Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    #1641 Annedore, 7 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
    Hahahaha, ja die opmerking kreeg ik al eens eerder van Merah.
    ALS ik een ei heb, dan ben ik blijkbaar wel een erg vruchtbare combi met de zaadjes van Anneman ;):) En daar ben ik heel blij mee, want ik weet dat het bij veel anderen helaas niet zo is, zoals bijvoorbeeld bij jou en Merah...

Maar ZELFS jullie zijn nu zwanger ;) Dat is wat telt.

Hoe voel je je Mir? Wanneer ga je ook alweer naar de VK? Krijg je daar dan ook gelijk een echo?

2. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    #1642 mmiiiiir, 7 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
    Ik voel me prima! Gisteren heb ik overigens zo ongeveer de hele dag geslapen: misschien alles bij elkaar 4 uur wakker geweest.

Maarrr... geen last van misselijkheid (vorige week af en toe wel, maar gisteren en vandaag niet) en ook geen hoofdpijn of zo...

(natuurlijk vraag ik me dan meteen weer af of alles wel goed is...!)

Ik heb vrijdag mijn laatste afspraak in het Geertgen voor de 2e echo. Ben heel nieuwsgierig en ja, natuurlijk ook onzeker (het zou toch allemaal wel goed zijn??). Verder druk met oa kinderopvang regelen: mijn favo KDV heeft anderhalf jaar wachttijd...!!! :$

De afspraak met de VK is één week later, maar misschien verzet ik die nog wel naar een weekje later... Ik ga iig bellen om te vragen of ze wel of niet van plan zijn om dan meteen een echo te doen en als ze dat van plan zijn, heb ik liever een week later de echo. Dan is er meer te zien namelijk en ach, ik heb dan de week ervoor toch ook al een echo gehad...!

Aan een echo zitten echt twee kanten: aan de éne kant is het een kadootje en superleuk. Maar aan de andere kant zie ik er ook tegenop omdat ik er niet achter wil komen dat er iets mis is... tja zorgen maken blijven wij MMM-meiden toch wel doen, denk ik, want zo vanzelfsprekend is het voor ons helemaal niet om een kind te krijgen, natuurlijk...

Hoe gaat het met jou, Annedore? Nog hoofdpijn??

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik zou dan de afspraak bij VK ook verzetten Mir!
    Lijkt me het leukst om zo dicht mogelijk bij de 12 weken een echo te hebben, dan zie je idd meer!
    Ik ga proberen of ik mijn afspraak bij gyn voor termijnecho op 11+4 of 11+6 kan krijgen. Al helemaal over nagedacht ;)
    Is dan wel 3 weken wachten na laatste echo bij Geertgen, maar dat kan ik! :cool: Hahaha!

Lekker geslapen dus gisteren :D Lijkt mij toch echt wel een heel goed zwangerschapskwaaltje hoor! Lekker aan toegeven :)

Ik heb geen hoofdpijn meer. Bij vlagen misselijk/onpasselijk. KOUD! En idd na het avondeten stort ik in van moeheid. 's Middags moet ik al echt moeite doen om de dag door te komen.
    Verder echt pijnlijke borsten en nu van die kleine bultjes op/om mijn tepels. Zo gek dat er iets in je buik groeit en dat je over je hele lijf van alles merkt, behalve in die buik :D

Heb soms het gevoel alsof die echo nooit is geweest, dan kan ik het gewoon niet geloven. Dan kijk ik naar dat fotootje en dan moet ik echt mezelf er van overtuigen dat het MIJN echofoto is :)

Wat een crime om een KDV te regelen he. Ben blij dat ik een oppasoma heb ;)

Heb je je trouwens al aangemeld voor kraamzorg?
    Heb ik vandaag maar gedaan :)

Het verhaal is erg lang geworden. Sorry andere meiden. Voortaan zullen we weer gewoon PB'en als we dit topic dreigen te vervuilen met veel te lange zwangerschapsverhalen ;):D

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Divaatje: Alvast veel succes voor woensdag!
    @Nicky1983: Welkom! En hopelijk krijgen jullie ook deze keer zo snel resultaat :)
    @Annedore: Het doet me goed om te horen dat ze bij Geertgen je niet aan laten modderen, want in mijn vorige zkh kreeg ik wel steeds meer dat gevoel!
    @Mmiiir: Succes met wachten tot vrijdag! Hoewel ik zelf nog nooit zover ben gekomen, kan ik me wel iets bij je onzekerheid voorstellen. Ik ga duimen voor een mooie echo voor je!

Hier inmiddels contact met Geertgen gehad. De afspraak van morgen is weer afgezegd en nu heb ik op 15-03 een afspraak met dr. W. En morgenavond de 1e spuit. Ik ben heel benieuwd of spuiten beter voor mij gaat werken dan de clomid!

5. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    goedenmiddag dames :D

Vanavond mag ik weer voor een fm :p ben benieuwd!

@ mir: s6 met het wachten
    @ Nicky Welkom hopelijk gaat het net zo snel :D
    @ Diva s6 voor woensdag :D

6. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Blondjuh: Veel succes vanavond, ik duim voor een mooie FM!

7. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Yo Blondjuh.... Ik duim voor je!!!

8. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    thnx meiden :D

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @blondjuh: hoe was je FM?

@mir: groot gelijk dat je dan de afspraak bij de VK gaat verzetten. In een week tijd kan er wel verandering zijn kwa beeld, armpjes en beentjes zien enzo maar tegen de 12 weken aan zie je echt al een compleet mensje dat alleen nog hoeft te groeien.

@anne: jij ook gefeliciteerd met de zwangerschap! Hopen dat het een mooi plakbeebje is.

@hier: vandaag laatste provera gehad. Op naar de ongi nu en dan aan de clomid :D
    Kleine meid wil niet echt groentenhap eten :( dus nickyman is nu van alles aan het proberen om het toch naar binnen te krijgen...
    Verder niets te melden.

10. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    uhmmm eigelijk weer hetzelfde wahahhaha vrijdag weer terug voor fm :( schiet niet op was maar 0,5 mm gegroeid

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    meiden kijjk:):)

blondjuh sssssstttttttttt hahahha eigenlijk verrassing he;)

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:)

@mirr ja mooi kwaaltje he dat slapen kn ik in het begin ook heeeel erg goed hahahhaha...
    en ik lees dat jullie allemaal mogen komen voor een 2de echo?? toen bij mij het hartje klopte kreeg ik meteen de papieren voor de vk mee.. hahaha

@nicky jo meissieee jij hier???:):) ahahha en heeft maartje het groentehapje nog gegeten...

@minnie hoe is het meissie???

@blondjiuh baluhhhhh nou vrijdag moet het eitje gewoon een hele groeispurt hebben gehad hoor!!!

@anne ja gek he dat die echo echt van jou is haha heel herkenbaar:)

@de andere meiden dikke knuffel voor jullie.....

13. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    Wow cool cin die kamer en nee ik zeg niks hahaha en ja hoop t wel x

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja is cool he:) haha ben er ook echt trots op hahahha...
    we zijn nog niet helemaal klaar maar het behang de verf de lamp en de spulletjes staan al haha

nu de plintjes nog dan alles afwerken en nog wat mandjes ophangen en dan is het ready:)

15. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Nicky1983: Fijn dat de Provera er in zit en nu maar hopen dat de duivels snel komen!
    @Blondjuh: Jammer meid, hopelijk vrijdag beter nieuws!
    @Babyhope: Wow mooi kamertje! :D

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thxx meissie:)

17. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Babyhope,....wauw,...wat roze,...is tante Till langs geweest:D Nee, echt,....erruhg leuk!!!
    @Blondjuh,.......grrrrrrrrrrrrrrrr,.....balen meid! Op naar vrijdag!
    @Mmiiirrrr,....Fijn dat je bijna van die misselijkheid af bent en dat die hoofdpijn weg is.
    @Anne,....hahahaha,....niks geen vervuiling hoor,.....vind het wel lachuuuh,.....en wanneer de andere geertmeiden zover zijn,...hebben we in iedergeval (als het goed is) geleerd van jullie zoektocht;):D
    @Hier,...morgen weer voor de fm,.....ben benieuwd;)

18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babyhope! wat een lief behangetje! nu word het allemaal toch wel heel echt he met de kinder kamer bijna af:D:D:D Spannendd meid.. t ziet er top uit:D

ik moet dinsdag de 15e weer naar geertgen bij dr. w. Spannendd... moest nu gelijk beginnen met 112.5 te spuiten dus ik ben benieuwd of het nu wel een beetje vlot mag groeien. ipv weer 33 dagen tot mijn eisprong te wachten!

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL

t gaat opzich wel weer... heel verdrietig geweest dit weekend... maar dat zat meer tussen mn oren. Pep talk gehad van manlief ;) dus we gaan er weer tegen aan.. op naar ronde 2 met de sputien :D t gaat ons lukkken! ooit... een keer;)

20. carma

carma Niet meer actief

Babyhope Sweeeeeeeeet dat kamertje
    Bij ons wist toen niemand wat het werd dus ons kamertje was neutraal

Kimmie spannend hoor, ik duim voor je
    Bij mij ging het spuiten veel beter dan de clomid, ik hoop voor jou ook meis

Nou hier vanavond weer spannend
    Tp of geen TP thats the question hahahaha
    Ik hoop nu wel heeeel erg op vrijdag, maar ja ik kan niks afdwingen dus hopen maar
    Ik ben benieuwd het word vast gezellie bij geertgen samen met rissy

Deel Deze Pagina