@Iedereen die gereageerd had: Dankjewel voor jullie antwoorden, dan verwacht ik dat ik de Gonal-f gewoon dat weekend buiten de koelkast kan laten, maar als het goed is heb ik voor die tijd nog een afspraak bij Geertgen, dus dan vraag ik het even na. @Kriskras74: Balen meid Vandaag de evaluatie toch? Hoe is het nu met je? Dikke knuff. @Jessie80: Duimen dat er een mooi eitje gegroeid is op 8 maart! @Nataly1972: Ik zou je vriendin gewoon doorsturen, hier ook wat overgewicht en tot nog toe doen ze daar bij Geertgen niet moeilijk over (vorige ziekenhuis wel). Succes! @Rissy: Hoe is het bij jou? @Kimmiikim: Succes met wachten op het wachtbankje! @Kimono: Balen dat de vorige poging ook niet gelukt is, duimen dat het de volgende ronde wel raak is! @Divaatje: Bij jou ook al slecht nieuws meid, balen Dikke knuff. @Mariek73: Hoe is het bij jou? @Nyncke: Wat balen van je hond, wij hebben ook een hond en die zou ik echt niet kunnen missen. Gecondoleerd en heel veel sterkte! Dikke knuff! @Minniemouse: Ik duim dat je 2 kleintjes nog even lekker binnen blijven zitten, sterkte! @Blondjuh: Succes bij Geertgen vanavond! @Alle zwangeren: Hoe is het bij jullie en met jullie beebjes? Zo ik ben weer even helemaal bij gelezen Heb de afgelopen dagen niet veel gedaan, omdat ik weer veel hoofdpijn heb gehad. Ik dacht dat ik daar normaal niet zoveel last van had met de Provera Nou ja, laat die ongi maar snel komen, dan is hopelijk de hoofdpijn ook snel genoeg over Woensdagavond de laatste Provera gehad en nog geen bloed gezien. Maar eerdere keren duurde het ook steeds ongeveer een week, dus ik wacht gewoon geduldig af
Minimouse en nyncke, sterkte! Divaatje, ik had ook heftige krampen, vrijdag en en zaterdag overdag en ineens wat het over, als of ik even iets kwijt moest.. Maar ja of ik zwanger ben geweest weet ik niet, heb nooit getest.. Vandaag de evaluatie gehad. Grappig, want de arts had voor de volgende keer morfine opgeschreven bij de punctie omdat ik alle prikken voelde en pijn had... Ik kan me er aleen niets meer van herinneren!! Hij was verbaasd.. Nou haha en ik was ook verbaasd want ik zei: "Pijn? ik heb helemaal geen pijn gehad, die hele punctie is me 200% meegevallen haha ik kan me niet eens meer herinneren dat mijn vriend erbij was!" Maar goed.. hopelijk is het voorlopig niet meer nodig. We mogen meteen verder voor de cryo, dus zondag ga ik beginnen met LH-testjes en dan krijg ik dinsdag 8 maart een echo om te kijken wnneer de TP plaats zal vinden, waarschijnlijk eind volgende week al! Op naar een nieuwe poging!
@ Kriskras, oh beter dat je meteen verder kan gaan met die cryo. Dat wil ik ook, maar heb pas 14 mrt geprek, dus dan is het al te laat. Die assistente zei, dat ik eerst een gewone cyclus moest hebben. Heb jij ook maar 1 cryo? En wanneer hoor je dan of ie goed is?
Het Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: kimmiikim: 6 maart Nog niet zwanger, NOD niet bekend: ftjl: 25 februari eerste afspraak met Dr. R. Sindsdien geen update. blondjuh: Afspraak op 28 februari, in afwachting van TP Cryo. Mniekie: IUI 2, ovutesten vanaf 1 maart rissy: bezig met spuiten en checken wat er gebeurt Koolmees: 17-02 gestart Provera, na ongi start 37.5 eh Gonal-f Nyncke: wachten op ongi, daarna start Clomid 50mg Mariek: Afspraak op 4 maart voor echo: TP cryo's rond de 9e Jessie80: Afspraak op 8 maart voor FM KrisKras: Afspraak op 8 maart voor echo: TP rond de 10e divaatje: Afspraak op 14 maart voor evaluatie IVF-poging NicoleEnSandra: Intake op 18 maart ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 minniemouse: 6 mei 2011 1e en 2e kindje (opname in ziekenhuis: weeënremmers en longrijpings-spuitjes vanwege harde buiken) babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011 (bij eerste echo kloppend hartje gezien! Tweede echo 11 maart) Annedore: 22 oktober 2011 (4 maart eerste echo bij 6wk+6dg) Ik dacht: gooi deze er maar weer eens in voor het overzicht... Heb 't één en ander bijgewerkt maar weet niet zeker of alles klopt....
Ik zit nu pas op dag 3 en omdat ik van mezelf altijd een hele mooie cyclus heb mocht ik meteen door. Wij hebben inderdaad ook maar 1 cryo, en of die goed ontdooit...ja dat is natuurlijk maar de vraag, maar ik ga er maar eventjes vanuit hè! Wanneer we dat te horen krijgen weet ik niet, ik denk net zoals bij de emmy's, als we 's morgens niet werden gebeld waren ze doorgedeeld en ging de TP door. Groetjes!
Oké jij hebt een tp in eigen cyclus Ik moest gewoon een rustmaand en ze wisten niet eens of ik tp in eigen cyclus ging doen en of er wel cryo's over waren Gewoon standaart een maand wachten tot de volgende menstruatie Ik heb toen wel voor de pil gekozen die maand omdat ik een opgewekte cyclus heb nu en wel op tijd weer wilde starten Vind het wel apart dat jij wel gelijk door mag, wel heel fijn voor jou trouwens Moet eerlijk zeggen dat die wachtmaand zonder hormonsters me wel goed bevallen is omdat ik dan even rust had Tot toi toi kriskras xxx Miiirrrrr bedankt voor het bijwerken, weer lekker overzichtelijk zo xxx
Mariek, misschien is het omdat jij van jezelf geen regelmatige cyclus hebt?? (Ik weet niet) Mijn cyclus is perfect, altijd geweest, daarom mocht ik dus meteen door, zonder hormonen en dergelijke. Geheel in eigen cyclus inderdaad.
Hier zijn wij ook mee bezig trouwens vrijdag moet ik weer terug fm weer eitje was nog niet groot genoeg
@Kriskras74: Wat fijn dat jullie meteen weer verder kunnen @Blondjuh: Jammer, ik ga voor je duimen dat je eitje een groeispurt gaat maken
Kriskras, wat fijn dat je meteen verder kunt deze ronde. Ik start het duimen alvast op voor een mooie ontdooiing! Blondjuh, hopelijk vrijdag beter bericht..
Hey dames, zo nog 5 dagen wachten voor ik kan testen! enig idee hoelang dat hcg van die pregnyl spuit in je lichaam blijft? ik vind het spannend.. ben ik zwanger moet ik over 3weken weer naar geertgen... ben ik niet zwanger, moet ik dag 10 van mijn cyclus weer... we wachten het rustig af.. naja haal dat rustig maar weg....
ooh.. ik had mn berichtje nog niet echt gezien haha ik had al iets geplaatst.. jaaaa ik vind het heel erg spannend... ik voel nu helemaal niets namelijk t enige waar ik heel af en toe last van heb is steken in mijn onderbuik echt... en beetje slijmerig (beetje vies i know...) geen gevoelige borsten.... geen misselijkheidklachten, geen andere kwaaltjes... :S haha helemaal niets.. dus het word heel erg spannend.. we hebben er iig alles aan gedaan dat weekend van mijn eisprong.. dus laten we hopen dat er 1 spermacelletje heel erg hard kan zwemmen hihi
uuh.. nee ik weet nog niet of ik durf te testen of dat ik gewoon mijn menstruatie afwacht... stel je voor dat ik bijv. positief test maar nog gewoon de hcg is van die pregnylspuit? k vind het heel spannend ik weet het nog niet.... ik denk dat ik het dit keer wel samen met mijn vriend doe... normaal doe ik het alleen.... maar hij is er nou zooo van overtuigd dat het gelukt is, dat ik het samen met hem ga doen dus het word ff afwachten allemaal.. maar ik vind het spannend allemaal...
Hoi Nicole en Sandra, Ook wij zijn bij Geertgen onder behandeling. En zijn een lesbisch stel. Wij hebben vorig jaar juni (als ik het goed heb) een intake gesprek gehad met dkt. R. Hij is echt een hele aardige man wat ze daar eigenlijk allemaal zijn! Hij heeft gewoon een vraagjes gesteld en als je dezelfde donor nog een keer wil gebruiken voor een tweede kind. En hij heeft ook een follikel meting gedaan. Een paar weken later hadden we een gesprek met psychologe want je krijgt zowiezo altijd een gesprek met haar, maar dat stelt echt niks voor. Gewoon een beetje babbelen over wie je bent en wat je doet voor in komen enz. Een uurtje ongeveer daarna hadden we een gesprek met dkt. W (ook een hele aardige arts). Hij heeft over ons een paar dingen opgeschreven en eventuele wensen over de donor als je die hebt. En dan moet je wachten tot er een donor beschikbaar/gevonden is. Dat heeft bij ons heel lang geduurd ivm de zomervakanties. En als je die brief hebt gekregen kan het eindelijk gaan beginnen. Je hebt na elk gesprek met een arts ook een kort gesprekje met de assistente. Hopelijk hebben we jullie vragen een beetje kunnen beantwoorden. Susses met jullie intake!!! Laat maar weten hoe het is afgelopen! Groetjes Ilse en Kim
Bij mij was na 5 dagen de pregnyl er al uit, maar ik kan me voorstellen dat je wacht, ik ga ook nooit meer van te voren testen, het is telkens zo'n teleurstelling als het dan toch negatief is en ik krijg dan alleen maar meer twijfels of het wel of niet zo zal zijn! Succes!! Ik hoop dat je vriend gelijk heeft!
ik moet wel een beetje grinniken.... Praten lesbische stelletjes altijd in de wijvorm? Zitten jullie dan ook echt samen op één stoel? Ieder met één hand op het toetsenbord??