Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Kan met de sneeuw nog alle kanten op. Wij zitten in het noordelijke deel vd alpen. Maar van die ovu testen had ik ook al aan gedacht. Moet het dan wel heel subtiel aanpakken ivm dat er ook nog andere mensen meegaan (een oma, een vriendin met haar zoontje) Maar zal wel goed komen.

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Tussen je sokken en ondergoed.....en je hebt vast wel in je skijack een vakje zodat je ze ook mee kan nemen voor als je op de berg staat. Echt ik hoop dat je zsm ongi wordt maar ik denk idd dat je rekening moet houden met.......

En als ik t goed begrijp is verder niemand op de hoogte? Zelfs oma niet?

3. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

nee deze ronde gaan we het in natuurlijke cyclus doen

4. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ja oma weet wel dat de wens er is en dat we naar het geertgen zijn geweest, maar verder weet niemand ervan af. Dus ssssssst.
    Dat ik afgelopen maandag vrij was kwam omdat ik naar het zh moest voor mn longen heb ik gezegd :D en dat geloven ze allemaal.

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    owkee......hihi. Ik houd mn mond wel dicht hoor. Maarree hoe is het met je longen gegaan maandag;)

6. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Tjeetje...jullie lullen me de oren van de kop! :D

Is niet bij te houden hier!

Hie nog steeds een zeurende buikpijn, probeer veel te drinken, dat helpt een beetje.

Vanavond mijn laatste pregnyl en dan kan ik eindelijk af gaan tellen tot de testdatum!!

Groetjes KrisKras

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    kriskras we tellen en duimen met je mee meid!

8. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @kriskras: hier wordt ook meegeduimd hoor.

@minnie: gaat er erg goed mee! :p

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hihi.....

ooo wat een mooi weer buiten.....en ik ben nu ff helemaal alleen op t werk. geen kindjes dus. de oudste en de derde zijn spelen en de tweede en de jongste zijn ook weg. zit nu alleen ff te wachten tot de mama weer thuis is zodat ik mn allerlaatste uurtjes kan laten inplannen voor ik ga stoppen met werken.

10. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    idd heerlijk weer enne kriskras ik duim met je mee :D

11. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Heb straks al ff lekker met de hond gewandeld. Lekker makkelijk werken dan.

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @nyncke: nu ff wel ja haha.

13. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    Zo, wat wordt er hier veel afgekletst!!!

ARGH!!!!!

wat een dilemma!

Ben net bij het werving en selectie bureau geweest om te praten over die functie voor 6 maanden en nu hebben ze een heel ander aanbod!

Het bedrijf had ook al gedacht dat iemand zoals ik niet echt warm zou lopen voor een tijdelijke functie van 6 maanden, dus ze hebben afgelopen maandag intern overlegd over nieuwe projecten die ik zou kunnen oppakken en daar zijn er een flink aantal uitgekomen. Verder is er intern nu ook ruimte omdat een van die meiden die ik had gesproken doorschuift en ik dan haar functie deels overneem en dan de supervisie krijg over 2-3 mensen. Ze hebben nog vanmiddag contact gehad met de directeur en bij wijze van hoge uitzondering willen zij mij een jaarcontract aanbieden ipv een half jaar dat iedereen standaard krijgt....

OMG, nu moet ik kiezen.... alhoewel.... ik nu toch wel heel erg naar deze functie neig omdat het een functie gaat worden die helemaal op mijn kunnen en ambitie wordt ingericht....

Morgen wil ik ze wat laten weten en dan zou ik per 1 maart al kunnen beginnen!!!

@kriskras: ik duim ook voor je!!!

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oei mniekie dat wordt even dingen tegen elkaar afstrepen.......moeilijk zoiets!

15. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    inderdaad wel lastig maar vanavond eens doen en dan de knoop doorhakken. Besef wel dat het enigszins een luxe positie is...

16. carma

carma Niet meer actief

Kriskras ik ga mega voor je duimen meis xxx

Mnienke wauw dat is wel even andere koek
    Dan ben je even wat langer aan de gang ipv een half jaar die je bij je baas ook nog kreeg
    In dit geval zou ik het wel aannemen wie weet wat er uit voort komt
    En mocht je zwanger raken en ze willen je na het jaar niet meer nou dan kan je even betaald (ziektewet of ww) moederen en op je gemak iets anders zoeken
    Go for it meis
    xxx

17. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Kris: wordt weer spannend voor jou, zoals altijd die laatste wachtweek...

18. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    hahahaha ik heb me ook wat áf gejokt waarom ik nú weer naar het Geertgen moest het afgelopen jaar!

Wat zijn jullie beste smoesjes??

19. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    ik ben ook wel benieuwd naar de smoesjes want die zal ik dan mooi kunnen gebruiken als inspiratie bij mijn nieuwe werk :D

Mariek: zo denk ik er ook over en als ik zie hoeveel moeite ze nu doen, dan kan ik mij niet voorstellen dat ze niet bepaalde plannen hebben qua toekomst met mij...

20. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mniekie: Wat een luxepositie :D Dat wordt alle voors en tegens tegen elkaar af gaan wegen en kiezen voor de beste optie, ik ben benieuwd wat het gaat worden!
    @Nyncke: Balen dat je ongi zich niet laat plannen :( Ik duim voor je dat de echos niet in de vakantie vallen!
    @Minniemouse25: Vervelend van je werk, ik kan me voorstellen dat het zo zwaar werken is.
    @Blondjuh: Fijn dat de afspraak gepland is en jullie weer verder kunnen :)
    @Kriskras74: Succes op het wachtbankje, ook ik ga meeduimen!
    @Mmiirrr: Hier gelukkig geen smoesjes nodig, omdat ik mijn agenda zelf kan indelen en ik dan gewoon even "buiten de deur" ben ;)
    @Alle zwangeren: Hoe is het met jullie, gaat alles nog goed met de beeb(jes)?

Deel Deze Pagina