Geertgen kliniek

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sas1980, Apr 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    .. tja ik blíjf onzeker hoor! Wat mij betreft mogen er nog wel wat kwaaltjes bij...!
    En die echo duurt nog zo vreselijk lang! (klaag klaag klaag ;) )...

Heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij de VK!
    Dat was wel leuk, ze was heel vrolijk en enthousiast. De afspraak staat op 15 maart. HAHAHAA en ik vind 24 februari al nog zo lang duren!!!

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Dit is de echo van 7 weken en 4 dagen. je ziet aan de rechterkant een kindje zitten. en in de linkerkant zat toen nog steeds niks......

3. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    Hihihi ik liep trouwens gewoon over straat... Die opgebroken is... Met van die werklui...
    Die had ik wel een leuke dag gegeven als ik me ter plekke was gaan uitkleden inderdaad!

Ik ben ook benieuwd naar die 7 weken foto!! Oh daar is 'ie al!! GAAF hoor...
    Zo'n foto wil ik dus ook.... <zwijmel>

4. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    :$ Moet je dat NU al doen dan? :$

Ik dacht: ik wacht eerst de echo bij Geertgen even af en vraag daar even of ik naar de gyn (BMI 40+) of naar de VK moet?

Volgens mijn moeder moet ik trouwens sowieso een keer naar de VK, omdat die het kraambed komt begeleiden thuis...

Mir, 24 februari is al over 9 dagen!!! Stom he, die onzekerheid.
    Soms denk ik wel eens 'wat moet het heerlijk zijn om gewoon zwanger te worden en te blijven zonder zo'n enorme voorgeschiedenis'.
    Maar ja, we hebben het niet voor het zeggen he ;)

Minnie: klopte er bij die ene ook al een hartje, of nog niet?
    Wat bizar dat er aan de andere kant nog niks te zien was he...
    Later waren ze wel gewoon van dezelfde grootte?

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Ik denk dat het er toch echt bijhoort meiden die onzekerheid. na drie miskramen had ik het ook heel erg. alhoewel deze zwangerschap de test vele malen duidelijker was dan die ik ooit had gehad. en ik was vanaf het begin onwijs ziek, zwak en misselijk.

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    idd annedore toen klopte er dus al een hartje.

ik heb zelfs gewacht toendertijd met geertgen bellen. heb pas gebeld met 5 weken en 2 dagen geloof ik. juist omdat ik zo bang was dat het mis ging. die assistente aan de tel zei ook al van: maar mevr waarom heeft u niet eerder gebeld. en toen ik het uitlegde snapte ze het ook.

7. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    Dacht ik ook: ik wacht nog wel effe voor de VK, straks moet ik alles weer afbellen als het mis gaat...

Maar eigenlijk is het gewoon ook heel leuk om met de VK te bellen om te zeggen dat je zwanger bent! Vooral als ze dan zo leuk reageert...

Tja ik heb natuurlijk ook geen man, dus af en toe ook wel behoefte om het gewoon hardop tegen iemand te zeggen... Er zijn al wel mensen die het weten, maar nog niet zo veel...

8. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Ja, ik begrijp ook wel dat je later hebt gebeld...
    Na 3 * is het wel erg moeilijk om er in te geloven :(

Wat een wonder dat er nu 2 op komst zijn! :)

9. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Kan me dat idd voorstellen Mir. Het maakt het toch wat echter als je het er soms even met iemand over kan hebben :)

Lees net dat je je vanaf 6 weken bij de VK kan aanmelden.
    Nou, dan kan een weekje later ook nog wel :)

Doe ik gewoon het hele riedeltje na de eerste echo: MvM, kraamzorg, gyn in zkh en eventueel VK.

Kraamzorg mag jij ook wel vast gaan doen Mir! Lees overal dat je dat voor 8 weken wel gedaan moet hebben i.v.m. tekort aan kraamzorg in sommige regio's.

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    trouwens, ik heb tussen de 5.5 weken en 7.4 weken ook nog een echo gehad bij dokter r en dat was met 6.2 weken geloof ik. was een ieniemienie kindje te zien met hartje. hebben toen alleen geen foto meegekregen omdat het echt nog te onduidelijk was allemaal.

11. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,215
    0
    0
    ja raar minnie vind je niet eerst zien ze er maar 1 en daarna 2 hihhiihi maar wel super cool :D wanneer wist je dat het er 2 waren?

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    kraamzorg.......pppfff. haha. heb dat ook een beetje laat gebeld eigenlijk. Erg he. Dan kun je alles gaan bellen en dan doe je dat nog steeds later ivm dat stel dat zinnetje in je hoofd. Vorige week al wel de intake gehad en het kraampakket thuisgestuurd gekregen.

13. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Met 6.2 weken al een hartje! WoW! :)

Was dat om te kijken of die 2e nou meegroeide of niet?

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    hhhmmm ff denken. met 9 weken zoiets. Toen wisten we dat het er echt twee zouden worden. ik zal eens even op zoek gaan naar die echofoto ervan.....moment.

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ze wilde het ivm 2 vruchtzakjes extra in de gaten houden dus kreeg ik iedere week een echo bij geertgen.

16. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Lucky you :D

Wanneer was je laatste echo bij Geertgen en je 1e bij het zkh?

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Dit is het kindje wat we steeds hebben gezien bij alle echo's. en die is ook duidelijk te zien!

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    En hier aan de linkerkant in die stippellijn zit kindje 2 met ook een kloppend hartje en bewegen enzo. dus daar zat hij/zij toch maar ineens.

19. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Ooowwwhh...wat klein he en het begint daar al echt vorm te krijgen!
    Superleuk om te zien Minnie! Thanks :)

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    laatste echo bij geertgen was met 9 weken en de eerste in het zkh was met iets meer dan 11 weken weer.

Share This Page