Hoi, nee ik ga niet testen ... ik heb mezelf getempt en ik zat op 36,5 dus dat is te laag voor een zwangerschap ( ervaring ) dus ik reken er gewoon op dat ik vanavond mijn menstruatie krijg en dan zal ik de decapeptyl weer spuiten en morgen een afspraak maken bij Geertgen .... gr. Nicole
Coni...spannend! Positief blijven he! Ik mag volgende week maandag weer naar geertgen voor een 1e fm!
en, Coni?? Ik ga vandaag weer naar de kliniek, dokter R deze keer, voor een FM. Vrijdag of zaterdag IUI numero 7....
MMiiiiir hoe laat moet jij vandaag?? Ik ben er om 15.30 bij dr W, maar ja ik ben wel op tijd maar of dr W dat ook is?? De laatste keer heb ik 1 uur en 15 min gewacht.
Goeiemiddag dames, nou zoals verwacht ben ik vanmorgen ongesteld geworden maar niet getreurd want het is tevens het startsein voor onze 2e behandeling richtig IVF/ICSI ... vanavond weer beginnen met de Decapeptyl te spuiten en vanaf morgen komt daar de Gonal F 300 bij ... morgen moet ik ook om 17.30 uur naar dr. R. ik had eigenlijk graag bij dr. W. gewild maar die zat helemaal vol en vrijdag had hij een congres ... maar goed dr. R. voor de uitgangsecho is denk ik ook geen probleem als ik straks maar dr. W. bij de punctie heb dat is voor mij het belangrijkste ... we zitten dus weer in de race ... gr. Nicole
Toch jammer Coni, was toch leuk geweest als je zwanger was geweest en de ICSI niet nodig was.... Mariek, volgens mij heb ik je gezien, had je je kleintje bij je? Ik was die vrouw die al een uur zat te wachten en zich ZICHTBAAR zat te ergeren hihihi. Dokter R was prima op tijd, maar blijkbaar hadden de dames assistenten een extrsa werkoverleg ingepland waardoor ik een uur moest wachten op twee buisjes Pregnyl. Dat wordt weer overwerken vandaag, ik was weer veel te laat terug op mijn werk.... Oh en ik ben tóch aardig gebleven tegen de assistente . Maar heb wel gezegd: "nee ik hoef geen uitleg, nee bedankt, ik hou het kort, jullie lopen al zo uit, als ik nou snel weg ga dan hoeft de volgende misschien wat minder lang te wachten" dus ik heb t toch wel even laten weten... Een uur wachten op Pregnyl, dat vind ik toch wel echt te lang... (en nu snel aan het werk!) Oh ja, ik heb donderdagavond IUI. Gelukkig hoef ik daar nu dus geen vrij voor te nemen.
Ja wel goed, ik heb een eitje die groot genoeg is Ik had op 2 gehoopt, 1 is altijd zo weinig kans in mijn ogen Nou ja maar duimen dat er voldoende zaadjes zijn dit keer. Hoop dat de pillen geholpen hebben hahahaha
Ik was ook een beetje teleurgesteld dat het er deze keer maar ééntje was... Ik zat náást jouw meisje! Maar werd (eindelijk) al snel weg geroepen toen jij binnenkwam...
naast mij??? Zat jij op de bank??? In het speelhoekie bij mijn meisje Nou dan weet ik in ieder geval hoe je er uit ziet hahahahaha had maar wat gezegt/ gevraagt, ik wist niet hoe laat jij moest. O dus jij ook maar 1, is een beetje een domper hè Maar goed misschien is dit hem, je weet het niet Nou heeeel veel suc 6 donderdag, ik duim voor je
Hoi hoi, Hoe gaat het met jullie? Ik voel wel van alles in mijn buik, maar durf nergens op te hopen. Nu een kleine week voor mijn NOD... Afwachen nog...
Hoi, hier gaat alles goed, heb om 17.30 uur de afspraak met dr. R. ben dus reuze benieuwd ... het zal wel weer een lange zit zijn maar ja we hebben het er maar weer voor over tis niet anders, ben benieuwd Lientje hoe het met jou gaat aflopen mijn duimen draaien hoor, gr. Nicole
Hoe is het gegaan bij dr. R? Gisteren voelde ik weer van alles, ik wilde 's avonds na het eten gaan stemmen, ik zit in de auto, en ben een beetje misselijk. Inneens voel ik heftige steekjes in mijn buik, maar heel erg onderin, gekke plek. Nu voel ik weer gewoon kleine steekjes. Het is een beetje vreemd. Ik hoop maar dat het iets te betekenen heeft, al weet ik ook dat mijn lichaam mij heel erg voor de gek kan houden... maar dit heb ik nog niet gevoeld. Het kan nog ale kanten op... duimen maar!!
spannend hoor Lientje! Ik dus vanaaf IUI, dus kan daarna aanschuiven op het wachtbankje... Mariek: Tja, ik ga natuurlijk niet roepen "Hee zitten jullie ook op t Geertgen Topic?" Maar misschien moet ik dat gewoon wèl een keertje doen. Maar ik was dus knal sjaggerijnig omdat de assistentes een uur aan het overleggen waren met elkaar, dus ik een úúr moest wachten voordat ik mijn gonal-F kon ophalen. Ik kon het nog nét opbrengen om te lachen naar je dochtertje... 8)