HAHAHA minnie voor iemand die niet verplicht moet liggen klinkt het als een ideaalen dag Op bed tv erbij enz enz hihihihi Lekker genieten meis, als die 2 er zijn is het allemaal afgelopen Als mama dan ziek is heeft ze pech gehad, de kids moeten gewoon verzorgt worden. Hou ze nog maar mooi ff binnen meis xxx
Hier ook geen problemen met spuiten alleen de eerste keer was even eng Nu spuit ik zelfs liever zelf als dat mijn man of een assistente mag spuiten Ik weet waar mijn adertjes lopen en als ik de spuit er in zet en ik voel ook maar een klein puntje in een adertje gaan dan verzet ik de naald direct Dat scheelt weer een blauwe plek Heel veel suc6 koolmees
Dankjewel Ik wil het ook meteen zelf gaan proberen (mijn man kijkt wel mee, want die was ook bij de instructie), want eens moet toch de eerste keer zijn en dan ben ik ook niet afhankelijk van of hij wel of niet thuis is om de spuit te zetten.
ik had dat ook met clomid. huilen om de stomste dingen. bij gtst zat k mee te brullen en bonje met de buren was ik ook aan het huilen wuahaha gelukkig gaat dat nu allemaal wel relaxt..e nik moet ook idd zeggen dat ik door mn spuiten niet echt heel erg dingen zelf merk. mijn vriend merkt het wel bij mij dat ik nukkiger ben en sneller ga huilen. maar ik denk gewoon dat dat mijn aard is nou koolmees ik hoop heel erg dat het aanslaat. eerste ronden is alleen wel altijd een beetje een lastige omdat ze er achter moeten zien te komen hoe hoge dosis je nodig heb. ik duim voor je
Ik heb trouwens met dr W overlegt of het niet verstandiger is om als deze ronde niet lukt eerst de gastricbypass te ondergaan (afvallen) en dan de laatste icsi te doen Maar hij zei dat hij de laatste er direct achteraan zou doen omdat ik niet jonger word (in juli 38) en nu al 300eh nodig heb voor 9 eitjes Er zijn ook meiden van mijn leeftijd die met 150eh 20 eitjes hebben Dat houd in dat de vruchtbaarheid toch afneemt en als ik dan nog een jaar wacht heb je kans dat het nog minder word Ik vroeg ook of 300 eh gonal F de max is Het is een heeleind het maximum maar de echte max is 375 eh en die mag ik bij de laatste ronde gaan spuiten in de hoop dat er nog een paar eitjes meer groeien
@Koolmees: prikplekje ontsmetten is achterhaald! Hoeft niet! Succes! @Mariek: ik denk dat dr. W heel eerlijk is geweest naar je. Dat waardeer ik ook zo in hem. Maar ik hoop van harte dat die laatste ICSI en die 375 Gonal niet nodig is voor jullie!
@Mariek73: Goed dat je het met dr. W hebt overlegd, moeilijke keuze, maar wel fijn dat hij een duidelijk advies heeft gegeven. Ik hoop natuurlijk voor je dat het niet zover hoeft te komen en dat het deze ronde al raak is! @Annedore: Dank je, dan weet ik dat dat niet perse nodig is
jeetje mariek... ik vind eht ook goed dat je er over gepraat heb. en idd.. eerst voor jullie wondertje gaan!!khoop zo dat het nu gauw mag lukken!!! *knuf* wauw minimouse.. heb heeeeeeeel je dagboek gelezen.. en jeetje wat doet dat mij goed succes met de laatse loodjes
Mariek, ik hoop ook dat die 3e ICSI niet nodig gaat zijn! Maar wel goed dat je het hebt besproken. Ik kan mezelf helaas nog niet aan het NOD lijstje toevoegen.. baarmoederslijmvlies 3.4 mm en links 1 follikel van 10 mm. Maandag weer terug naar Dr C om 09.50. Het verloop van de vorige cyclus besproken met de misschien-wel-positieve-test gevolgd door de negatieve test en ongi 2 dagen later dan normaal. Ze gaf aan dat het wellicht goed was om Pregnyl te gaan spuiten om de eisprong te regelen, aangezien het nu ook nog 5 dagen had geduurd vanaf 20mm tot aan eisprong. En ik heb gevraagd om Progesteron meting en dat was geen probleem. Gewoon voor mijn eigen geruststelling! Dus was prima allemaal, en met 15 minuten aan de beurt.. dat was ook wel eens fijn
he fijn dat je zo'n goed gevoel er aan over hebt gehouden! ik ben benieuwd... heel veel succes.... en laat je eitjes groeien ik duim er voor!! hihihi spannenddd
Minnie doet een eigroeidansje! @kim: wow dan heb je veel gelezen hihi. Dagboek is alleen nog niet helemaal up to date dus zal eens kijken of ik de laptop kan aansluiten deze week. Mijn ziekenhuisavontuur staat er nog niet op.......
Haha ja k heb ze allemaal gelezen!! En k heb een paar x met de tranen in mn ogen gezeten dus t deed me zeker wat!!! k hoop ook echt heel erg dat t bij ons ook goed mag aflopen....
@Koolmees, over dat spuiten: Ik heb op de meest hilarisch rare plaatsen gespoten, bijvoorbeeld op een parkeerplaats vóór het bedrijf van een zakenrelatie van me en ook in het bos, verstopt achter een struik (op vakantie). Ik heb nóóit de prilplek ontsmet en er ook nooit last van gehad dat er een infectie ontstond of zo. Ik heb zelfs een keertje de Pregnyl aangemaakt met contactlensvloeistof (ook zout, ook steriel) omdat ik dat glazen flesje kapot liet vallen hihihi! Ach ja, als de hormonen er maar in gaan. Heb haast nooit blauwe plekken overgehouden of zo. Hoewel de Pregnyl wet wat meer brandde en de prikplaats wel wat pijnlijker was dan van de Gonal-F.... Zeg Minnie: alles leuk en aardig zo'n eigroeidansje, maar wel vertikaal en in bed he?? @ Mariek: klinkt als een goede keuze om eerst voor de zwangerschap te gaan! Fijn dat dokter W zo meedenkt, inderdaad, en dat hij wèl gewoon zegt waar het op staat...
Hihi heb t eigroeidansje horizontaal in bed gedaan en met de benen buitenboord......hihi Pregnyl met contactlenzenvloeistof?????
Ooooo heb toch ineens zon zin in een broodje kroker ofzo he........lig je dan te kijken in je bed haha.
whahahaha ik kom hier en het enigste wat ik echt heb gelezen en onthouden is pregnyl met contactlenzenvloeistof whahahhahahaha hoe kom je er op is toch helemaal niet hetzelfde??? de vloeistof van pregnyl is gedistileerd water maar geen zoutwater wel een goeie hoor echt wel!!! en iemand vroeg over wat er boven het bedje stond op de muur..
en bij de commode hebben we.... mariek meiss ik vind het wel eerlijk van dr w.. maar ik snap jou bedoeling ook heel erg,je wilt toch van alles proberen om het te laten slagen.. hopelijk mop heb je die 3de icsi helemaal niet nodig meiss.. minnie lijkt me wel moeilijk hoor om de hele dag te moeten blijven iggen.. petje af voor jou meissie!!!!
hihihi ach ik had r geen last van... Dacht: als ik het in mijn ogen kan doen zonder pijn, dan zal ik t ook wel kunnen inspuiten. (heb t niet durven vertellen tegen de dokter, dat dan weer niet...!)
whahhaha goeie mirrr ik spoot trouwens nooit in mijn buik altijd in mijn bovenbeen haha heb ook de nodige blauwe plekken gehad als vriendlief me priktte maar ook nooit ontsmet ofzo gewoon ontluchten en huppa jas erin dat ding...