Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    woww zie nu nog 100 dagen staan onder mijn naam hahaha

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Idd gewoon hakketak erin met dat ding hihi. Erger dan een longrijpingsprik kan t noooooit zijn. Echt een naald bijna zo dik als een haaknaaldje. Aaaauw.

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    LOL.. om pregnyl met contactlenzenvloeistof!
    Manlief was erg positief over de optie om deze ronde ook maar eens pregnyl te spuiten voor de ovulatie.. dus ik denk/hoop dat ik jullie volgende week kan vertellen hoe mij die pijnlijke prik bevallen is!

Minnie, ik heb je dagboek doorgespit.. meid wat een hoop ellende hebben jullie al meegemaakt zeg! Maar gelukkig gaat er nu iets heel moois komen.. al moet je er wel voor afzien momenteel!

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @koolmees: ow de ongi bijna over. Dan kun jij ook verder met deze ronde :) Ik ben ook eerst in het zkh geweest alvorens ik bij Geertgen kwam. Ook ik moest afvallen van de arts in het zkh (had toen dr. K die daarna naar Geertgen is gegaan) Toen ik de kilo’s kwijt was die ze me adviseerde om af te vallen kreeg ik een andere arts waarvan ik nóg meer moest afvallen, dat is voor ons de streep geweest om in het zkh weg te gaan. Nooit leuk als je met je gewicht geconfronteerd wordt. En daarnaast. PCOS is echt niet iets wat alleen mensen met overgewicht krijgen. Ik ken een meid die het ook heeft en die heeft een super mooi figuur.

@spuiten: geen ervaring mee.

@clomid: heb als enige bijwerking gehad dat ik ontzettend veel last van opvliegers had, was echt niet meer normaal. Hopen dat het deze ronde ook bij opvliegers blijft.

@minnie: de dag een beetje goed doorgekomen? Wil je voor mij een ongi dansje doen? ;)

@mariek: meis ik hoop dat het snel raak is voor jullie. Is niet niks als je weet dat je vruchtbaarheid zo achteruit gaat :( Succes meis.

@jessie: balen meis dat er nog niet veel vordering was. Hopen dat er maandag meer te zien is.

@cindy: leuke tekst zo boven het bedje :) Het eerste wat die kleine meid dadelijk zegt “slaap lekker mama” ;)

@mir: haha contactlenzenvloeistof! Je had toch ook even kunnen bellen voor een nieuw flesje? Of het moet in het weekend of ’s avonds zijn geweest dan is het een ander verhaal.

@hier: flink gewerkt aan school vandaag. Wel aan het wachten op de red devils… Net gekookt en gegeten en de kleine meid ook eten gegeven. Die ligt nu in de box te spelen en ik ga even op de bank tv kijken. Eerst tv die ik zie vandaag. Hele dag in de weer geweest…
    Iedereen een hele fijne avond!

Knuffel

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    * go ongi, go ei, go ongi, go ei.......en een achterwaartse salto en dan een spagaat en dan is t ei en ongidansje compleet*

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: haha dank je voor het dansje :) doe nu maar weer rustig aan ;)

7. carma

carma Niet meer actief

Haloa daar ben ik weer.
    Helaas nog niet goed genoeg, ik zat nu op 7,3 maar dr W wil meer
    Moet nu over van 3 naar 4 pillen per dag en dan vrijdagochtend om 9.10 weer terug bij dr W.
    De tp zal dus woensdag of donderdag zijn
    Dr W zei me trouwens iets waar ik van stond te kijken
    Hij vertelde dat er tegewoordig meer zwangerschappen voortkomen uit een cryotp en de kans op een zwangerschap min evengroot of groter is als bij een emmy
    Het schijnt allemaal zo verbeterd te zijn enz enz, en een cryo die het overleeft heeft al een hoop doorstaan dus is sterk

Rissy ook al thuis meis???
    Het was echt erg leuk jou te ontmoeten, je bent een leuke, gezellige en rustige meid (vrouw)
    Wat hebben we gelachen op het eind met die assistente bij de bali hè
    Ik zei tegen haar o dat is mooi als het om 9.10 is dan kan ik al vroeg met de mutsbollen beginnen
    Nou die vrouw wist niet hoe ze kijken moest en keek zo van de wat?
    Ik zei ja we zitten op een forum en noemen ustrogestan mutsbollen en die breng je in met een proppenschieter
    Nou het lachje deed echt zeer hahahahahaha
    en wij buiten helamaal dubbel
    Deze vrouw is nogal vrij netjes en vind zichzelf heel wat (zo komt ze over), ze is ook de enige die ik eigenlijk niet zo aardig vind.
    Ik hoop je nog een keer te treffen, lijkt me leuk

Ik duik m'n mandje in ben best moe
    Welterusten allemaal
    xxx

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mariek laat me raden...
    zij met de hoge klikhakken bruin haar en loopt een beetje met haar neus naar boven....
    beetje op leeftijd ook..

9. carma

carma Niet meer actief

HAHAHAHA JUIST JA DIE
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

We hebben echt zo gelachen daar, dat gezicht ook zo van wat zeg je nu dan :$:)

10. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    @koolmees: ik heb al 5 rondes iui en 1 ronde ivf/icsi met spuiten gehad, maar dat stelt niks voor hoor. Nooit 1 blauwe plek gehad. Eerste keer is een beetje onwennig. Ik wens je heel veel succces.
    X

11. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Jeejjj de spuit is gezet en nu snap ik ook jullie reacties, ik voelde er echt niets van! :D Ik dacht meteen: Goh, was ik daar nou zo zenuwachtig voor? ;) Als nu de bijwerkingen ook nog enigszins meevallen t.o.v. clomid, dan teken ik ervoor! :)

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Jessie80: Jammer dat je ei nog niet verder gegroeid was, kom op groeien eitje!!! En wat fijn dat je snel aan de beurt was :)
    @Minniemouse25: Haha wat een leuk eigroeidansje :D
    @Mmiiir: Contactlensvloeistof! Hoe kom je erop? Maar ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment creatief bent ;) Ik ben benieuwd op wat voor rare plaatsen ik nog ooit moet gaan spuiten haha!
    @Babyhope: Leuk die teksten in het kamertje!
    @Nicky1983: Inderdaad vervelend om steeds met overgewicht geconfronteerd te worden, ik ben blij dat dat bij Geertgen heel anders gaat! Ik duim voor je dat de rode duivels snel arriveren :)
    @Mariek73: Ik duim dat het vrijdag wel goed genoeg is! Ik denk dat die vrouw die jullie bedoelen ons de laatste keer de spuitinstructie heeft gegeven, daar hadden wij ook al een vergelijkbaar beeld over ;)
    @Divaatje: Dankjewel, zoals je kunt zien is het inderdaad mee gevallen!

13. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Mariek,...whoehahahaha,...zat in de auto nog ff na te grinneken,...hahahahahaha,.....misschien zij ook wel toen we weg waren,...zo, van,......ooooooooooooooooooooooooh bedoelde ze dat,...hahahahahaha.
    Op naar vrijdag,....dan moet het voor ons beiden toch helemaal goed komen;)
    Voor de rest natuurlijk ook!
    @Hier,...er zaten er zeker een stuk of 5 die kanshebbers zijn,...ff met dezelfde dosering door gaan en vrijdag weer terug,....begin er weer in te geloven;)

14. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat het goed ging het spuiten meis :)

ennne minniemouse.. kun je voor mij ook zo'n dansje doen?? (A) ;) wuahaha;)

15. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Rissy: Dat klinkt goed! En nu door blijven groeien eitjes!!! Ik duim voor je :)

Hier tot nu toe nog weinig merkbaar van de 1e spuit. Bij clomid had ik vaak last van flinke hoofdpijn, ik hoop dat dat in ieder geval met spuiten mee gaat vallen. Maar we wachten gewoon af, ik laat het wel over me heen komen. Mijn mannetje en ik hebben ons zelfs vanmorgen verslapen :) Ach ja, dan hebben we in ieder geval goed geslapen! :D

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend koolmees...! hoop dat dit iig gauw aanslaat! en dat je geen last krijgt van de hoofdpijn en andere kwaaltjes!! die clomid is al erg genoeg! dus ik hoop dat het bij de gonal beetje mee valt!! :D

nou meis succes met het spuiten;) en goed dat het goed is gegaan gistere de eerste keer spuiten:D

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Mariek, mmh, ik denk dat ik ook wel weet welke vrouw je bedoelt.. heb ik ook niet zoveel mee.. :)
    @Koolmees, fijn dat het spuiten tot nu toe meevalt! En de bijwerkingen ook..
    @Rissy, fijn dat je er zelf weer in begint te geloven. Goed zo!

Hebben jullie dat ook? Dat je op de dag van een FM die niet laat zien wat je hoopt er nog niet zo heel down van bent, maar de volgende dag wel? Ik merk dat nu al een paar keer.. de dag na de echo baal ik het meest van dat er nog niet veel te zien was! Maandag trouwens maar eens vragen wat ze van eventuele volgende rondes verwachten (die er hopelijk niet komen natuurlijk), of Clomid 100 wel voldoende is..?!

18. carma

carma Niet meer actief

Jessie klinkt heel bekent ja dat down zijn de dag erna
    Als ik jou was en de 100 clomid doet z'n werk niet zou ik vragen of je geen gonal F mag gaan spuiten
    Klinkt heel heftig maar ik persoonlijk vind het spuiten fijner als het het slikken van clomid
    Ik had van clomid meer bijwerkingen

Maar goed eerst ff kijken of het na deze ronde nog nodig is toch
    suc6 meis

19. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Jessie80: Dat gevoel herken ik wel, misschien komt het wel doordat je toch stiekem hoopt op goed nieuws en dat dan pas later de dip komt. Inderdaad goed om maandag ook even te overleggen. En zoals Mariek73 al zegt, wie weet heeft spuiten een beter effect. Maar ik duim natuurlijk dat de clomid deze ronde al voor een mooi resultaat gaat zorgen!!

20. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Vandaag weer bij Geertgen geweest. Wij gaan volgende cyclus voor de cryo. Moet eerst wachten tot ik weer ongesteld wordt, over ongeveer 2 en een halve week. Pfff... wachten duurt zo lang!
    En dan moet ik op dag 10 terugkomen, en de cryo vind plaats in eigen cyclus. Wordt weer spannend allemaal.
    Was bang dat ik cystes had, maar dat was gelukkig niet zo.
    Wat is die dokter C toch een aardig mens!

X

Deel Deze Pagina