thnxx annedore... dat is zeker een goeie hart onder de riem zit vandaag op CD 29... welke behandeling heb je moeten ondergaan?? t is gewoon vervelend dat ik zolang moet blijven spuiten. nu al bijna 30 dagen op rij.. eigenlijk voor niets.... naja laten we hopen dat er wat te zien is vanavond. dan moet ik weer terug!! dus ik ben heel erg benieuwd... spannend iig!
Ik ga zeker voor je duimen meid! En als ik terugkijk bij mij dan heb ik ook 1 cyclus wat langer door moeten spuiten. Heb toen 3 weken gespoten.
thnxx meid.... laten we het hopen vol positive energie hihi t moet wel want anders trek ik t helemaal slecht
@Kimmiikim: Inderdaad vervelend dat je zo lang door moet blijven spuiten, ik ben benieuwd hoe dat straks bij mij zal gaan. Maar zoals hier al gezegd wordt, het kan ineens ook heel snel gaan, dus de moed niet opgeven hoor!
Het gesprek gisteren was echt heel erg leuk en ik heb bijna een uur en een kwartier er gezeten. Het klikte heel erg met de directeur en hij had allerlei plannen hoe hij de rol van de binnendienst zieten hij heeft zelfs letterlijk gezegd, dat hij mij dat zeker ziet doen. Het enige nadeel is dat ik dan wel min of meer aan de bouwvak (of net ervoor of erna) gebonden ben qua zomervakantie maar goed. Op den duur kom je toch ook in de periode terecht als er kindjes zijn en je aan de schoolvakanties moet houden... Ik had echt een superpositief gevoel na het gesprek en het is ook een echt leuke functie. Veel meer bezig met marketingplannen opstellen en opvolgen, verkoopplannen, etc. Regelmatig 1 of 2 dagen naar een beurs, etc
@koolmees: dat klopt. Ik weet nu wel dat ik die andere functie niet doe om 2 redenen: de eerste is het half jaar contract en de tweede dat ik denk dat ik redelijk snel uitgekeken zal raken in die functie.
ik krijg het lijstje niet aangepast hij zegt elke keer meer als 3 tekens invoeren :s maar ik heb 24 febr om 9:30 uur een afspraak bij dr W.
Het Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Jessie80: 21 februari, maar omdat het Dr R het zei.. 19 februari testen! Mniekie: 21 februari KrisKras74: 26 februari Nog niet zwanger, NOD niet bekend: rissy: gestart met spuiten Koolmees: Deze cyclus geen follikelgroei, 17-02 afspraak Geertgen over hoe verder. Nyncke: wachten op ongi, daarna start Clomid 50mg blondjuh: Eindelijk ongi, 24 februari afspraak bij dokter W ftjl: 25 februari eerste afspraak met Dr. R. Mariek: +/- 25 febr starten estradiol voor tp cryo('s) kimmiikim: ??? ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 minniemouse: 6 mei 2011 1e en 2e kindje babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011 (24 februari eerste echo bij 7wk+4dg) Annedore: 22 oktober 2011 (4 maart eerste echo bij 6wk+6dg) Zo goed, blondjuh??
... nog DRIE dagen en dan testen voor Jessie.......! (dat is al snel....) @ Mniekie: klinkt alsof de buit binnen is! Leuk hoor!!
@mniekie: Klinkt goed. Maar krijg je daar wel een langer contract dan? @blondjuh: Das het betere werk. Moet jij nu spuiten of gebruik je clomid? Hier nog steeds geen ongi te bekennen En ik zit al op dag 41. De laatste maanden was het ook zo rond deze tijd dus ik baal een beetje. Ook omdat ik anders straks met onze vakantie zit.
@Nyncke: het is een vaste baan en niet als tijdelijke vervanging van iemand, maar ik weet niet of het eerst een jaar contract zou worden of direct onbepaalde tijd. @mmiiiir: dat nou ook weer niet, maar het heeft mij wel weer duidelijker gemaakt wat ik wil en wat ik dus ook niet wil...
He bah nyncke zul je idd net zien dat als je op vakantie bent de duivels aankomen......ik hoop t toch niet voor je. Mniekie fijn dat het gesprek zo goed ging en je eigenlijk je keuze al hebt gemaakt! Blondjuh hoe gaat t? Is de ongi nu erger of valt t wel mee? Bij mij was t de eerste ongi na een mk altijd duperpijnlijk en veel. Anne en mir hoe gaat t met jullie? Hier weer aan t werk vandaag (net als de afgelopen dagen) maar t wordt wel echt zwaar. De spanning is hier behoorlijk om te snijden tussen de ouders die in scheiding liggen. Dus dat heeft gigantische indruk op de kids. Met als gevolg dat ze stuk voor stuk dreinen en huilerig zijn......ppppffff.
@minnie: ik ben eerder bang dat de echo's in mn vakantie zullen vallen. We gaan met de carnaval weer naar oostenrijk. Maar gaan die ouders scheiden? Dat wist ik niet. En dat zal zeker een stress geven op die kids. Tot hoelaat moet je werken? Ik ben alweer vrij, hadden kind afval en ik genoeg uren dus hoefde ik niet te komen.
Lekker toch nog een extra middagje vrij?! Ja t is behoorlijk heftig op t moment hier. Niet echt ruzie maar de spanning is te snijden. De kids merken dat natuurlijk op en die zijn dus giga druk en dreinerig. En dan ben ik toch wel blij dat t nog maar anderhalve week is en dat ik dan stop. Werk is superleuk maar die spanning hier merk ik ook goed. Dus je rijd naar t werk echt zo van: wat gaan we nu aantreffen..... Dat zou wel klote zijn als je net met de carnaval die echootjes zou hebben. En je zult t idd net zien. Thuisblijven is natuurlijk geen optie.
Ja dat is ook zo balen dan he mir. Wij zijn niet zo van die vakantiemensen dus ik heb t altijd goed kunnen combineren. Tenminste bij geertgen wel. In t radboud was alles in de ochtend. Dat was af en toe echt een geregel met t werk. Maar bij geertgen kun je ook in de avond komen en dat was toch wel een uitkomst hoor!
@minnie: Das zeker een gedoe daar dan. Maar denk wel aan jezelf, want stress is niet goed voor jouw en je draakjes. En mn vakantie opgeven is geen optie. Dan moeten we ook nog iemand anders teleurstellen en die verheugd zich er erg op. Tenzij er geen sneeuw ligt natuurlijk @Mir: das balen
Vandaag op t nieuws was dat er sneeuw wordt verwacht in de skigebieden. Maar of dat ook zo is waar jij zit..... En stel he dat t zo valt in de vakantie. Is t dan niet handig om ovu testjes mee te nemen? En heb je daar je ei dan sleur je je vriend gewoon mee naar een of anders warmtehok voor de skis........