Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Heey wat een goede berichten hier!! Annedore ook gefeliciteerd en Mariek, wat fijn dat je weer kunt starten! Wij gaan ook mee in deze babyboom hè! ;)

Succes!

2. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @All,....sorry, ik heb een tijdje niet meegelezen,.........maaruh,.....wel veel nieuwtjes en goede berichten!!!!!!!!
    Wauw,....Mmiiiirrr,....gefeliciteerd,....wat super!!!!
    Die babyboom bij geertgen gaat helemaal goed komen;):D
    Veel hoopvolle verhalen!

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Annedore, ziet er goed uit!!

Mariek, fijn dat je weer kunt starten. Ik begin alvast weer met duimen.

Hier alles oke, FF geeft eindelijk aan dat ei maandag is geweest, dus het aftellen is begonnen ;)
    Ik ben een weekendje weg dus tot zondag/maandag!!

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Werd wakker om half 5 en moest heel nodig plassen. Dus ik wist wat me te doen stond. Spulletjes stonden al klaar in de badkamer.
    Vol verwachting keek ik naar de plek waar het tweede streepje moest verschijnen en langzaam maar zeker doemde deze (weer) op vanuit het wit.

Hij is in MIJN ogen net zo donker/licht als dat het testje van gisteren was toen ik hem vers had gedaan, ze drogen natuulijk iets donkerder op.

Weet nu wel dat het in ieder geval geen pregnylstreepje is.

Maar maak me zorgen over het feit dat streepje niet donkerder is dan die van gisteren :(

Vandaag = NOD, dus ik bibber nog even door :) En hoop op een donkerder streepje morgen! *hoopduimbibber*

5. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hoi Annedore, ik zie wel verschil in de streepjes hoor!! Npgmaals gefeliciteerd!;)

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Lieve anndeore........whiehooooo! Hcg verdubbeld zo ongeveer om de 2 dagen dus vergeleken met eergister is ie nog steeds donkerder! Morgen zal de test vast wat donkerder zijn en ik ga je toch al voorzichtig feliciteren bij deze!

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi idd gefeliciteerd.. voor mij is die ook hartstikke positief!! :)

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    annedore meisss woehoeee!!!! ik durf je toch echt te feliciteren meid!!!!
    de streepjes is zeker wel een verschil in te zien,die van vandaag is geleidelijker roze:) mooiiii meisss.....
    babyboommmm ga zo door!!!

9. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    Annedore Gefeliciteerd duidelijke streep :D

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey blondjuh:) staddennnnnnn vandaag

11. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    #1051 mmiiiiir, 11 feb 2011
    Laatst bewerkt: 11 feb 2011
    Annedore: je doet mij nog steeds PRECIES na: ik schreef in mijn blog, na de derde test:

"
    Het streepje is even donker / licht als dat hij gister was. Niet zo raar natuurlijk, wat je hCG verdubbelt pas in twee dagen en niet in één dag... Maar tja, als je dan naar zo'n test kijkt, denk je eerst: "als er maar iets te zien is..." en zodra dat dan zo is, is het niet voldoende als blijkt dat hij niet veel donkerder is... Stom dat je zo snel extra verwachtingen krijgt... Maar ik ben alweer over de mini-teleurstelling heen hoor!
    Misschien komt dat wel omdat ik ovutests gewend ben, en die worden wèl heel snel veel donkerder...
    "

Je bent gewoon zwanger, meid!! Wen maar aan het idee... En dat je daar tijd voor nodig hebt, snap ik best...
    Als het streepje nog van de Pregnyl was, zou hij lichter zijn geworden en dat is dus niet zo.. Leg dat maar es uit, bibber!

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Mir!! Je verwoordt precies wat ik vanochtend voelde/dacht toen het streepje, in mijn ogen, zo licht bleef. Had idd grootsere verwachtingen :)

Denk idd dat ik weer zwanger ben....goh.....

Jeetje....ben wel bang hoor. Hoop echt dat het bloed vandaag en morgen, overmorgen, overovermorgen....nou ja ergens tot in oktober wegblijft :)

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    He he ze begint t eindelijk in te zien hihi. Hoe is de test nu opgedroogd?

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Zo: ;)

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hhhm vind m wel ietsiepietsie donkerder. Lijkt wel of ie ook net iets breder is.....toch?

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Mijn man is het helemaal met jou eens, maar ik ben de sceptisch denk ik.
    Misschien DURF ik het niet te zien of zo :)

17. carma

carma Niet meer actief

Anne gefeliciteerd hoor meis je bent hartstikke zwanger
    Haal anders een cleare bleu die zijn wat minder gevoelig en als die in letters ZWANGER geeft dan geloof je het toch wel
    xxx

18. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    .. ook al was íe even donker of licht of dik of dun, dan was je nóg zwanger. Daar kun je niet omheen hoor!

Maar... ik snap je heel goed hoor Annedore, ikzelf zit ook nog steeds in die onzekerheid en loop nog lang niet te juichen... En ik ben 10 dagen verder...!

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Wat bende ook een muts 1 he. Maar ik snap je onzekerheid. Ben bij alle 4 de zwangerschappen zo geweest behalve de laatste want toen knalde t streepje meteen eraf op nod. Bleek een 2ling te zijn dus misschien daarom maar ik vind die van jou echt supermooi en je bent gewoon lekker een kuikentje aan t uitbroeden de komende maanden!

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Nu de rest van de geertgen meiden maar daar gaan we nu extra hard voor duimen en hcgtjes strooien!

Deel Deze Pagina