Kan met de sneeuw nog alle kanten op. Wij zitten in het noordelijke deel vd alpen. Maar van die ovu testen had ik ook al aan gedacht. Moet het dan wel heel subtiel aanpakken ivm dat er ook nog andere mensen meegaan (een oma, een vriendin met haar zoontje) Maar zal wel goed komen.
Tussen je sokken en ondergoed.....en je hebt vast wel in je skijack een vakje zodat je ze ook mee kan nemen voor als je op de berg staat. Echt ik hoop dat je zsm ongi wordt maar ik denk idd dat je rekening moet houden met....... En als ik t goed begrijp is verder niemand op de hoogte? Zelfs oma niet?
Ja oma weet wel dat de wens er is en dat we naar het geertgen zijn geweest, maar verder weet niemand ervan af. Dus ssssssst. Dat ik afgelopen maandag vrij was kwam omdat ik naar het zh moest voor mn longen heb ik gezegd en dat geloven ze allemaal.
Tjeetje...jullie lullen me de oren van de kop! Is niet bij te houden hier! Hie nog steeds een zeurende buikpijn, probeer veel te drinken, dat helpt een beetje. Vanavond mijn laatste pregnyl en dan kan ik eindelijk af gaan tellen tot de testdatum!! Groetjes KrisKras
hihi..... ooo wat een mooi weer buiten.....en ik ben nu ff helemaal alleen op t werk. geen kindjes dus. de oudste en de derde zijn spelen en de tweede en de jongste zijn ook weg. zit nu alleen ff te wachten tot de mama weer thuis is zodat ik mn allerlaatste uurtjes kan laten inplannen voor ik ga stoppen met werken.
Zo, wat wordt er hier veel afgekletst!!! ARGH!!!!! wat een dilemma! Ben net bij het werving en selectie bureau geweest om te praten over die functie voor 6 maanden en nu hebben ze een heel ander aanbod! Het bedrijf had ook al gedacht dat iemand zoals ik niet echt warm zou lopen voor een tijdelijke functie van 6 maanden, dus ze hebben afgelopen maandag intern overlegd over nieuwe projecten die ik zou kunnen oppakken en daar zijn er een flink aantal uitgekomen. Verder is er intern nu ook ruimte omdat een van die meiden die ik had gesproken doorschuift en ik dan haar functie deels overneem en dan de supervisie krijg over 2-3 mensen. Ze hebben nog vanmiddag contact gehad met de directeur en bij wijze van hoge uitzondering willen zij mij een jaarcontract aanbieden ipv een half jaar dat iedereen standaard krijgt.... OMG, nu moet ik kiezen.... alhoewel.... ik nu toch wel heel erg naar deze functie neig omdat het een functie gaat worden die helemaal op mijn kunnen en ambitie wordt ingericht.... Morgen wil ik ze wat laten weten en dan zou ik per 1 maart al kunnen beginnen!!! @kriskras: ik duim ook voor je!!!
inderdaad wel lastig maar vanavond eens doen en dan de knoop doorhakken. Besef wel dat het enigszins een luxe positie is...
Kriskras ik ga mega voor je duimen meis xxx Mnienke wauw dat is wel even andere koek Dan ben je even wat langer aan de gang ipv een half jaar die je bij je baas ook nog kreeg In dit geval zou ik het wel aannemen wie weet wat er uit voort komt En mocht je zwanger raken en ze willen je na het jaar niet meer nou dan kan je even betaald (ziektewet of ww) moederen en op je gemak iets anders zoeken Go for it meis xxx
hahahaha ik heb me ook wat áf gejokt waarom ik nú weer naar het Geertgen moest het afgelopen jaar! Wat zijn jullie beste smoesjes??
ik ben ook wel benieuwd naar de smoesjes want die zal ik dan mooi kunnen gebruiken als inspiratie bij mijn nieuwe werk Mariek: zo denk ik er ook over en als ik zie hoeveel moeite ze nu doen, dan kan ik mij niet voorstellen dat ze niet bepaalde plannen hebben qua toekomst met mij...
@Mniekie: Wat een luxepositie Dat wordt alle voors en tegens tegen elkaar af gaan wegen en kiezen voor de beste optie, ik ben benieuwd wat het gaat worden! @Nyncke: Balen dat je ongi zich niet laat plannen Ik duim voor je dat de echos niet in de vakantie vallen! @Minniemouse25: Vervelend van je werk, ik kan me voorstellen dat het zo zwaar werken is. @Blondjuh: Fijn dat de afspraak gepland is en jullie weer verder kunnen @Kriskras74: Succes op het wachtbankje, ook ik ga meeduimen! @Mmiirrr: Hier gelukkig geen smoesjes nodig, omdat ik mijn agenda zelf kan indelen en ik dan gewoon even "buiten de deur" ben @Alle zwangeren: Hoe is het met jullie, gaat alles nog goed met de beeb(jes)?