ja mijn eitjes groeien wel door.. het is gewoon telkens dat bloedverlies tussendoor en normaal word de cyclus dan afgebroken. want als je bloedverleies hebt tussendoor komen er dus gaten in je bms waardoor een evt embryo zich niet kan innestelen en er dus gewoon doorheenvalt
Oh wat vervelend zeg voor je... Ik vind het wle goed dar ze het toch een keer gaan proberen en niet afreken, misschien lukt het toch! Je weet het nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Sterkte meis!
Wat een verhaal zeg, Cindy... Ik hoop echt dat het allemaal goed komt voor je. Raar toch, bloeding halverwege de cyclus... Misschien dat ze je oestrogenen geven voor ondersteuning van de opbouw van je baarmoederslijm...?
hallo Cindy, heb net even mee gelezen, hoop dat je dit keer wel zwanger word. Kunnen ze geen medicijnen geven dat je geen bloeding krijgt? Zelf ga ik vandaag ook naar geertgen, dr.Ruijs. Vandaag krijg ik instucties om te spuiten. Ik krijg gonal f omdat ik geen eisprong van mezelf heb. Heb hiervoor eerst clomid 50 mg geprobeerd maar geen resultaat. dr. ruijs adviseerde mij om meteen te gaan spuiten. had jij ook eerst clomid gebruikt, klopt het dat ze hier geen 150mg clomid geven? Ben nu wel benieuwd naar de resultaten en vind het best spannend. Hoe gaat het verder met jou?
Hoi hoi, Vandaag eerste FM, eitje foetsie... Ik baalde als een stekker, maar DR. W zag het nog wel zitten dusna tweee uur toch IUI gehad. Nu maar hopen dat het lukt! Geen pregnyl dus deze keer, maar geheel in eigen cyclus! Heo gaat het met jullie?
IK ga voor je duimen Dr w heeft het vaak wel goed van de week heeft op een ander forum een vrouw positief getest en haar eitje was ook al gesprongen
@Lientje, in dr. W. kun je alle vertrouwen hebben hoor dus ik zal me niet al te veel zorgen maken ... hebben jullie zelf voor de IUI ook nog geklust om de kansen te verhogen ... dat doen wij wel altijd je weet het maar nooit toch?? Als het goed is mogen wij volgende week weer naar Geertgen toe mijn NOD is maandag 7 juni ... als ik ongi ben dan moet ik gelijk starten met de deca dus ik ben benieuwd .... gr. Nicole
Meiden, dat klinkt goed, en ik heb ook alle vertrouwen in hem, ik vind hem zo lief en fijn! Wij hebben niet van te voren geklust, dat doen wij niet omdat ik IUI-D krijg, dus met ander zaad. Mijn vriend heeft helemaal geen zaad dus het zal ook niet zo veel zin hebben om van te voren te "klussen". En ik vraag me wel eens af... als we dat wel zouden doen...'bijt' dat elkaar dan niet?? Groetjes!
Neh, die intentie hebben we niet, we doen het niet voor de IUI. Daarna gaan we weer vrolijk van bil Ik moet ook zeggen...dat het idee van de IUI-D en dan heb ik het vooral over die D, dat die niet libidoverhogend werkt!
Nee dat geloof ik meis. Maaaar idd na de iui kan je gewoon lekker je gang weer gaan hahaha Wij hebben net genoeg eigen productie, de vorige keer bij de ronde dat mijn dochter verwekt werd hadden we 600.000 werkende zaadjes
Hoi ook ik loop in geertgen en ben super tevreden na 4jaar in het ziekenhuis te hebben gelopen en 9miskramen te hebben gehad was ik het zo beu. Ik kreeg van iemand op het forum het adres van geertgen en ben gelijk gaan bellen. Nu heb ik progesteron voorgeschreven gekregen in de hoop dat het nu wel goed zal blijven gaan. En ik moet zeggen dat het heerlijk is om geen dikke buiken in de wachtkamer te zien echt een genot. Ik ga eens een beetje zitten lezen over jullie evaringen heb ik nog veel te doen
hey meiden ben ik weer sorry dat het zo lang heeft geduurt voor ik kwam vertellen hoe het er vrijdag aantoe ging bij de fm!!! nou ik bloeide vrijdag nog steeds bij de fm dus dr r. zei toch van ik wil toch een echo maken!! nou hij wilde de echo maken maar hij kreeg niks op zijn scherm door!! dus hij zei eigenlijk al meteen kom er maar vanaf!! we moeten je helaas toch aan de provera zetten meid. ik wist niet wat ik hoorde nu heb ik morgen de laatste provera en dan hopelijk krijg ik nog een bloeding. maar hij verwachte niet echt want ik bloeide dus al zo`n 7 dagen.. nu moet ik vanaf 11juni beginnen met fostimon te spuiten.. fostimon word meer gebruikt voor oudere vrouwen,kan je nagaan ik ben pas 25 jaar.. fostimon word gemaakt van de urine van in de overgang zittende vrouwen dus het is goed voor de kwaliteit van je eitjes,het schilletje eromheen wordt dan iets beter toegankelijker voor de zaadjes,en je baarmoederslijm(bms) word wat dikker!! het bleek dus dat wanneer het te lang duurde voorat ik een eisprong had of een dominant ei. dat mijn lichaam vanzelf weer ongi werd en zo.. dus mijn bms ging afbreken. de gonal -f werkt niet meer voormijn lichaam. nu mag ik 11 juni beginnen met de fostimon en 18 juni op de eerste fm komen bij dr ruis!! zo nu heb ik jullie ook weer ingelicht dike kus en knuffels van cindy
Vervelend he, Cindy als je lijf je zo in de steek laat.... Maar fijn dat je een oplossing gekregen hebt!
Morgen mijn NOD ... ben benieuwd ... ik heb geen zwangerschapsklachten dus ik denk dat mijn ongi er wel gewoon doorheen gaat komen en dan kunnen we weer beginnen met behandelen en naar Geertgen, gr. Nicole
Nou dames, heb net mijn eerste Gonal van deze ronde gezet....ben benieuwd wanneer ik er iets van merk!
Nicole je hoeft geen klachten te hebben om zwanger te zijn Had ik ook niet Houd de moed erin meis, geen bloed............ Hanied ik duim voor je, wanneer moet je voor een fm