Ik vind al die echo-foto's even mooi!!! Maar... ben wel blij dat ik mijn echo bj dokter W heb... Voor een wat betere kwaliteit hahaha! Was er nog een reden voor die diagnostiekfoto bij de VK, Cin??
@Mmiiiiir: Sterkte met de kwaaltjes! @Minniemouse25: Goh dat is wel een hele vervelende ervaring geweest met dr. B. Wat een mooie echofotos en bijzonder om te lezen hoe het toen allemaal gegaan is! @Nyncke: Fijn zo'n onverwachts middagje vrij en helemaal met dit lekkere zonnetje buien! @Blondjuh: Dat is inderdaad snel geregeld! Succes vanavond! @Mniekie: Ik duim voor je voor een goed gesprek, succes!! @Kimmiikim: Wat balen dat er niets te zien was, ik kan me je jankbui goed voorstellen. Ik ga voor je duimen dat er woensdag wel wat te zien is! @Annedore: Wat moeilijk die onzekerheid, succes met het wachten volhouden tot de 1e echo! @Babyhope: Lijkt me heel bijzonder om je beebje te voelen schoppen Ook al zo'n mooie echofotos! Zo ik heb het weer bijgelezen, wat kunnen jullie hier kletsen
hmmm, ben net gebeld door het bureau via wie ik die tijdelijke functie aangeboden had gekregen, dat ze toch erg enthousiast over mij waren en gezien de toekomstplannen van het bedrijf mij een standaard half jaar contract willen aanbieden.... Wordt het toch ineens een stukje lastiger.... Straks nog een gesprek bij een ander bedrijf maar het wordt nu toch wel een dilemma......
@Mniekie: Spannend zo'n luxepositie Wat is het aanbod bij het bedrijf waar je op gesprek gaat? En de functie die je nu doet, heb je het daar wel naar je zin?
@koolmees: waar ik nu zit moet ik na 3,5 jaar weg omdat ik volgens mijn nieuwe manager niet (voldoende) functioneer.... Waar ik vanmiddag heen ga is het eerste gesprek, maar zij belden wel binnen een paar uurtjes nadat ik mijn CV had gestuurd dat ze erg graag wilden kennismaken met mij...
@Mniekie: Dat klinkt goed Wel balen van de plek waar je nu zit, na jaren werken weg moeten Als ik het goed lees is het bureau wat je nu gebeld heeft niet het bedrijf waar je nu aan het werk bent, dus nog een ander bedrijf dan waar je nu zit en waar je vanmiddag op gesprek gaat? Soms een beetje een warhoofd hier
Ik ben via een werving & selectie bureau bij het ene bedrijf geweest en vanmiddag bij een bedrijf dat ik via Monsterboard zelf benaderd heb...
@Mniekie: Met een beetje geluk dus kiezen uit 2 banen straks! Ik ben benieuwd hoe het gesprek vanmiddag zal gaan, succes!!!
wauw minniimouse.. wat een mooi verhaal echt heel erg leuk een 2ling! stiekem droom ik daar ook wel van hoor..... (A) maargoed.. eerst maar eens zwanger worden.. wat zeg ik.. eerst maar eens een eitje krijgen... want dat hebben we natuurlijk ook nodig..!!!! maarja...(A) laten we hopen dat er woensdag wat te zien is.. ik ga er alleen niet van uit ik bedoel maar.... t gaat toch niet gebeuren dat ie nu ineens wel gegroeit is?? ik spuit nu 150eh. ik vind dokter R heel leuk.. alleen hij is altijd zo snel.... (ik snap nix van mn echo's altijd waar nou wat zit en waar ik naar moet kijken) en toen had ik dat vrouwtje .. en ze legt het super goed uit wat ze doet.. en DR. r niet zo... teminste.. bij mij niet! maar ik vind dokter r wel heeel leuk!! hij heeft me gegarandeerd dat het lukt... naja dat doe je als dokter zijnde nooit zomaar toch?
Hahaha grappig blondjuh... Had vorige week gebeld, en dan was je dan al ongi geworden... Fijn dat er weer wat gebeurt!
@Kimmiikim: Hoop blijven houden hoor! (ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan), ik ga voor je duimen dat je eitje toch nog gaat groeien! @Blondjuh: Dat is toevallig!! Wat fijn voor je, dat scheelt toch weer Provera-rommel
NOD: Jessie80: 21 februari Mniekie: 21 februari KrisKras74: 26 februari Ikke: 2 maart Nog niet zwanger, NOD niet bekend: rissy: gestart met spuiten Koolmees: Deze cyclus geen follikelgroei, 17-02 afspraak Geertgen over hoe verder. Nyncke: wachten op ongi, daarna start Clomid 50mg ftjl: 25 februari eerste afspraak met Dr. R. Mariek: +/- 25 febr starten estradiol voor tp cryo('s) blondjuh: ??? Wacht op menstruatie na MK, kimmiikim: ??? ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 minniemouse: 6 mei 2011 1e en 2e kindje babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011 (24 februari eerste echo bij 7wk+2dg) Annedore: 22 oktober 2011 (4 maart eerste echo bij 6wk+6dg) Even het lijste aangepast , hoop dat ik de goede heb . Mniekie ik hoop dat je gesprek goed gegaan is vandaag. Blondjuh super dat je uit je zelf ongi ben geworden scheeld inderdaad weer Provera rommel zoals koolmees zegt.
Whaha blondjuh das wel echt een goeie hihi. Maar wel superfijn want nu kunnen jullie ook weer verder.
hahaha blondjuh dat heb jij weer mirrr ik heb overgewicht en die 9 weken echo werd eers uitwendig gedaan en dat zag je wel maar geen mooi beeld,toen inwendig en was dat het resultaat haha kopje ging op en neer handje kwam even zwaaien was wel heel leuk.. en die diagnostiek zit op vrijdag ochtend hier in helmond bij de vk dus hoefde ik niet naar eindhoven toe..
Even snel, want moe Cin: dank voor de echofoto's. Idd een heel verschil! Kimmie: hartje onder de riem: ik had altijd pas heel laat eitjes (CD65, 32, 28 en 15, okee die was snel!), maar een keer had ik de ene week NIKS en de week erna INEENS een ei van 24 mm!!! Dus het KAN.....houd hoop wijffie
Wat een hoop berichtjes hier vandaag! Allemaal mooie echo's en goede berichten uit sollicitatie-land. Ik hoop dat een van de functies het wordt, Mniekie! Blondjuh, wat fijn dat je toch nog "vanzelf" ongi bent geworden!!