Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Goedenavond!

Heb alleen de 1e pagina gelezen, ben behoorlijk moe :)

Welkom nieuwe meiden! Ik hoop dat jullie snel mee mogen doen met de babyboom :)

Jessie: lekker he, zo'n weekendje eruit. Dat scheelt je ook weer een paar dagen bibberen voor NOD :)

Even een vraagje voor Minnie: vraag me niet hoe ik dit in hemelsnaam onthouden heb :( Maar er staat mij iets bij dat jij je eerste echo ook bij geertgen had met 6 weken en 6 dagen? Of heb ik het verkeerd?
    In ieder geval....als het klopt: hoe was dat? :)

Mir: alles goed? Waarom jouw echo zo laat? Bewust?

Ik mocht trouwens kiezen voor 6.6 weken of 7.2 weken. Ik twijfelde wel, omdat ik dan toch een klein dagje voor de 7 weken zit en ik bang ben dat er misschien net geen hartactie te zien zal zijn. Maar volgens de assistente was 1 dagje niet zo'n ramp.
    Ik hoop het...is in ieder geval wel 3 dagen minder lang wachten. En geduld is niet mijn sterkste kant ;)

2. carma

carma Niet meer actief

Gewoon doen hoor anne, er is misschien dan wel geen hartactie (kans is groter van wel), maar ze zien wel of er een moi gevuld vruchtzakje zit of niet
    Komt goed meis echt xxx

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @annedore. Mijn eerste echo heb ik zelfs nog eerder gehad. Met 5 weken en 5 dagen. Toen waren er 2 vruchtzakjes te zien. Wacht ik zal ff de pc aanzetten hier op t werk en dan zal ik de foto plaatsen.

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Zo daar ben ik weer. en dit was hem met 5 weken en 5 dagen.

5. carma

carma Niet meer actief

Dat bedoel ik hahahaha
    Double trouble

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hihi ja mariek......maar ook twice the fun.....

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Leuke foto minniemouse ;)

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    thanx nyncke.

9. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hihi, vandaag had ik een kleine veegje lichtrose....en mega pijnlijke (.)(.)!!! Zou het iets positiefs betekenen?? OF zou het door de pregnyl komen??

Pfff nog anderhalve week wachten....

Minimouse, gefeliciteerd!!

10. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Rissy: wat jammer dat er weinig te zien was, op welke cyclusdag zit je nu? Ik duim voor je dat er vrijdag wel meer te zien is!
    @Jessie80: Bedankt voor het warme welkom :) Fijn dat je een goed weekend hebt gehad. En spannende periode voor jou!!
    @Annedore: Succes met de kwaaltjes!
    @Minniemouse25: Wat een leuke echofoto zo met die 2 vruchtzakjes!
    @Kriskras74: Spannend! Succes op het wachtbankje de komende dagen!

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oh, dat zou geweldig zijn.. ik duim dat het veegje van een innesteling kwam!! Ga je het volhouden? Nog anderhalve week wachten..? Knap hoor!

12. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    #1152 ikkke, 14 feb 2011
    Laatst bewerkt: 14 feb 2011
    Hallo meiden,

Aller eerst Hartelijk Gefeliciteerd Monica, minniemouse, babyhope, mmiiiiir en annedore!!!!!
    Ben echt super blij voor jullie!!

Al een tijd geleden dat ik hier geschreven heb maar er was ook niet echt veel te vertellen, nu een tijde verder dus dacht ik ga weer beginnen :).
    Na een intake gesprek bij Geertgen 17 Januarie begonnen met Provera 10mg om mijn menstruatie op te wekken
    Op dag 3 (2 Februari) begonnen met Clomid 50mg.
    CD 11 moesten we terug voor fm bij Dr. B helaas kwam zij voor mij niet zo aardig over vergeleken met de andere artsen die wij gehad hebben (Dr. K en Dr C.)
    Na een echo was er rechts een eitje van 11mm te zien en links 1 van 10mm en 1 van 14mm.
    Op CD 13 moesten wij weer terug komen om te kijken wanneer de eisprong zou gaan komen.
    Deze keer een afspraak bij Dr. R. die hadden we nog nooit gehad en ik moet zeggen dat dit onze favoriete arts is tot nu toe.
    Na een echo was er alleen nog links een eitje te zien van 17mm en werd ons geadviseerd om CD 15.16 en 17 te klussen en om 2 Maart te gaan testen.
    Wel heb ik alvast een nieuwe kuur Clomid mee gekregen.
    Nu op CD 16( net een half uur hihi) en dus rond mijn eisprong heb ik ontzetten last van buikpijn vanaf gisteren.
    Aangezien ik me een eisprong van mij zelf niet kan herinneren weet ik ook niet of dit normaal is of dat het misschien van de Clomid komt.
    Heeft iemand van jullie daar misschien ervaring mee, het is een pijn die er de hele tijd is en een soort van opgezet gevoel.

Iedereen op het wachtbankje ik duim voor jullie, Mariek ik zag dat je over ongeveer een week ook weer verder ga heel veel succes meid! Ftjl jij ook succes met je eerste afspraak!

13. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    hahahaha, Minimouse, deze echo laat een lachend gezichtje zien,.....wauw, wat gaaf!!!! Of is ie er op getekend? Dan nog is ie gaaf!!!!
    @Koolmees,...afgelopen vrijdag zat ik op dag 7,....het kan nog alle kanten op,.....ik spuit nog ff lekker door;)
    @Ikkke,....ik heb toen ik clomid gebruikte, rond die dagen een ovulatietest gedaan. Ik voel de eisprong niet. Veel plezier en suc6;):D

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @rissy: dokter w had de vruchtzakjes omcirkeld en de onderkant van de bm aangestreept. Nu je t zegt lijkt t idd op een smile......grappig!

@ikkke: dokter b was ook echt niet aan ons besteed! Hebben we zelfs een officiele klacht voor ingediend. Maargoed. Wel fijn dat je de rest okee vind. Hhhmm weet niet of t van de clomid komt die pijn.......heb ik volgens mij niet gehad.....of wel.....kan t me niet herrinneren.

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik denk dat t eipijn is hoor ikkke.......spannend!

16. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ik wacht ook nog steeds en ik wacht deze maand nog af anders ga ik ook provera halen want anders duurt het heel lang want zit nu op week 6

17. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    ikke, dan heb je dr. W nog niet ontmoet :D

18. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @ikkke: Dat klinkt hoopvol dat je mooie eigroei hebt gehad dankzij de clomid. Helaas kan ik je met je vraag niet helpen, ik voelde hier nooit wat rond de eisprong. Ik kreeg in het vorige zkh net zo lang FM tot het ei weg was (tenminste in de ronde dat de clomid wel goed z'n werk deed). Ik ga voor je duimen dat er een mooi eitje vrij komt en je over een paar weekjes een mooie test mag hebben!
    @Rissy: Ok, dan is het inderdaad nog vrij vroeg toch? (of is dat met spuiten anders dan met clomid :) ) En nu maar hopen dat er de volgende keer wel wat te zien is!
    @Minniemouse25/ikkke: Dan heb ik waarschijnlijk geluk gehad, onze 1e afspraak bij Geertgen was ook bij dr. B. En ik vond haar heel aardig, ze veroordeelde me ook helemaal niet vanwege mijn overgewicht. Ze had wel de info van het vorige zkh niet vooraf doorgenomen, dat moest ze nog tijdens het gesprek doen, dat was het enige minpuntje. En als ik jullie reacties zo lees, kan het dus met de andere artsen alleen nog maar beter worden :)
    @Blondjuh: Frustrerend dat wachten! Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt en anders heb je inderdaad groot gelijk dat je Provera gaat halen.

19. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    #1159 mmiiiiir, 15 feb 2011
    Laatst bewerkt: 15 feb 2011
    Sorry Jessie, dat ik je NOD verkeerd had uitgerekend... Ik zei al: ben geen hoofdrekenheldin!
    Ik kom erachter dat ik ook mijn echodag verkeerd heb uitgerekend: het is 7+2 en niet 7+4...

;)

Ik heb een zwangerschaps-symptoom, een echte! Naast natuurlijk dat ik alweer sinds begin januari geen bloed meer gezien heb, altijd nog het ultieme symptoom!
    Ik ben namelijk gister de hele dag onbeschrijflijk MOE geweest... Viel bijna in slaap achter het stuur bijvoorbeeld, op de snelweg (niet handig) En vandaag begint niet veel anders...

Minnie: ik vind die foto van je fantástisch... (ik wil ook zo'n foto!).
    Blondjuh: ik kan me voorstellen dat je er genoeg van krijgt, van al dat gewacht...
    Ikke: welcome back!
    Kris: oeh SPANNEND (Positief spannend, wat mij betreft! Is daar een onbesuisd eitje iets te hard ingeparkeerd??)

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Jeeej goedzo mirr dat je zo moe bent! Hoort er helemaal bij!

@dokter b: die hebben we de enalaatste cyclus gehad toen we onze 3e mk hadden gehad en toen moesten we bij haar op nacontrole. En toen beweerde ze dus dat de mk kwam door mijn eigen schuld omdat ik overgewicht heb, terwijl toen we de mk kregen en we bij dokter w zaten ik me superschuldig voelde omdat ik dacht dat t idd aan mij lag en hij verzekerde me dat dat dus niet was. En zij stampte me zo weer de grond in.......

Deel Deze Pagina