Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Aaahh Mariek wat lief! Maar dat hoeft niet joh :)
    Is voor jouw meisje ook fijn om zo snel mogelijk weer weg te zijn daar.

2. carma

carma Niet meer actief

Ik hoop dat we die dag allebij goed nieuws hebben
    Jij een kloppend hartje en ik een mooi bedje en een tp op 9 maart
    DUIM DUIM DUIM

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik duim daar ook voor Mariek!

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mariek73: Ik hoop het, maar ik ben bang dat het nog wel wat langer duurt. Bij vorige keren Provera duurde het hier steeds zeker 7 dagen voordat de ongi kwam :) Mijn afspraak is dan inderdaad op CD 10.
    @Mariek73/Annedore: Wat grappig dat jullie elkaar daar gaan tegenkomen dan :D En inderdaad hopelijk allebei met goed nieuws!

Even een andere vraag. Hier ligt de Gonal-f nu in de koelkast, moet die altijd in de koelkast blijven liggen? Heb nl. ook ergens iets gelezen van dat het uit de koelkast nog ongeveer 3 maanden houdbaar blijft ofzo? Waarom ik dat vraag is omdat ik binnenkort een weekend weg ga met mensen die niets van het spuiten enzo af weten en ik verwacht dat ik dan nog niet klaar ben met spuiten. En het valt vast wel op als ik het dan in de (gezamenlijke) koelkast neer ga leggen :)

5. carma

carma Niet meer actief

Oe dat weet ik niet, zou ik even navragen bij geertgen denk ik
    Of stuur even een mailtje
    Misschien kan je anders ff googelen

6. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Meiden bedankt voor alle felicitaties!

@ Koolmees: met dit weer zou het denk ik geen enkel probleem moeten zijn om de Gonal-F buiten de koelkast te bewaren. Als het maar kouder is dan 20 graden... Of zo... Effe op de bijsluiter kijken, daar staat het op!

7. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Sorry dat ik jullie pret zo bruut kom verstoren..maar helaas.. maandag heb ik een evaluatie met dr. W. :(

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    :( Owh Kris, wat klote :(
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Shit shit shit Kriskras! Dikke knuffel!!

Ikzelf heb weer een afspraak met Dr C op 8 maart.. kijken of er een eitje uit de polonaise is losgebroken en gaan groeien ;)

10. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    aghhh nee kriskras :( knufff wijffie

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hallo,

Ik heb even een vraag voor jullie. Zelf zit ik ook in MMM maar dan in Enschede in combinatie met Dusseldorf vanwege een hele lage eicelreserve. Het gaat niet om mij maar om vrienden van ons.

Zij proberen al ruim drie zwanger te worden, helaas zonder resultaat. Na een jaar zijn naar het ziekenhuis geweest maar daar weer weggestuurd vanwege haar ernstige overgewicht. Ze mochten pas weer terugkomen als haar BMI 30 of lager is. Ze probeert wel te lijnen maar zij is zo'n emo eter dat het erg moeilijk is. Ik weet niet precies hoeveel ze weegt maar ik denk wel zo'n 150 of 160 kilo. Ze wordt van zichzelf niet ongesteld. Dit kan dus van het overgewicht komen maar kan ook heel goed iets anders en daar komen ze dus niet achter omdat ze hier in het oosten niet terug hoeven te komen voordat ze afgevallen is.

Nu las ik ergens hier op ZP dat Geertgens niet moeilijk doet over overgewicht en dat iedereen hier terecht kan. Is dit zo en zou zij ook naar Geertgen kunnen ook al weegt ze 150 tot 160 kilo? Dat vraag ik mij af want ik gun hun ook heel erg een kindje. Op dit moment doet ze zwaar aan de lijn omdat ze zich ook wel realiseert dat als er een kindje mocht komen al die extra kilo's alleen maar lastig zijn.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Veel liefs
    Nataly

12. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Kris,...een mega knuffel voor jou:(
    @Nataly,...wat lief dat je dat voor je vriendin doet.
    Bij geertgen doen ze niet moeilijk over je gewicht, zelf heb ik ook overgewicht en heb alleen gehoord (omdat ik er zelf over begon) dat het wel beter zou zijn als er een paar kilo af zou gaan, maar daar leggen zij niet de nadruk op. Wie weet is het wat voor je vriendin;)

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mariek! Hey dan heb ik jou volgens mij wel eens gezien!! Met je kleintje bij geertgen!! :D k kan alleen niet meer op de datum komen ofzo!! ;)

@kriskras, jeeee wat balen meis:( hopen op snel goed nieuws!!

Hier, nog steeds op t wachtbankje! Verschrikkelijk wat gaat die tijd langzaam... 6mrt dan kunnen we testen!!

14. kimono

kimono Nieuw lid

26 feb 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

We hebben 2 feb onze 4 poging van IUI gehad. Maar helaas deze keer was het ook weer niet raak. Ook al dachten we misschien van wel. Namelijk een week over tijd, en maar een klein beetje bloed verlies.
    We hebben gisteren een echo gehad om te kijken waarom bij mijn vriendin de menstruatie niet was begonnen. Het baarmoederslijm was verdikt dus het was wel een teken dat ze zwanger was geweest maar omdat ze bloedverlies heeft gehad was het toch afgebroken. Nu moet ze weer een kuur provera slikken en over 2 weken terug komen om te kijken als alles 'schoon' is. En dan moeten we beslessen als we met Clomid verder willen of willen gaan spuiten volgens het Buvat schema.
    Heeft iemand ervaring Met het Buvat schema? Want op internet kan ik er niet zoveel over vinden.

Liefs

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nataly: stuur je vrienden maar naar Geertgen. Ze doen daar niet moeilijk over dit gewicht. Kijk maar naar mijn banner ;)

16. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    #1516 mmiiiiir, 26 feb 2011
    Laatst bewerkt: 26 feb 2011
    Kris.... Ik vind het echt héél héél jammer.... :(:(:(
    Als ik het iemand gegund had de afgelopen week............

Ik ben benieuwd naar de evaluatie. Meid, het jaar is nog maar net begonnen!!!

17. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hoi meiden,

Heb niet zulk best nieuws.:x Heb sinds gisteren veel afscheiding, beige/roze van kleur. Nu echt veel krampen, die ongestelsheids krampen. Weet bijna wel zeker dat het niet goed zit.

Wie weet hoe dat gaat met tp, moet je dan een maand wachten?
    En krijg je dan ook medicatie?

@ Kriskras: Ben jij nu wel of niet ongesteld geworden?

18. carma

carma Niet meer actief

Ach meis toch, dikke knuf voor jou

Ik had een wachtmaand, 1 maand aan de pil tot de volgende ongi
    Is ook wel goed hoor, dan kan je even bijkomen van alles en alles op een rijtje zetten en de moed weer verzamelen
    Met medicatie, dat is alleen als je een opgewekte cyclus hebt
    Dan krijg je estradiol en 3 dgn voor de tp ustrogestan bolletjes
    Als je zwanger bent dan moet je bijde doorgebruiken tot 12 wkn

Sterkte vandaag
    xxx

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Oh, Divaatje, wat klote :(
    Heel veel sterkte...

20. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hoi Dames,

Sorry dat ik zo weinig heb gereageerd de laaste week. Het was een roerige week voor ons. Door de provera ben ik niet de vrolijkste geweest. Dan als klap op de vuurpijl moeten we morgen onze hond laten inslapen.

Hoe is het verder hier????

Wie kan mij een update geven?

Deel Deze Pagina