Geertgen kliniek

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sas1980, Apr 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Oh wat spannend Mariek! Heb je een foto of is daarop het streepje niet te zien? Ik weet niet precies vanaf welk moment je HCG gaat aanmaken, maar dat om de dag verdubbelen klopt volgens mij wel.. Dinsdag weer testen lijkt me een goed idee, als je kan wachten want dat lijkt me echt killing! Ik hoop dat het streepje dan duidelijker is!

Miirrr, hoe is het met jouw streepjes? Nog een test gedaan?

2. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Meiden wat een goed nieuws hier!! Ik hoop dat jullie allebei straks een foto met dikke vette strepen kunnen plaatsen!!!

Succes!

3. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    #903 mmiiiiir, Jan 30, 2011
    Last edited: Jan 30, 2011
    Mariek, fijn dat je weer wat posi vibes hebt!!!!!!

Ik ben benieuwd en ik duim héél hard voor je..! Hoe lang is je cyclus normaliter?

Ik heb vanmorgen opnieuw een test gedaan. Opnieuw een licht streepje. Stom hoe je dan toch opeens verwachtingen krijgt, he? eerst dacht ik, al starend naar het testje: "Als er maar wat te zien is!" en dan ís er wat te zien, maar is het streepje niet zo veel donkerder dan gister, en dan is het toch een beetje een teleurstelling. Maar daar ben ik alweer overheen hoor! Morgen gewoon wéér een testje ertegenaan. Maar voorlopig is de stand 3-0 (3 lichte streepjes tegen 0 omowit)...

Annedore: dus ook voor jou begint het wachten weer... Succes ermee, ik hoop dat je een beetje afleiding hebt de komende tijd!

4. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,215
    0
    0

de eerste 5 testen waren bij mij ook heeeel licht :D

5. carma

carma Niet meer actief

Miiirrrr en streep is een streep meis xxx

Mijn cyclus was altijd al wel langer zo rond de 32 dgn
    Maar ik heb al heel lang geen natuurlijke cyclus meer gehad ivm alle iui en icsi rondes dus ik weet niet hoe het nu is.
    Tussen de rondes door heb ik de pil gebruikt dus ja
    Ach we zullen dinsdag zien
    Ik weet alwel dat ze deze keer heel verkeerd zaten met de test datum
    Ik hou het schema van dr W wel aan dan is het denk ik woensdag nod en dinsdag ongi als het komt

6. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    Ahaa... Mijn natuurlijke cyclus is 27 - 28 dagen... Dus dat verklaart PRIMA waarom ik eerder positief getest heb dan jij, Mariek...
    Mijn (natuurlijke) NOD is dus ook 4-5 dagen eerder...

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Miirrr, een voorzichtige felicitatie!! Morgen 4-0!!

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar was opzich een goede reden voor!! :)
    Ik bleef namelijk na die 92 dagen niet ongesteld te worden, ineens 6weken ongesteld!!! :eek: niet eens zo'n klein beetje, nee om de 2uur naar t toilet....
    Toen werd ik doorverwezen naar de gyn. Toen kreeg k een inwendige echo, en toen vroeg k zo tussen neus en lippem door, ooh dan kun je natuurlijk ook zien hoe mn eierstokker dr bij liggen... Tja en zo is het balletje pcos gaan rollen!! :) ik werd toen uiteindelijk vrij vlot geholpen... In sept. Voor het eerst... Dus na 9 maanden zelf proberen werden we in princiepe al geholpen!! :)

Moet woensdag middag weer terug voor een fm... K ben heel beieuwd of dr nu wat iets te zien is!!!

9. Mniekie

Mniekie Actief lid

Oct 27, 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    Wat spannend Mariek en Mmmiiiir!!!

Ik hoop het echt voor jullie!!!

Vanmiddag om 4 uur hebben we de afspraak voor de eerste fm!! Vind het wel heel spannend. En daarvoor om 1 uur een sollicitatiegesprek waar ik ook veel zin in heb, dus ik hoop dat het een goede en succesvolle dag wordt....

10. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Succes Kimmikim en Mnieki!!

Ik moet morgen voor de3e FM. Hopelijk zijn er nog een paar eitjes gaan groeien, maar zo niet dan wordt het dus een IUI. Ik heb me er gevoelsmatig al redelijk bij neer gelegd. We krijgen wel een neiuwe donor dus wie weet...toch nog geluk! ;)

11. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    ... vandaag tweemaal een FM dus... Ben benieuwd!

12. carma

carma Niet meer actief

Het is hier weer einde oefening
    Vanmorgen ongi geworden
    Verder even geen woorden ik ben zo verdrietig deze keer

13. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    ... ach meid..............

:(

14. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Mniekie: succes met alles vandaag!!

Kris: ik duim voor je!

Mir: nog getest? :)

Mariek: nee :( wat spijt me dat voor jullie. Had me er al helemaal op ingesteld dat ik je kon feliciteren eerdaags. Wat is dit KUT! Ja sorry, dat is het nu eenmaal. Dikke knuffel meid. Weet niet wat ik er anders van kan maken :(

15. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,215
    0
    0
    jeetje zeg meid :(

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Shit! Wat enorm klote!
    Sterkte meid, met het verwerken van deze klap.. :(

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @Mniekie, hoe is alles gegaan vandaag? Goed gevoel aan sollicitatiegesprek over gehouden? En was de FM?

@Kimmiikim, hoe laat moet je woendag? Ik om 17.20 bij Dr R..

@Kriskras, veel succes morgen! Ik hoop op een wondertje, maar ik snap dat je instellen op een escape IUI verstandig is.

18. Mniekie

Mniekie Actief lid

Oct 27, 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    Mariek: dikke knuffel....

Kriskras: veel succes vandaag!!!

Hier is alles goed gegaan. Het gesprek liep lekker en ik had een goed gevoel. Nu wachten op terugkoppeling van het bureau. De FM ging ook erg goed. Ik zat op CD10 en rechts zat al een follikel van 14.3 dus vanaf vandaag met ovu testen aan de slag en dan volgends Dr C misschien voor het weekend al de eerste IUI!!!

Hoe doen jullie dat met ovu testen op het werk, etc?

19. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    Goed nieuws Mniekie!
    Ik deed nooit ovutests op het werk maar eigenlijk zou dat niet zo'n probleem moeten zijn. Drie minuten wachten en je hebt de uitslag, er zijn mensen die over een grote boodschap nog veel langer doen...!

20. Mniekie

Mniekie Actief lid

Oct 27, 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    mmiiiiiir: hoe gaat het bij jou?

Op de omschrijving staat 5-10 minuten en het zijn van die dipsticks...

Share This Page