om er nou de hele dag mee op stap te gaan...;)

10. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Kriskras,....wanneer ik laat thuis ben (werk onregelmatig) neem ik hem gewoon mee en wikkel het doosje inc. goedje in een flink stuk aluminiumfolie. Ik heb in het begin begrepen, dat je hem ook buiten de koelkast kan bewaren, mits op een donkere plek en bij een temp. tussen de 4 en 25 graden en dan wel binnen een maand op maken.
    @hier,......vandaag bij geertgen geweest en ik mag beginnen, de menstr. op te wekken en dan op dag 2 á 3 terug komen,.....ik ben zo ontzettend blij dat ik eindelijk weer verder kan!!!!!:D:D:D

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Rissy weer in de babyrace!! Kun je ook mooi meedoen met onze geplande Geertgenbabyboom! :D

12. carma

carma Niet meer actief

OOOOO ris geweldig meis dat je weer aan de gang kan
    Eindelijk weer een einde aan het wachten
    Wat een verschil hè geertgen of een ziekenhuis
    Geen spijt denk ik
    xxxx

13. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Rissy, fijn dat je weer mag beginnen!

Vandaag TP gedaan. De vier emmy's waren allevier mooi doorgedeeld. Ik heb gekozen voor twee stuk terugplaatsen. De TP was verre van leuk! Gedoe met een tangetje en een stuggere catheter... Toen ik van het ziekenhuis terug liep naar de auto, kon ik alleen maar héle kleine stapjes nemen...

Wat een gedoe....

Ik vind Genk ook echt een rotziekenhuis. Er wordt amper met je gepraat, ik krijg er echt zo'n dierenfokkerijgevoel van... Bah...!

Ik hoop dan ook écht écht dat ik er nóóit meer naar toe hoef!!!

Zeg MAriek, waarom spuit jij eigenlijk extra Pregnyl (en ik niet??!!) ?

14. carma

carma Niet meer actief

Miiiirrrr wat jammer dat je die ervaring hebt gehad in Genk
    Ik had denk ik mensen met een goede dag dan
    Wat vervelend dat de terugplaatsing niet lekker liep
    Had je 4 perfecte???

Krijg jij ustrogan bolletjes??
    Ik mocht kiezen 3x per dag 2 bolletjes ustrogan vaginaal de volle 16 dgn of 4x een spuitje 2500 eh pregnyl de dag van de punctie en dag 3, 6 en 9 na de punctie
    Ik heb toen aan Dr w gevraagt wat het beste was, zijn reactie was dat het beide goed was anders had hij mij het beste aangeboden

Nou dat worden twins bij jou hahahaha
    Ben je mooi in 1x klaar

Ik duim voor je meis
    xxx

15. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    .. ik heb de bolletjes... Oké, dus het maakt eigenlijk niet uit wat je kiest...
    Ik ben ook wel even klaar met dat gespuit, dus doe gewoon die bolletjes. Prima.

Allevier de emmy's waren toppertjes overigens, er zitten er nu dus nog twee in de diepvries...

@ KrisKras: toen ik van de zomer moest spuiten en op vakantie was naar Italië, en de en dus af en toe meer dan een halve dag buiten de koelkast moest, heb ik hem in een boterhamzakje gedaan en vervolgens in een fles koud water...
    Vond ik behoorlijk inventief van mezelf hahaha!

16. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Whaha, dat is zeker inventief!!!

Mirr, had je in Geertgen al afgesproken dat je er twee terug zou plaatsen of neem je die beslissing in Genk??

Groetjes KrisKras

17. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Nee, dat had ik al in het Geertgen besloten...
    Dit omdat de vorige keer twee van de drie emmy's die ingevroren waren, het ontdooien niet hebben overleefd.

Vind ik toch wel héél erg zonde...

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Miirr dus ook aan het broeden! Mooi! Hoe voel je je nu? Nog last van de tp, of is dat wel weer weg.
    Klinkt niet best dat ziekenhuis.. ik hoopte er al nooit naar toe te hoeven, maar nu al helemaal niet meer ;)

19. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Meiden, dit gaat echt een heuse boom worden!!!!!!!!! Ik ben van de pary,.....2011 wordt gewoon ons jaar!!;):D
    @Miiiirrrrrrr,....spanned weer!!! Wel sh*t dat die terugplaatsing zo vervelend was,...voel je je nu wel weer wat beter?

20. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    Cool nou hopen op een mooie test meis :D:D:D

En ja Genk heb ik geen slechte ervaringen mee alleen vind idd net een bedrijf krijg je tp en dan lig je daar 10 min op bedje te kijken je ziet niemand ze zeggen alleen : na 10 min mag je gaan :S beetje koffie/thee was wel zo lekker na da pokke eind rijden whahahahahaaha

Deel Deze Pagina