kris ik voel nu nog steeds niet dat ik zwanger ben hahaha het is dat ze schopt en deze ronde 1ste ivf dacht ik echt tuurlijk niet, waarom zou het in 1 keer raak zijn,ik stond met wijde ogen naar de test te kijken hahaha ik voelde TOTAALLLL niks!!!!
Oohw, da's een geruststelling.. dit is nu dag 14 na de punctie.. over 5 dagen mag ik testen.. worden 5 spannende dagen.. als ik de komende twee dagen door kom denk ik dat ik wel wat meer hoop krijg.. 14 dagen na de TP en dan nog niet ongesteld, dat zou ik al een hele stap vinden!
spannend kriskras! ik had juist bij alle 4 de zwangerschappen een soort ongigevoel maar werd het niet want was zwanger. verder voelde ik echt nog niet veel. duim duim duim.
Oooo ik duim voor je kriskras duim duim duim duim duim duim Zit hier te wachten op de rode duivel en dan kan ik ook weer van start Maar hoe ik me nu voel, kan het nooit lang meer duren (stom hè blij met ongi )
ja idd normaal vervloek ik het als ik ongi word en nu sprong ik een gat in de lucht omdat ik ongi werd
hey mariek, haha ja blijzijn met menstruatie...pfff wat zitten we toch in een emotionele achtbaan!! Minimouse... ik heb nog nooit eerder een TP gehad, maar altijd IUI en dan werd ik inderdaad altijd netjes op dag 14 na de IUI (dag van eisprong) ongesteld... Maar ja ik zit nu in een gesimuleerde cyclus dus kan er eigenlijk nog geen pijl op trekken hè haha
@NicoleenSandra: Spannend! Ik vind het ook lastig om jullie antwoord te geven op jullie vragen, omdat het ook heel persoonlijk is en jullie in een hele andere situatie zitten. Ik zou het op je af laten komen en je kunt altijd achteraf nog op bepaalde dingen terugkomen als er later vragen naar boven komen. Succes! @Jessie80: Hoe is het nu bij jou, spannend!!! @Kriskras74: Bij jou ook al zo spannend, ik ga heel hard voor je duimen op een mooie test!! @Annedore: Leuk zo toeleven naar de eerste echo Geniet ervan! @Mmiiir: Jij ook al bijna de eerste echo, spannend!!! Hoewel het een goed teken is, wel veel succes met de kwaaltjes! @Mariek73: Duimen dat de duivels bij jou snel gaan komen! En inderdaad raar dat je ook blij kunt zijn met ongi (ik zal hier ook blij zijn als ik eindelijk weer aan de slag kan ) Hier niet veel bijzonders: woensdagavond de laatste provera naar binnen werken en dan hopen dat de rode duivels snel komen. En dan beginnen met spuiten op CD3, brrrr.....
Geen ervaring met spuiten, Koolmees? Is echt niet eng hoor! Mocht je nog tips of hilarische anekdotes willen lezen, dan hoor ik het wel!! Mariek: was je NOD niet rond de 24e? Ik hoop dat 't snel komt, zodat je weer van start kunt!!
Pppffff.....leuk hoor 8,5 uur werken zonder pauze. Met tussen de 16 en 21 kinderen.... Nou ja, de dag gaat wel snel! Vanochtend misselijk/onpasselijk! En echt pijnlijke borsten vandaag. Blij mee!! Hoe meer kwaaltjes, hoe meer de onzekerheid naar de achtergrond verschuift. 'Leuk' aftellen naar de 1e echo, zoals Koolmees schrijft, vind ik het nog niet helemaal. Wel een beetje, maar mijn bezorgdheid heeft meestal wel de overhand Ik kijk er enorm naar uit om ons kleintje te zien en hopelijk een kloppend hartje, maar houd ook rekening met een minder leuk scenario... Om de 'wachtenden' een hart onder de riem te steken. Ik voelde lichamelijk niet echt veel hoor bij beide keren dat ik zwanger was/ben. Het was voornamelijk een gevoel diep, diep van binnen Nou, ik ga maar weer eens met de kinderen bezig. Hoewel ze zichzelf erg vermaken
hihi ik heb dat ook heel erg.. zo iets van huh waarom zou het de eerste ronde raak zijn maar als ik manlief mag geloven is het deze ronde raak haha
Hey dames hoe gaat het met iedereen?? kriskras al getest?? ik duim zo hard voor iedereen succes met het wachten enzo allemaal...
@Mmiiiir: Inderdaad nog geen ervaring met spuiten. Ik heb 1 x een pregnylprik gehad en die hoefde ik niet zelf te zetten. Maar ik lees van alle "spuiters" dat het hun heel erg mee is gevallen, dus ik ga er maar vanuit dat dat hier ook het geval gaat zijn Tips zijn uiteraard van harte welkom en voor hilarische anekdotes (nu word ik wel heel nieuwsgierig!) ben ik altijd wel in @Annedore: Moeilijk zeg die onzekerheid en ook moeilijk dat de onzekerheid de overhand heeft (hoewel ik het wel begrijp hoor). De kwaaltjes zijn er in ieder geval, dus dat is al heel positief! En als dat bij de echo positief bevestigd wordt, is dat natuurlijk helemaal geweldig. Ik blijf meehopen dat de echo helemaal goed en leuk is volgende week! @Kimmiikim: Er zijn genoeg dames waarbij het wel de eerste ronde raak is, dus dat zou bij jou ook best kunnen. Spannend hoor!!
ja daar heb je gelijk in meis... we moeten het afwachten.. succes met het prikken!! bij ging het helaas wat minder goed.. kheb vaak aan manlief moeten vragen om mij te prikken omdat ik een uur met die spuit in mn hand zat en niet durfde ofzo...:S
Hoi dames, ook ik lijk weer een dag ongi-vrij door te komen.. de afgelopen cycli werd ik altijd op 14dpo ongi, dus zeer spannend. Elke toiletgang is een marteling, jullie herkennen het vast! Maar niks, nog een klein veegje bruin of rood.. zou het dan toch!? @Kriskras, wat stoer dat je nog tot zaterdag gaat wachten. De komende dagen dus zeer spannend voor jou. Ik duim dat je over 2 dagen nog steeds niet ongi bent.. (en daarna wel weer voor zaterdag, gewoon stapje voor stapje)!! @Annedore, wat gaaf dat volgende week de echo (al) is
Hoi Dames, Allemaal een dikke knuff. Heb niet veel bijgelezen. Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Dus vanmorgen het geertgen gebeld. Die zeiden vraag anders ff provera aan bij de HA. Mocht dat niet lukken mag je terugbellen en dan faxen wij het receptje wel ff door naar jou apotheek. Maar de HA vond het geen probleem, dus kreeg het gewoon voorgeschreven. Vanavond het eerste tabletje genomen. Sorry voor het ego moment