Wat fijn dat je 2e emmy goed genoeg was voor de vriezer Kriskras! Super!! En nu lekker broeden, hopelijk mag jij ook mee op de HCG golf die door dit topic gaat. Want Annedore, ziet er veelbelovend uit hoor, ik snap je slag om de arm, maar toch, echt wel een duidelijk streepje. Maar ik feliciteer je pas als jij dat wil.. dus na vrijdag @Babyhope, een meisje! Leuk! En top dat ze helemaal gezond lijkt te zijn!! @Ftjl, welkom hier bij dit topic.
Nee helemaal geen kwaaltjes. Beetje opgezette buik, en ik moest gisternacht voor het eerst sinds ik me dat kan herinneren, 's nachts naar de WC. Moet sowieso vaker plassen... Af en toe wat kleine steekjes en krampjes in de onderbuik, verder voel ik niets. Van mij mag het zo blijven hahaha!
Wacht maar tot die prachtige dikke buik in de weg gaat zitten Mir En ik moet weer iets bekennen Heb net weer getest. Moest van man Streepje is donkerder dan gisteren volgens MIJ.... MAAR gisteren met 2e ochtendplasje getest en vandaag met 1e ochtendplasje, dus misschien zegt het niks dat ie nu donkerder is? Of had ie toch echt lichter moeten zijn als het om een pregnylstreep ging? BIBBERRRRRR
Annedore, JE BENT GEWOON ZWANGER!!!!! Wat gaaf, wat fijn, wat leuk, wat mooi, wat ontzettend.... .... HOERA!!!! Ik gun het jou zó! Vooral omdat je zo lief reageerde toen ik vertelde dat ik zwanger was, terwijl jij op dat moment nog vol spanning zat en omdat je ook nog eens net een VMK achter de rug had...
Wat lief dat je dat zegt Mir Ik bibber toch nog door hoor Moet morgen toch echt niet rood worden van onderen, dan pas zeg ik "ik ben zwanger!"
Als je morgen test staat er ook nog steeds een streepje meid! Denk zelf niet dat t nu nog zon donker streepje is van de pregnyl......
Dat denk ik zelf ook niet, maar ben zo bang om er aan toe te geven. Zo bang voor toch nog bloed Hoop echt snel te kunnen komen juichen We moeten toch verder met die Geertgen babyboom Jullie hebben al zo'n goed begin gemaakt!
trouwens, de test droogt ook nog 'es donkerder op!!! Dus het streepje is over een uur nog iets donkerder vergeleken met de eerste... Hihi net zoals míjn tweede test... Hihi morgen nummer drie? Dan doe je precies hetzelfde als ik!!!
Ja mir dat klopt. Na opdrogen is ie donkerder.......dus annedore meid.........morgen toch nog maar een testje ertegenaan! Whiehooooo
Morgen idd #3 en dan zaterdag (officiele testdag van dr. C) en zondag nog een keer En dan STOP ik, ECHT! Maar er zitten er nu eenmaal 2 in een pakje he
En toevallig heb je een hele pallet vol testen thuis staan en die doosjes roepen je steeds.......hihi.
Hihi ik kocht ze ook doosje voor doosje. Maar steeds of bij kruidvat of bij trekpleister. Anders leek ik net een verslaafde......
Ik ga gewoon telkens naar een andere kruidvat Testje wordt idd donkerder nu Wordt een lekker dagje morgen...elk uur naar de wc om te kijken of het prille geluk niet verstoord wordt door toch bloedverlies... Vandaag lekker druk...zo even lekker douchen, daarna kraamvisite bij collega, dan werken, dan zwemmen, dan eten, dan uurtje tv kijken, dan slapen en dan TESTEN en daarna bibberen vanwege wel/geen bloed Tot later meisjes!
wauwwww.. gefeliciteerd das gewoon hartstikke spannend ik moet morgen om 11 uur naar geertgen! ikdoe mee met de geertgen baby boom!!
OOOO anne wat spannend meis Ik ga mega voor je duimen, dit word jou ronde meis xxx Zo ik ben weer thuis Ik mag na deze strip pillen starten met tabletjes die wel een bedje maken maar geen eitje 1x daags 3 Ik moch het ook op een natuurlijke cyclus proberen die stond destijds op 31 dgn maar dat durf ik niet aan Als het bedje dik genoeg is dan krijg ik de utrogestan bolletjes erbij en vind de terugplaatsing plaats Deze keer laten we er 2 terugplaatsen (als ze goed ontdooien maar dr w zag dat wel positief in) Als ik zwanger ben dan moet ik de tabletjes en de bolletjes tot 12 wkn door blijven gebruiken omdat ik dan zelf geen cyclus heb deze ronde dus dan word je geholpen Ik heb er zin in, kan niet wachten om weer te starten Heb een heeeel sterk gevoel dat dit hem gaat worden Wel een fijn idee, niet spuiten en geen stress van wel geen eitjes en wel geen zaadjes deze ronde heerlijk Alleen straks even stress of er 2 cryo's goed ontdooien