@Divaatje: Fijn dat er geen cystes zaten en dat je weer verder kunt! Succes met wachten! Ik heb tot nog toe 1 gesprek met dr. C gehad en toen vond ik haar ook heel aardig
Diva wat fijn dat alles goed was en dat er geen cystes zaten Ach meis geniet even van 2,5 week hormoon vrij, voor je het weet is het weer zo ver O maar je doet het in eigen cyclus dus dan alleen 5 dgn voor tp de mutsbollen toch Komt goed meis Hier ook een goede ervaring met dr C
Cryo TP in eigen cyclus, dus ook geen mutsenbollen. Ik krijg ws volgende week mijn cryo terug, ook in eigen cyclus. morgen weet ik de precieze datum. Dr. W had papieren uit Genk waarin staat dat onze emmy op dag twee ingevroren is en op mijn papieren staat dat onze emmy op dag 4 ingevroren is! Anders had ik morgen de TP, maar nu heeft dr. W genk gebeld en krijg ik morgen te horen welke papieren nu kloppen.. Groetjes KrisKras
@Kriskras74: Spannend dus! Ik ben benieuwd wanneer de terugplaatsing is Zo spuit nr. 2 zit er ook alweer in en dat ging weer goed Morgen is mijn mannetje er niet, dus moet ik het helemaal alleen doen, maar dat gaat vast wel lukken. Ik heb gisteren voor de 1e keer ontlucht volgens de handleiding, maar nu zat er weer een luchtbelletje in. Die heb ik eruit getikt voordat ik de spuit zette (dus niet op dezelfde manier ontlucht als gisteren). Hebben jullie dat ook wel eens? (ik neem aan dat dat geen probleem is?)
@Kriskras, spannend zeg, alweer snel een TP. Wel raar dat de papieren niet kloppen met elkaar! @Divaatje, fijn dat je weer verder kunt.. en inderdaad wachten duurt zóóóó lang! Hier ook goede ervaringen met Dr C!
@Koolmees,...wat dat luchtbelletje betreft,.....ik draai de naald erop,...druk zonder het uiteinde uit te trekken, op de knop,(de naalt wijst omhoog)...zodat er een druppel uit komt en dan is de meeste/ alle lucht eruit en verlies je bijna geen vloeistof
@koolmees, idd ik heb daar ook wel eens last van maar t is niet zo heel erg een probleem ik tik meestal gewoon tegen de pen aan en het luchtbelletje is weg fijn dat het weer goed gelukt is.. ik merk aanmezelf dat ik er gelukkkig niet meer zoveel mee bezig ben! gistere vroeg manlief.. heb je al gespoten..?? ik zo.. uuuuh nee eigenlijk niet. wil je het pakken? haha dus daar ben ik blij mee... nog 5 dagen en weer terug naar geertgen... spannend ik hoop dat 112.5 wel wat te zien is in 1x zie er zo tegen op om weer 33 dagen te moeten spuiten... pfff.. naja he.. op naar t goeie doel zullen we dan maar zeggen!!
@Rissy: Dank je voor de tip Toch handig om ervaringen uit te wisselen hier! @Kimmiikim: Fijn dat je er minder mee bezig bent, ik vond het gisteren ook al minder eng dan eergisteren En spannend, jij ook dinsdag toch? Op welke cyclusdag zit je dan (je bent toch eerder ongi geworden dan ik?)? Ik zit dan op CD 10. Eigenlijk ben ik nog niet echt bezig met of er dinsdag iets te zien zal zijn. Bij de clomid duurde het elke keer zo lang (als er al iets gebeurde) dat ik bij de laagste dosering niet verwacht dat er iets te zien is. Maar het is wel een ander middel, dus het kan altijd natuurlijk. Ach ja, we zien het allemaal wel dinsdag
dat was idd ook mijn instelling... en er was ook pas wat te zien op dag 33... dus helaas.... heb toen lagn moeten door spuiten hoop dat dat nu wel anders is... uuuh.. dinsdag is het cd 13.. moest eik tussen dag 10 en 12 terug komen maarja as precies int weekend en die maandag kon manlief niet.. en tja ik wil hem altijd wel mee hebben.. nu kan het nog met zijn werk.. strax moet ik steeds alleen gaan want dan kan hij niet weg van zijn werk (dan heeft ie nieuw werk) en hier waar we nu werken doen ze nooit zo moeilijk... ik ben zelfs verplicht om het onder werktijd te pannen hihi dus dat heb ik goed voor elkaar maja dinsdag weer... ik hoop eerlijk gezegt wel dat er al iets zit dan lijkt me toch wel heel erg fijn....
@ Kriskras, ik had ook nog gevraagd of het deze cyclus kon, maar ik mocht dat niet. Helaas! Er zaten nog een aantal kleine eitjes,en omdat er toch een zwangerschap is geweest. Dus maar weer wachten... Heel veel succes met de tp!! X
O fijn zeg en dat jou dansje geholpen heeft hè mooi man. Minnie doe je dan ook een cryo's blijf plakken volgende week dansje hahahahaha Doe ik voor jou een twins blijf nog ff binnen tot min 35 wkn dansje
hahaha dat is mooi ben benieuwd... ik heb een vraag ik weet niet of iemand dat weet... stel je voor je bent zwanger.. maar je denkt dat je niet zwanger ben, en je begint weer met spuiten.... wat dan....??
Hhhm neem aan dat je eerst ongi wordt. Of op zn minst een test ertegenaan gooit. Nooit eerder beginnen dan dat je ongi bent lijkt me.......
@Mariek en Minnie,......Jullie gaan swingend het weekend in,..hahahahaha,.....minnie,...doe je het wel rustig aan met het dansen Ik dans wel ff mee voor jullie,...is nog goed voor mijn lijn ook nog
@KrisKraS: in mijn papieren stond ook dat de Cryo twee dagen later ingevroren zou worden dan de "verse TP"... Ben benieuwd wanneer je nu gaat richting Genk!
De emmy was dus volgens Genk tch op dag twee ingevroren, dus mijn papieren klopten niet en die van dr. W wel. Vandaag heb ik pregnyl gespoten, morgen dus eisprong dag 0. zaterdag en zondag dag 1 en 2 en maandag de TP. Ik moet maandagochtend bellen of de cryo de ontdooiing heeft overleefd en zo ja, 's middags de TP... spannend dus! Ook tegen mij zei dr. W dat de cryo's steeds meer kans maken door de verbeterde technieken! Groetjes KrisKras
OOO zenuwslopend kris maandag ochtend dus Ik ga heel erg voor je duimen meis dat de cryo het overleeft Heb je er maar 1 in de vriezer of zijn er meer?? Hier hoor ik morgen of het bmslijmvlies goed genoeg is voor tp Als dat goed is dan va morgen ustrogestan en dinsdag ontdooing van 2 hoop ik en woensdag tp Dan zou ik dus woensdagochtend moeten bellen?? is dat dan weer om 11.00 uur? Is de tp dan alleen 's middags in Genk?