@Kriskras74: Dat worden 2 slopende dagen met hopelijk een mooie test op het einde! @Divaatje: Welkom! Bij jou is het ook spannend, succes en hopelijk ook voor jou een mooie test! @Kimmikim: Kun je nog geduld bewaren op het wachtbankje? @Mmiiir: Alvast veel succes en vooral veel plezier voor morgen! Ik ben benieuwd
Meiden, Soms lees ik bij jullie ook mee, zonder dat jullie het weten , en nu zou ik jullie iets willen voorleggen... Jullie zijn ook in behandeling bij Geertgen, ik ook omdat ik daar een eiceldonatiepoging zou gaan doen met sperma van een donor, twee donoren dus. Dit omdat mijn relatie een half jaar geleden is uitgegaan en ik nu een eiceldonor had die deze poging met mij nog wilde doen, ook nu ik alleen ben, en ik heb superdonorzaad besteld via een europese donorbank..zo zou ik 1 van de laatste pogingen doen om zelf zwanger te kunnen worden, best zwaar nu zonder partner maar ik zou het mijzelf niet vergeven als ik t niet zou proberen. Alleen...nu heeft mijn eiceldonor afgelopen week om prive redenen afgezegd!! We zouden as maandag met de medicatievoorlichting beginnen bij Geertgen en het zaad is dus al ingescheept en in de vriezer bij Geertgen. Ik ga as maandag naar Geertgen om te bespreken wat nu te doen met het zaad. Ik voel niets voor een eiceldonor volgens het wederkerigheidssysteem bij Geertgen (stel is bezig met IVF-behandelingen en ik krijg eitjes van haar en ik geef mijn gekochte zaad, alleen als er genoeg embryootjes zijn krijg ik een paar eitjes..die onzekerheid...dat wil ik echt niet meer na bijna 4 jaar in de MMM). Ik denk er zelf over nog een embryodonatiepoging in het buitenland te gaan doen maar intussen ligt dat goede zaad dus in de vriezer bij Geertgen. Kennen jullie mensen die donorzaad nodig hebben (en in behandeling zijn of kunnen komen bij Geertgen) en die dit zouden willen overnemen? Er is genoeg voor twee IVF behandelingen. T is mss een beetje raar dit zo te schrijven maar ik weet ook niet precies hoe dit aan te pakken...sowieso hoor ik maandag eerst dr Ruis nog eens maar formeel is het zaad van mij en doe ik het liever over aan een stel dat bijv al lang wacht en nu zo aan de beurt zou kunnen zijn (en ik iets van de onkosten vergoed kan krijgen ) dan dat dr Ruis er zelf een bestemming voor zoekt. Groetjes, Koosje
was ik weer Maandagavond moet ik weer terug omdat ze moeten wachten tot mijn eisprong is geweest dus heb eigenlijk weinig nieuws tot nu toe whaha
hey blondjuh haha ik zei het gister nog toch ja want je bms moet dus opbouwen he voor die terugplaatsing ... was wel lachuh gister een keer he haha
ja soms snap ik het allemaal niet meer whaahha maandag heb ik dokter k. pffffff me maatje is er dan niet whaahaah
mwuaa dr k ben ik nu toch wel over te spreken hoor bij haar heb ik toen de punctie gehad en ze was zo lief,terwijl er in mijn dossier stond absoluut niet dr k hahaha dr r vroeg mij ook eens wat heb jij toch tegen die vrouw?? nou gewoon het feit dat ze altijd over mijn overgewicht bezig was,en mij dus de schuld gaf an de mk in februarie.. haha
Meiden, vanmiddag echo gehad... Goed nieuws: er zit een mooi anderhalf centimeter groot kruimeltje in me met een stevig kloppend hartje!!!
jééééj ben echt super blij voor je miiiirrr nu lekker gaan genieten van dat mooie wondertje in je buik. xxx
Super Mmiiir!!!!!! Ik ben ook wel erg benieuwd naar de echofoto . Ik heb zelf niet veel te vertellen maar lees nog elke dag mee hihi
Ik zit al een uur thuis op de bank uit te puffen na een dag werken en ik besef me ineens: het is donderdag...MIR heeft de ECHOOO!! Gelijk pc aan en wat lees ik! Een mini-Mir met kloppend hartje!! Gefeliciteerd Mir!! Ik slaap nog even 8 nachtjes door Aanstaande maandag trouwens kennismaking MvM Nu douchen, want KOUD!
Goed joh Mirr!! Hier weer bijna een dag bloedloos overleefd haha In de auto dacht ik... 'nu is het over'.. ik had weer buikkrampen en voelde iets lopen.. tranen sprngen in mijn ogen, maar dacht, 'Nee, nog niet huilen, ik weet het nog niet.. Get yourself together girl!!' Dus ik naar huis en hup de wc op... niets... helemaal niets... oooh hoe overleef ik die laatste dag!!!!
Kris: HOE herkenbaar! Ik heb het nu nog! Dan voel ik ook iets lopen van onderen, snel ik naar de wc, en dan is het gewoon weer witte afscheiding. Daar heb ik wat meer 'last' van nu... DUS! Ik hoop en duim nog door voor je
DUIM DUIM DUIM Maar hoe groot is de kans dat je morgen nog ongi word meis Als je test morgen niet positief is dan is hij het overmorgen ook niet Gewoon testen morgen vroeg Keep my fingers crosed Sterkte meis xxx
Het Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: KrisKras74: 26 februari kimmiikim: 6 maart Nog niet zwanger, NOD niet bekend: Mniekie: IUI 2, ovutesten vanaf 1 maart rissy: bezig met spuiten en checken wat er gebeurt Koolmees: 17-02 gestart Provera, na ongi start 37.5 eh Gonal-f Nyncke: wachten op ongi, daarna start Clomid 50mg ftjl: 25 februari eerste afspraak met Dr. R. Mariek: +/- 25 febr starten estradiol voor tp cryo('s) blondjuh: Binnenkort meer nieuws over NOD: 24 februari afspraak NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Jessie80: Clomid 100mg, moet nog bellen voor eerste FM ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 minniemouse: 6 mei 2011 1e en 2e kindje babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011 (24 februari eerste echo bij 7wk+2dg, kloppend hartje gezien!) Annedore: 22 oktober 2011 (4 maart eerste echo bij 6wk+6dg)
Mariek, ik ga morgen echt niet testen.. had het dinsdag ook nooit moeten doen.. nee ik wacht tot zaterdag ochtend en dan deel ik dat moment met mijn vriend.. als het dan positief is kunnen we samen blij zijn en als het negatief is samen verdrietig zijn. Misschien is het maar goed dat de test dinsdag negatief was... want anders had ik mijn vriend dat moment ontnomen van de eerste euforie van de positieve test! Snap je het nog?? haha Pff nou ik hoop dat je gelijk hebt meis en dat ik morgen niet alsnog ongesteld wordt... ben er enorm bang voor!