Ach meis wat verschrikkelijk van jullie hond. Het is toch je maatje die al jaren in huis is Gecondoleerd xxx Ik hoop dat je je snel beter voelt, op welke dag van de provera zit je nu?
Nyncke, heel veel sterkte voor nu, morgen en daarna.... Wat afschuwelijk dat jullie je maatje moeten laten gaan...
Na overleg met minniemouse: En dan lig je ineens sinds gisteravond in t ziekenhuis aan een infuus, weeremmers en longrijpingsprikken. Hopen dat de draakjes nog even blijven zitten sowieso tot de 32 weken. Misschien woensdag naar huis met volledige bedrust als er niks doorzet de komende dagen. De kindjes doen het gelukkig nog supergoed! @ radboud ziekenhuis
Jeetje Minniemouse, schrikken!! Ik hoop dat de kleintjes zich goed vasthouden en nog een maandje blijven zitten. Sterkte!! @Nyncke, jij ook veel sterkte, een huisdier laten inslapen is klote..
ja onze eigen minnie is vrijdag middag naarhet zkh gegaan nadat ze felle harde buiken had met bloed en slijm verlies.. het scheen dat ze hele heftige indalingsweeen had,beide beebjes liggen in stuit dus het is ook heftig.. gister mocht ze bellen of er een plaats vrij was zodat ze een nacht lekker kon uitrusten en bijkomen van de schrik en slapeloosheid. daar bleek haar bmm al verkort te zijn en heeft ze nu idd weeenremmers en longrijpingspuitjes gekregen,, lieve minnie en mickey hopelijk blijvenjullie 2 kleine draakjes nog even lekker veilig bij mama binnen zitten.. ik denk in ieder geval heel erg aan je meiss ben er wel van geschrokken... dikke knuffel van cin... (ik denk ik leg het een beetje uit)
ja ik hoop dat minnie het niet erg vind.. maar omdat ze de laatste tijd zo leuk meeschreef hier vond ik het wel netjes om het even een beetje uit te leggen we leven tenslotte allemaal met elkaar mee he. haha nyncke jij een dikke knuffel hoor meiss.. ik hoop dat je het na morgen een beetje een plaatsje kunt geven ik snap hoe moeilijk het is meiss om je beste maatje te moeten laten gaan
Kom op minnie, hou ze nog even goed binnen meis Spreek ze maar goed toe Maar mocht het niet zo zijn dan ben je in het radboud in hele goede handen Als prematuurtjes ergens naar 40 wkn geholpen kunnen worden is het daar wel Ik ben er bevallen en heb niks als lof voor de artsen daar Minnie als je dit leestkom wel goed voor jezelf op daar ten opzichte van de verpleeging, ze interpeteren de regels daar allemaal op hun eigen manier Jij bent de moeder dus jij bepaald Ik zal een kaarsje voor je branden xxx
Ik wens Nyncke en Minnie heel veel sterkte! Ik heb zulke heftige krampen gisteren, vannacht en vandaag. Sinds vanmorgen ook super veel bloedverlies, is er iemand die dit ook heeft gehad? Had donderdag een positieve zw.sch.test, en vanaf gisteren die krampen. Is dit gewoon en miskraam?? Ga zo eerst maar even bellen, denk ik. XXX
Divaatje als ik het zo hoor kan het 2 kanten op of je hebt te vroeg getest en het is nog pregnyl geweest en je bent gewoon ongi, maar omdat je praat over heel veel bloed verlies dan ben ik idd bang dat het een vroege miskraam is Gewoon even bellen met geertgen. Dikke knuffel voor jou meis xxx
Nou hé miirrr het word tijd voor weer wat leuk nieuws, dat vind ik ook Ik ga nu even naar naailes tot straks
Leuk, naailes...! Ik zit gewoon weer, met ochtendhumeur en licht weeïg gevoel <<aanpassing na 5 minuten: behoorlijk erg blech gevoel en supersjaggerijnig>> op mijn werk.... Ik wil naar huis! Lekker op de bank liggen en niets doen! <mopper>
Heb Geertgen gebeld (na 3 uur in gesprek!!!) en heb 14 maart evaluatiegesprek bij dr.C Afwachten maar weer... Bloeden en krampen zijn gelukkig wel afgenomen.
Jeetje minnie en nyncke hou ze nog ff binnen aub @ hier vanavond weer kliniek helaas niet bij dr.w maar bij dr.k ik hoop dat ik mijn eisprong gehad heb zodat ik naar België mag weer
@ blondjuh, heb jij dan een cryobehandeling? Wanneer hoor je ofdat het allemaal goed uit de vriezer komt met zo'n cryobehandeling? En is het dan de volgende de dag? Wie kan mij hier meer over vertellen?
Heb pas één keer iets met cryo's te maken gehad, dat is inmiddels alweer een hele tijd geleden. Weet alleen nog dat ik pas in Genk hoorde, dat twee van de drie cryo's het ontdooien niet goed overleefd hadden.... @ blondjuh: ik vind dat je je al een hele tijd voorbééldig geduldig gedragen hebt, dus inderdaad, tijd om weer naar België te mogen voor jou!!!