Ik dacht eigenlijk ook dat het hoofd rechts zit. Dat ie dus een beetje op de kop ligt zeg maar Maar ik ben ook maar een leek he In ieder geval een hele mooie foto van je ZOON (ja, ik denk ik doe even een gokje ) Wat een ontzettend goed nieuws lees ik hier meiden! Ik ben blij voor jullie allemaal dat er schot in de zaak zit! Weer een stap dichterbij de droombaby's!!!!
Voor ons ligt het koppie ws rechts, maar voor Mirrr links in dr groeiende buikkie! Of niet? Mooooooi!
@Mariek73: Wat een goed nieuws!!! Spannend! @Kriskras74: Ook al op het wachtbankje, spannend! @Babyhope: Fijn dat alles goed gaat bij jullie! @Kimmiikim: Klopt, mijn afspraak is om 18.10 uur. Al zenuwachtig voor dinsdag? @Mmiiiir: Lijkt me heel raar om de laatste keer te gaan. Wel fijn dat alles goed was met je beebje en een mooie echofoto! @Jessie80: Succes met de FM maandag! @Mniekie: Ook al op het wachtbankje, spannend! @Blondjuh: Ook al goed nieuws bij jou, spannend! @Rissy: Jeeej een mooi ei! Wat fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt! @Annedore: Hoe is het met jou, al zenuwachtig voor de echo? Zo ik ben weer bij, wat hebben jullie flink gekletst Ik ga heel hard duimen voor alle dames op het wachtbankje en hopen dat deze maand een mooie Geertgen-maand gaat worden. Hier begint het spuiten al bijna vanzelfsprekend te worden (na 4 keer, ik had niet verwacht dat het zo mee zou vallen) en ik heb vrijwel geen bijwerkingen. Dinsdag dus FM, ik verwacht er niet zoveel van (bij de clomid duurde het ook altijd lang), maar ik ben ook wel benieuwd hoe mijn lijf op de gonal reageert. We gaan het zien!
Blondjuh, yes, jij ook TP volgende week! Succes!! Rissy, 18mm, hoe blij kun je daarmee zijn hè Veel klusplezier dit weekend! Hier ook een tweelinggevoel.. maar dan wel met IVF.. dus ik hoop dat m'n gevoel het fout heeft en dat ik gewoon lekker met clomid en klussen zwanger raak!
joehoeee met ze alle naar Genk hwahaahahahha nah ik steek een kaarsje aan vrijdag voor jullie allemaal ow en voor mezelf
@Jessie80: ik hoop het ook voor je en dat deze ronde jouw ronde wordt! @Blondjuh: Hier wordt volop geduimd voor jullie voor vrijdag!
Dat moet ik ook blondjuh.. ik denk ter bevordering van de innesteling want dan zit je op dag 5 van de cyclus, dus rond de innesteling.
ow oke ben ik niet de enigste zat me alweer druk te maken of het wel mocht blablabla hahahaha ja ik zit dan dag 2 ik moet vrijdag 9 uur bellen en dan s'middags kan ik erheen zei dr w. dus ben benieuwd heb ik wel weekend dus kan ik rusten
Ik kreeg ook altijd extra pregnyl na de iui blondjuh, dag 5 1x 5000 en na de icsi zelfs 3x 2500 op dag 3, 6 en 9 Nou lekker, maandag en dinsdag is hubby weg (naar parijs aaahhhh ik wil ook), dus ik mag alleen stressen tot aan de tp Gelukkig is hij er woensdag ochtend wel als we moeten bellen Maandag naar naailes en dinsdag met schoonmoe naar de markt Ik vind het zoooo spannend om woensdag te bellen, zo bang om te horen dat ze alle 3 niet goed ontdooit zijn *zucht*
Hoi meiden, Na de ICSI moest ik ook op dag 1, dag 4, dag 7 en dag 10 2500eh spuiten, nu ook eenmaal 5000eh Ik herken de angst Mariek,wij hebben maar 1 cryootje en vandaag wordt die intdooit...ben zo bang dat als ik morgenvroeg bel dat ze zeggen dat het niet goed is gegaan! Ik moet er niet aan denken...De tranen schieten me er nu al van in de ogen.. Morgenvroeg 9 uur.. Ben nog steeds ziek, vandaag echt alleen maar ziek zijn zodat ik me morgen hopelijk beter voel! En hopelijk mag ik morgen naar Genk... spanned hè.. sterkte!
nou meiden ik duim ook mee voorjullie.. kris blondjuh mariek.. die kaarsjes branden hier de hele week.... dit topic moet ewoon gevuld worden en dan eenkeer een geertgen meeting met beebs hier gaat alles goed haha beebkamer is klaar alleen nog poetsen
Super mooi kamertje babyhope Jéé meis 26 wkn alweer wat vliegt de tijd hè Bedankt voor je kaarsje, ik hoop zo dat het helpt Ik ben zo klaar voor een 2de zwangerschap, lichamelijk en geestelijk xxx