Ik heb vandaag weer een inceminatie door dr W Deze ronde is alles door dr W gedaan (metingen en iui) Die 2 keer daarvoor heeft dr K zich er mee bemoeit, 1ste keer heeft ze zelfs de iui gedaan. Maar voor mj geen Dr K meer Bij de bevruchting van onze dochter heeft ook alleen dr W zich ermee bemoeit. Ik put er ook weer hoop uit Minniemouse
Super, Minniemouse!!! Ik nog twee weken wachten dus... Had gisteravond ook dokter W. Echt een aardige man, nam ook de tijd voor me. Nou, ik hoop dat t deze keer raak is!
OOOO spannend Is dat zo snel al? ik dacht dat het na de iui 5 wkn duurde? Het is toch dat ze rekenen va de dag van de iui en dan met 7 wkn? Ik wwet het niet meer van de vorige keer.
Hoi hoi Mij is verteld dat ik drie weken na de positieve test een afspraak mag maken voor een echo, is inderdaad ongeveer 5 weken na de IUI dan. Ik voel me met vlagen zeer misselijk, en die steekjes in mijn buik blijven continu aanwezig, het is een scherpe ovulatiepijn of zo. Soms voel ik het helemaal om mijn buikstreek heen, trekt het naar de rug, en soms ook weer rond de navel. Ik ben er helemaal onbekend mee, dus ik hoop dat het goede voortekenen zijn! Nog 4 dagen wachten...
Hier ook een positieve ervaring met Geertgen. Sinds februari 2008 kinderwens, eerst naar het ziekenhuis geweest en daarna doorgestuurd door de huisarts naar Geertgen. Eerste afspraak was op 4 augustus 2009 en de laatste was op 30 december 2009! Erg vriendelijk behandeld. Inderdaad zoals ik gelezen heb soms wat lang wachten maar dan weet je wel dat ze de tijd voor je nemen. Iedereen die nog bij Geertgen loopt heel veel succes en geef de moed niet op!
Hoi, toen ik in dec zwanger was na mijn 6e IUI moest ik ook een afspraak maken 3 weken na de test dag ... dus dat klopt dan wel. Ik heb woensdag dr. Ruis gehad voor de uitgangsecho en die zag er dus goed uit ... hij maakte me wel even ongerust om het feit wat mijn verzekering mij mailde over wel of geen poging ... want volgens hem telde de eerste keer wel degelijk mee als poging terwijl mijn verzekering dus zegt van niet ... dus ik gisteren mijn verzekering weer aangeschreven en kreeg de volgende mail terug: Geachte mevrouw Heyting, Hartelijk dank voor uw reactie waarin u terugkomt op ons eerder antwoord over het wel of niet tellen van een poging voor ivf-behandeling. Wij hebben dit voor u uitgezocht en geven u hierbij de volgende aanvullende informatie. Er is sprake van een poging als er een geslaagde follikelpunctie heeft plaatsgevonden. Een follikelpunctie is het verkrijgen van rijpe eicellen. Zonder terugplaatsing is er dus geen sprake van een poging. Wat is een geslaagde poging - een geslaagde poging is: een doorgaande zwangerschap van tenminste 10 weken na het moment van de follikelpunctie. een doorgaande zwangerschap van tenminste 9 weken en 3 dagen bij de implantatie van gecryopreserveerde (ingevroren) embryo's. een doorgaande (spontane) zwangerschap van tenminste 12 weken vanaf de eerste dag na de laatste menstruatie. - na een geslaagde poging is de eventuele volgende poging weer de eerste poging. Het is aan de arts om te bepalen of er sprake is van een geslaagde poging. Dus dit is voor mij nu wel duidelijk ... mijn eerste poging telde niet als poging want ik heb geen terugplaatsing gehad ... dus wat dat betreft is mijn verzekering wel schappelijk .... Dinsdag moet ik bij dr. Wissmann terug komen voor de follikelmeting en ik hoop dat er dan een afspraak gemaakt wordt voor de punctie en hopelijk kan dr. Wissmann dit zelf doen want die wilde dit ook namelijk graag bij mij doen dus ik hoop dat dit zo uit gaat komen, gr. Nicole
Hey Coni, Dat is dan gunstig voor jou als de eerste keer niet als een poging wordt gerekend! Ik hoop dat de volgende poging succesvol is voor jou! Ik ben weer helemaal in twijfel...heb nu al een dag lichtrose (oudrose) afscheiding... dag 10 na de IUI... ben bang dat het een voorbode van menstruatie is!
Dat kan wel, maar ff afwachten Als het doorzet ja, maar het kan ook nog innesteling zijn hoor niet iedereen is zo snel houd moed meis xxxxx Vraagje, hebben meer van jullie last van diaree een dag na de pregnyl spuit? Ik nu al alle 3 de rondes en als jullie extra pregnyl spuiten na de iui welke dag is dat bij jullie?
Heb ik geen last van na de pregnyl mariek, maar de een reageert sterker op pregnyl als de ander, ik reageer er helemaal niet op eerlijk gezegd. Nergens last van. Ik denk dat mijn menstruatie er weer aan zit te komen... ik baal...
Knuf voor jou lientje, maar geen bloed geeft moed meis Hier gister getemt 36,6, vanmorgen 37 dus ik denk dat ik mein eisprong heb gehad Nu hopen dat de temp niet meer naar beneden gaat Maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Ik heb vrijdag middag iui gehad. En ik weet dat 12 tot 24 uur na de eisprong de temp omhoog gaat gister morgen wat het 36,6 en vanmorgen 37 Je kan alleen maar 's morgens tempen dat is het betrouwbaarst Het kan dus best dat het gistermiddag ook al zo was maar ja dat kan je niet tempen Met de iui was het ei/ de eitjes nog niet gesprongen.
Dan kan het goed zijn dat je op het juiste moment IUI hebt gehad. De zaadjes moeten nog een eindje zwemmen en dan komen ze lkeaar tegen...ergens in een of andere kroeg Wie weet zijn ze een vruchtwatertje aan het drinken samen aan de bar. Over twee weken weet je meer.. succes met wachten!
Goedemorgen... zou het hier dan eindelijk raak zijn?? Ik heb soms sterk dat gevoel.. ben misselijk met vlagen, vooral 's nachts en 's morgens. SOms een vreemde buikpijn die ik niet thuis kan brengen. Messteken door mijn linker borst...auw! en het belangrijkste...nog geen voortekenen van menstruatie... Pff maar ik durf het niet te geloven..ik durf haast niet te testen, zo bang ben ik voor de teleurstelling! Als ik vandaag nog geen voortekenen van menstruatie krijg, koop ik vast een testje voor morgen...
Mariek, Ik suit de Pregnyl komende dinsdagavond. Heb vrijdagavond om 8 uur mijn IUI gehad. Of de Pregnyl mijn ontlasting verandert is me niet opgevallen.. Ik ga er eens op letten. In ieder geval geen echte diarree. Lientje, ik duim voor je!!!
meiden hier bloedverlies dus denk dat het afgelopen is. de derde keer nu. probeer geertgen nu te bereiken maar zijn constant in gesprek......