aaaahhhh neee hè minniemouse Ik ga heel erg voor je duimen dat het allemaal goed is en blijft Heb je ook stolsels bij het bloed?? Het kan ook een gesprongen vaatje zijn Heel veel sterkte xxx
nee geen stolsels gezien eigenlijk. had vanaf vrijdagavond al steeds oud bruin. en nu vannacht een veeg heel erg donkerrood en nu net dus een veeg helderrood met doorzichtig slijm leek het wel. heb ook geen buikpijn. wel een beetje een drukkend gevoel in de onderbuik maar dat is zo in de verte......
Als ik je zo hoor denk ik dat het mee gaat vallen voor je. Bij een mk heb je naast bloe ook stolsels Dit klinkt meer als een geprongen adertje door het groeien van de bm Ook ik denk aan je xxx
*bericht van minnie* Is helaas niet goed gegaan. Er wordt nu onderzocht waardoor het elke keer mis loopt. *einde bericht*
Lieve Minnie Wat vind ik dit erg voor jullie Ik hoop dat ze de oorzaak vinden al is dit nu een schrale troost Sterket meis Dikke knuffel van mij
@Minnimouse, sterkte! @All, willen jullie eraan denken geen namen van artsen te gebruiken? Dit in verband met de privacy van de artsen. Dank jullie wel! Liefs en allemaal super veel succes! Josien
Sorry Josien, zal niet meer gebeuren! Hier nog steeds geen menstruatie.. ik zou vandaag mogen testen, maar stel het toch liever even uit tot ik echt over tijd ben...ben te bang voor een teleurstelling!
Ja Josien, ik zal eraan denken... Spannend, Lientje! Tja eigenlijk stom dat getest. Het verandert niets aan of je wel of niet zwanger bent. Aan de éne kant wil je het zó graag weten dat je het liefst al twee dagen na je ovulatie begint met testen, aan de andere kant wil je het helemaal niet weten... Ik test ook steeds minder en minder vaak. Helaas heb ik nog niet het dilemma meegemaakt van bijv. twee dagen over tijd: to test or not to test...
Hoi, vanmiddag voor de FM geweest ... ik zit nu op cd 8 en ben dus ook 8 dagen al aan het spuiten ... deca en gonal F ... helaas waren de follikels nog te klein om er iets mee te doen dus we moeten even doorspuiten en maandag weer terug komen en als het dan goed is wordt de punctie ook gepland ... dus we hebben nog een weekje om te spuiten .. ik had nu wel zowel links als rechts follikels zitten en dat had ik de vorige keer niet ... hij had er ongeveer 6 kunnen tellen in totaal maar het was allemaal zo klein dat het best kon zijn dat er meer zaten maar dat zien we maandag wel weer ... gr. Nicole
Poging drie is helaas mislukt dames.. Dus.. meer kan ik er ff niet over zeggen. Huilen kan ik er ook al niet meer om..
Lientje dikke kus en knuf voor jou. Idd huilen word steeds moeilijker hè, je word een soort van gevoelloos als het weer foute boel is. Ik zit dan altijd een beetje verdwaast voor me uit te staren. Volgende ronde meis die is voor jou, blijf er in geloven hoor
Ja dat gevoel van moedeloosheid is voor mij ook niet vreemd... Ik word gewoon één avond bezopen en de dag daarna ga ik maar weer gewoon door met mijn leven. Maar het wordt wel steeds minder leuk allemaal.... En dat terwijl we eigenlijk allemaal heel goed weten dat de kans op zwangerschap per poging veel kleiner is dan de kans op mislukking. Krijg je al hormoonondersteuning, Lientje? Ik ben daar na mijn 5e IUII mee begonnen. Ook ga ik steeds meer preparaten slikken: tarwekiemolie bijvoorbeeld. Het geeft mij het gevoel dat ik toch alles op alles zet en het helpt me positief te blijven... Maar een dagje of twee balen, dat mag best hoor Lien! KNUF
Hoi Mirr, Ik krijg alleen Pregnyl, maar dat had ik de afgelopen keer dus ook niet omdat mijn ei al weg was... *zucht* wat kunnen hormonen nou nog betekenen.. ik heb een baarmoeder en eisprong uit een boekje! Zaad moet ook van goede kwaliteit zijn...als het van een donor is neem je dat aan tenminste.. Morgen maar weer een nieuwe afspraak maken voor de FM.. Woensdag de 23ste = dag 8, dan zal ik mijn ei op zondag krijgen, dan halen ze het eitje naar voren met pregnyl, dus op zaterdag 25 juni IUI, en dat kan niet....dan hebben we een bruiloft van mijn zwager! Pff gaat lekker...
Lien misschien valt het mee en is het allemaal net een dag eerder of later Meestal kan je daar redelijk de klok op gelijk zetten maar nooit helemaal toch Met hormonen kunnen ze de boel regelen door veel of weinig te spuiten duur het langer of gaat het sneller. Houd moed meis xxx