Oooh grappig, Miirr dat we in dezelfde maand zijn gegaan.. Wel jammer dat we beiden nog aan het klungelen zijn.. Ik heb de afspraak verzet naar 1 juni, ik was ff vergeten dat ik op 31 mei ouderavond heb Maar voordeel is, we hebben nu Dr. W.!
... Hihi en wie weet krijgen we beide een nakomeling van dokter R...! Tja weet je, een IUI heeft 10% slagingskans he? En na 6 pogingen is 25-35 % zwanger... Tja daar zit ik nu dus op, poging 6. Ik heb dus ook besloten om pas wanhopig te worden in het kader van "waarom lukt het nu toch niet!!" als ik in december nog niet zwanger ben. Maar ik hoop natuurlijk dat het niet zo ver moet komen!!
He bah ja, de kans is zo klein... wij maken deze 6 pogingen af en willen dan verder gaan met IVF, gezien mijn leeftijd. (36) We starten nu met poging 3.. Ik hoop dat poging 6 slaagt bij jou en dat je niet nog langer hoeft te wachten!!
Ben zelf 37 (!) maar ik hoef voorlopig nog geen IVF meer hoor! Als je erin zit denk je dat het allemaal wel meevalt, maar poeh, wat een gedoe was dat allemaal! Voordeel is wèl dat ik al weet dat ik goede eitjes produceer en dat ze ook goed bevrucht waren tijdens de IVF, dus dat scheelt wel weer een zorg. Nu het innestelen nog! Over een week weet ik meer....
Ik ben 36, in juli 37 en ook ik denk niet aan ivf Bij ons is de rede dat we besloten hebben niet verder te gaan als iui Natuurlijk hebben we nu een dochter, maar ook daarvoor hebben we die beslissing genomen. Wel leuk dat we allemaal ongeveer even oud zijn Hoe komt het dat jullie op deze leeftijd voor kids gaan? Ik was 29 toen ik mijn huidige man leerde kennen Ja dan kan je niet gelijk roepen, IK WIL EEN BABY, MIJ EIERSTOKKEN RAMMELEN. hahahaha Dus toen wij voor kindje 1 gingen was ik 31, en toen bleek het niet zo makkelijk te gaan Na 4 jaar (34) was ik eindelijk zwanger en nu hebben we een mooie dochter een paar maanden terug toen onze dochter 1,5 werd hebben we besloten voor een brusje voor ons meisje te gaan. Gelukkig weten we nu waar het probleem ligt en kunnen we gelijk met iui verder.
Hoi, ik wordt in juni 43 jaar ... uit mijn eerste huwelijk heb ik dan al kinderen ... je hoefde maar na mij te kijken en ik was zwanger meestal al binnen 3 maanden .... het langste heb ik 6 maanden moeten wachten ... tja waar praat je over .... In 2002 leerde ik mijn huidige man kennen hij heeft uit zijn eerste huwelijk geen kinderen ... zijn scheiding was in 2005 een feit en we zijn in dat jaar dan ook getrouwd. In mei 2006 vonden wij dat het voor ons nu wel de tijd was om aan onze kinderwens te werken want ik wordt er niet jonger op ... eind 2006 was ik zwanger begin 2007 een mk ... begin 2008 opnieuw zwanger maar helaas de zwangerschap laten afbreken met 20 weken en 2 dagen omdat ons dochtertje het Potter Sequentie/Syndroom had en dat is niet met het leven verenigbaar ... Na 1 jaar zelf te hebben geprobeert zijn wij in juli 2009 bij Geertgen beland en gelijk gestart met IUI ... na 6 IUI behandelingen was ik dan eindelijk opnieuw zwanger ... helaas na 10 weken en 4 dagen opnieuw een mk gehad .... En dan nu in april 2010 onze eerst IVF poging gehad zonder resultaat en hopelijk in juni weer starten met onze 2e IVF poging ... Wij gaan onze 3 IVF behandelingen wel gebruiken ... daarna houdt het voor ons ook op ... misschien dat we dan weer terug gaan op IUI maar dat moet ik tegen die tijd nog eens bespreken met dr. W. ... zo ver vooruit willen we nog niet denken .... gr. Nicole
Ik ben single sinds ik 34 was. Met mijn ex had ik een kinderwens, maar is het er niet van gekomen: vaak kwam het niet van klussen tijdens de ovulatie. Later bleek ook waarom: hij had de relatie al opgegeven, was alleen effe vergeten dat aan mij te melden (had al een hele tijd een ander...). Daarna heb ik een paar jaar gehoopt de vader van mijn kinderen tegen te komen. Maar tja, dat bleek toch lastig. En hoe ouder je word, hoe meer je jezelf onder druk gaat zetten. Dus dan komt het dilemma erbij: als ik een nieuwe partner vind, wanneer begin ik dan over mijn kinderwens? Na een week, een maand, een half jaar? Daarom heb ik toch maar besloten om BAM te worden. Ik was 36 toen ik dat besluit nam...
hey wat leuk dat we inderdaad allemaal van dezelfde leeftijd zijn ongeveer! Miirr, weet je of er bij iemand anders wel een kindje is ontstaan uit jouw eitjes? (wederkerigheid) Wij willen nog wel verder met IVF, als dat niet lukt houdt het voor ons ook op..
Ik wilde nooooit kinderen. Toen al mijn vriendinnen kinderen gingen krijgen ben ik gaan nog maar eens een studie gaan doen! Ik Heb eerste een relatie gehad van 9 jaar, en was 27 toen ik bij hem weg ging. Daarna ben ik nog getrouwd...tja vraag me niet waarom. Ben 4 jaar getrouwd geweest, Een kinderwens was er niet. In 2007 ben ik gescheiden en heb ik ook mijn huidige vriend leren kennen. We kennen elkaar nog van vroeger (lagere school) en vonden elkaar terug via internet. Meteen een klik, en ineens wilde ik kinderen en trouwen in een witte jurk! haha als je me kent...zeg je Ben echt helemaal super hoteldebotel verliefd, en wil de rest van mijn leven met hem delen! Kortom...tja toen was ik dus 33... en wat bleek..mijn vriend kan geen kindjes meer maken.. en zo kwamen wij na een lange weg bij Geertgen terecht voor IUI-D..
haha kom ik dan aan met mijn 25 jaar bijna 26jaar en mijn vriend is nu net 28 jaar geworden dames ik had 4 eitjes eergister maar heb sinds gister weer bloedverlies dus moet vandaag onverwachts naar geertgen komen hopelijk word deze ronde niet afgebroken want dat was vorige maand dus ook zo xxxcindy
Ik zou het denk ik wel willen weten..of er iets is ontstaan uit mijn eitjes. Cindy, ik hoop voor je dat het door kan gaan!! Ik duim voor je!
@hier nou we kwamen binnen,en de gyn zei maar meiss het zit je ook niet echt mee he?? ik zat bijna te huilen hij zegt kop op,komt allemaal goed,ik zei jaja hoe vaak heb ik dat al gehoord.. hij zei leg het maar eens uit hoe of wat er nu precies is,voordat ik een inwendige echo moet maken.. want dat doe ik nu liever niet.. want dan kan het erger worden.. dus ik legde hem uit dat er 4 eitjes zaten en een bms van 8.2a3 en dat wissman zei dat het er rustig en goed uit zag.. maar dat toen ik s`avonds naar de wc ging ik weer bloedverlies had.. hij was heel erg lang aan het nadenken en mijn dossier aan het doornemen en zei .. uhmm ik ga het nu niet nog een keer afbreken we gaan gewoon door!! het bloedverlies is er doordat je cyclus zo lang duurt. en je lichaam is echt aan het protesteren,ik ga overleggen met me collega`s en we gaan het indien niet raak deze keer helemaaaal anders aanpakken met een ander schema.. dus wij gingen doorvragen daarover hij zei nee ik ga het er nu nog niet over hebben want dan hou je je daar weer mee bezig de hele tijd.. we kijken nu eerst hoe dit gaat verlopen want het duurt nu veel en veel te lang... ik ben nu zo bang dat het toch ivf gaat worden hoor!! wat moet er anders zijn?? wat is een ander schema?? nu heb ik het buvat schema en je hebt ook het jayl schema maar wat dat is weet ik nog niet?? ga ik zo even lezen op de site van geertgen...
Jale schema: U spuit op cd 6, 8 en 10 steeds 150 eenheden Puregon of Gonal F .... dat kan ik bij google vinden Is een iets ander schema dan het Buvat schema en heeft nog niets met IVF te maken .... Wanneer krijg je meer te horen van Geertgen, gr. Nicole
als deze ronde niet gelukt is we gaan nu door tot ik of posi test of menstr krijg. en dan gingen ze wat anders doen.. ik denk niet het jayl schema ik denk iets anders maar weet echt niet wat????
ik heb nog geen nod???? moet me iui nog krijgen dan pas weet je wanneer je nod is maar maandag zaten er 4 eitjes te wachten die moeten vrijdag als het goed is doorgegroeid zijn.. en ja ik had dr r vandaag om half 5 mocht ik komen..
@Babyhope, sorry, ik had het verkeerd gelezen/begrepen .... dus je krijgt vrijdag nog een follikel meting denk ik ... hoop voor je dat ze goed door gegroeid zijn .... gr. Nicole