Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Kim: ik bleef altijd zon optimist door te denken dat elke ronde die niet gelukt was er weer eentje dichterbij de ronde was die wel zou lukken........maar soms was dat ook heel moeilijk.

Mooi mooi babyhope! Het wordt nu wel echt allemaal zo!

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is idd wel een hele goeie minimouse;) hihi

oohww meis wat spannedd:D ik hoop het zo voor je mariek!!:D

hoe ziet jullie dag er uit? hier heerlijk rustig op het werk... (Carnaval he?? ;))

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hhhhm mijn dag voor vandaag..........op bed liggen hihi. Af en toe een toiletbezoek en verder was t dat wel........en dat nog 2,5 weken..........

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihi maar t is voor een goed doel...!!:D
    hoe ben je eik zwanger geworden? of stuur pbtje met je mail adres voor je msn ofzo? als je wil dan offcourse.. maar ik verveel me op mijn werk.. jij waarschijnlijk plat op de bank/bed ;) dus vandaar:D

5. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Jeetje Minniemouse, verveel je je niet rot??? Lijkt me echt zwaar, de hele tijd maar op bed liggen...!!

@Babyhope: Leuk hoor!! (ik zie jullie gezichten al voor me, als het toch een jongen blijkt te zijn...!! Zou de blauwe verf maar bij de hand houden hahaha!!)

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @blondjuh: balen meis dat er niet veel tot nauwelijks groei in zat :( Hopelijk is het vrijdag wel flink gegroeid.

@babyhope: nogmaals: mooie kamer meis! Wat staat er eigenlijk op de muur boven het bedje? Of zie ik dat verkeerd dat er iets staat? Joehoe!!! Nog 100 dagen voor de uitgerekende datum :D

@rissy: succes vandaag meis!

@kim: spannend meis. Nog een weekje wachten en dan weet je meer.

@mariek: spannend meis. Ook jij heel veel succes.

@minnie: je kunt/mag me altijd bellen!

@hier: ook een rustige dag. Vandaag nog vrij heb wel de telefoon van de zaak thuis omdat de baas op vakantie is dus hopen dat er niet teveel storingen binnen komen. Ga zodadelijk een dekbedovertrekje voor mijn meisje maken en dan douchen en dan aan school werken.

Groetjes!!

7. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Rissy en Mariek73: Succes vanavond in Geertgen!
    @Kimmiikim: Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Ik heb de 15e ook een afspraak bij dr. W, hoe laat jij?
    @Minniemouse25: Die mooie uitspraak heb ik hier al eerder op het forum voorbij zien komen en af en toe geeft het me wel houvast. Jeetje wat moeilijk om zo de dagen door te komen (al is het voor een goed doel), heb je wel dingen om je niet te vervelen (tv, puzzelboekjes, leesboeken, etc. etc. etc.)?
    @Nicky1983: Geniet van je vrije dag!

Hier weinig te melden vandaag. Mijn ongi is al een beetje aan het minderen. Vandaag gewoon een werkdag en dan vanavond de eerste spuit zetten :D

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    oow leuk koolmees ik om 14.50 uur:D en jij??

9. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ik pas om 18.10 uur, dus dan ben je al weg, jammer ;)

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik mag hopen dat ik dan al weg ben ;) hihi anders duurd het wel heel erg lang:D kben nog nooit bij dr w geweest. maar ik heb gehoord van een vriendin van me dat t een hele fijne man is!

11. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ook ik ben nog nooit bij hem geweest, maar ben tot nu toe ook pas 2 keer bij Geertgen geweest ;) Maar ik heb wel veel positieve verhalen over hem gelezen, dus ik ben benieuwd!

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    uhhu.. ja ik heb 1 ronde er nu opzitten bij geertgen van 43 dagen. :eek: dus ik ben benieuwd wat ronde 2 mag brengen..:) hoe ben jij bij geertgen terecht gekomen... en wat heb je? xxx

13. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ik ben in augustus vorig jaar begonnen met de 1e ronde clomid bij een ander zkh. De 1e ronde pakte dat goed uit, wel een eisprong. Alle rondes daarna gaf het steeds andere reacties (geen groei of een cyste). Volgens het vorige zkh leek het wel op PCO, maar was het dat niet omdat dat niet uit mijn bloeduitslagen bleek. Zij gaven mijn overgewicht meer de schuld. Na goede ervaringen van Geertgen gelezen te hebben, hebben we een afspraak daar gemaakt voor een Second Opinion eind januari dit jaar, dat was toen met dr. B. Zij noemde wel dat het om PCO gaat (ook bij de laatste FM noemde dr. C. het PCO). Dr. B. vertelde dat mijn overgewicht wel invloed kan hebben, maar dat het niet extreem is en dat volgens haar clomid gewoon niet de goede medicatie is. Ik heb daarna de laatste clomid-ronde in mijn oude zkh afgemaakt (weer geen groei) en daarna een afspraak met Geertgen gemaakt. Daar heb ik Provera gekregen en nu dus deze ronde voor de 1e keer spuiten.

Ik hoop voor je dat ronde 2 een succesvolle ronde gaat worden!

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Blondjuh: balen dat het zo langzaam gaat. Ik duim voor je hoor!

@Mariek: ik hoop dat je bedje lekker gespreid ligt voor jullie cryo's!

@Rissy: een ei hoort erbij! :) Ik duim!

@Cin: Heel lief kamertje! Ontzettend leuk behang! :)

@Nicky: bedankt voor je felicitatie :) Jij weer veel succes met de Clomid!

@Koolmees: succes met de eerste spuit! Valt echt mee :)

@Kimmikim: fijn om te lezen dat je weer wat bent bijgekomen :)

@Mir: wakker blijven! :D

@Hier: alles okee! :)

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik vergeet Minnie! :)

Hang in there wijffie!
    Balen dat het zo moet gaan...maar alles voor de beebjes he :)

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooow kijk aan meis:D naja beter ik word er ook altijd zo gestoord van dat die artsen vaak overgewicht de schuld geven:S kvind dat nergens op slaan.. tuurlijk zal het invloed hebben maar er zijn gewoon artsen die je daarmee niet eens verder willen helpen! eerst wilde ze ons ook niet verder helpen in het ziekenhuis ze zei ga eerst maar afvallen.. maar dat gaat niet gebeuren en dat heb ik die arts toen ook verteld.... :) haha gelukkig mocht ik toen gelijk beginnen.. maarja.. die clomid zooi hoef ik nooit meer dat ging niet goed:eek: kwas een hele andere kim ineens... arme manlief thuis.... hij pikte alles maar avn me! gelukkkig:) en hij wist waardoor het kwam;)
    haha

maar ja idd.. ben ook wel blij dat het wat beter gaat... ben maar heel kort ongesteld geweest... dus ben nu al weer "schoon"
    dus we gaan weer vol positieve energie naar de 2e ronde;) hopen dat ik nu wat kortere cylces heb met het spuiten... kvond 33 dagen toch wel erg lang om te spuiten... maar goed.. vingers gekruist;)

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Jouw verhaal herken ik wel een beetje, alleen werd er in het begin niets gezegd over mijn gewicht en werd meteen gestart met clomid. En toen bleek dat de clomid niet goed werkte, kreeg ook ik het advies om 3 maanden naar huis te gaan om af te vallen ;) In die periode ben ik daarom ook naar Geertgen gegaan ;) Clomid is inderdaad rotspul, ik ben blij dat ik daar vanaf ben. Ik kreeg er ontzettende hoofdpijn van en herkende ook mezelf niet terug qua heftige emoties. Ik heb gelezen dat bij veel meiden de bijwerkingen van het spuiten minder heftig zijn dan bij clomid. Hoe is dat bij jullie?

En hebben jullie nog praktische tips voor de 1e keer spuiten? Ik heb het boekje met stappenplan wel, maar misschien hebben jullie nog andere tips? Ik ga de spuit denk ik in mijn buik zetten (het meeste vet ;))

18. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Eerste keer spuiten??

Lees eerst nog een keer de gebruiksaanwijzing. Stel de spuit alvast in op de voorgeschreven hoeveelheid.

En dan...?

Gewoon DOEN!
    Ik zette de spuit ook in mijn buik. Vel tussen je duim en wijsvinger pakken en dan in één keer erin. Hou wel je pen stil (niet gaan "roeren hehehe). Dus zorg dat je vantevoren je duim of wijsvinger) van je andere hand, je "pen hand" al bij de knop hebt waarmee je de vloeistof erin "schiet".

En daarna nog even laten zitten.

En vervolgens? Lekker koppie thee! Succes...

(t wordt tijd dat er weer wat NOD's worden genoteerd, dat we daar met zijn allen weer naar toe kunnen leven!)

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ja haha hakketak spuit erin........het viel mij echt super mee eigenlijk.

Heb sinds gister een bed in de woonkamer staan dus ben niet meer gebonden aan boven. Lig dus lekker beneden en heb digitale tv en een hele stapel dvdtjes, videobanden, leesboekjes, puzzelboekjes.........

Hhhhmm weet niet meer wie het vroeg maar t ging over welke weg wij hebben bewandeld.

Heb een tweelingsite en als jullie daar t wachtwoord van willen hebben dan kan ik die doorsturen via pb. Daar staat alles van begin tot ongeveer nu op. Dus wie interesse heeft.......

20. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mmiiiiir: Dankjewel voor de tips! :) Ontsmetten jullie van tevoren de plek? (ik heb nl. wel alcoholdoekjes in huis). Ik laat jullie in ieder geval naderhand weten hoe het gegaan is ;)
    @Minniemouse: Genoeg om je tijd mee door te komen dus :D En anders heb je altijd dit forum nog :p Ik ben wel benieuwd naar je site!

Deel Deze Pagina