Ik was om 10.15 al aan de beurt dus we hebben elkaar niet gezien (of je moet heel vroeg zijn geweest)!
Ik heb vandaag nog contact gehad met het secretariaat van geertgen, ik was duidelijk niet de eerste die belde, maar zij zeggen dat het VGZ niet wilde en als zij niet willen houdt het op, was de reactie. Echt balen, nu maar afwachten wat de aanvraag voor de machtiging doet. Die heb ik net aangetekend laten versturen. p.s. bedankt voor de tip, ik hou het voortaan bij de eerste letter!
Ik weet nog niet hoe het bij CZ zit, maar ik ben wel blij dat ik ben overgestapt naar een restitutie verzekering.. 2 euro in de maand duurder, maar wel altijd 100% vergoeding, ook als ze geen contract hebben (al moet je het dan wel zelf voorschieten )!
Wat ik niet snap is dat bij de VGZ op de site staat dat IVF poging 1/2/3 volledig vergoed word Dan kunnen ze toch niet zeggen ja we vergoeden helemaal behalve daar Ik weet wel dat ik de hoogste verzekering heb bij de VGZ namelijk de plus dus ik denk dat het voor mij wel meevalt Dat hebben we toen bewust gedaan ivm mmm, maagband/ gastric bypass en homeopathie/ alternative geneeswijze
Hey Jessie, Ik vroeg ook om dan over te stappen naar een restitutie maar ook daarmee krijg ik geen 100% vergoeding omdat ze dus gen contract hebben.. raar verhaal, want ik had het ook anders begrepen! Ik zou het niet voorschieten, gewoon declareren en als ik het geld van de verzekering binnen heb doorstorten naar de kliniek.. zucht..maar goed voor ons geldt dat niet eens meer... ben mooi in de aap gelogeerd door die K** verzekeraar!! Als ik meer dudielijkheid heb laat ik het wel weten..
Staat bij de Menzis ook dat ze 100% vergoeden maar in de kleine lettertjes (die wij niet kunnen vinden) staat dat dit alleen geldt voor de behandelcentra waar zij een contract mee hebben.. Mariek, ik wil je niet onnodig bezorgd maken, maar ik zou het voor de zekerheid maar even checken..
Ik heb even gebeld maar ze kon mij niet een 100% zeker antwoord geven omdat de persoon die ze dit moet vragen om 18.00 naar huis is Maar ze zei dat het meestal zo is dat de mensen die al onder behandeling zijn bij z'n instelling de behandeling mogen afmaken tegen volledige vergoeding Ik ga voor de zekerheid morgen nog even nabellen als die navraag persoon er wel is
Mariek, ik hoop dat je daar gelijk in hebt, en ook dat zeiden ze bij de Menzis niet, ik heb zware pecht zeggen ze. Anne, ik heb inderdaad rechtsbijstand, maar ik heb ook radar al aangeschreven
Dit klopt dus helemaa heb vandaag contact gehad met iemand die bij inkoop werkt en alle meiden die verzekerd zijn bij de unive vgz trais groep en in 2010 al behandelingen hebben gehad bij geertgen zijn gewoon volledig verzekerd wat er ook gebeurt... meiden gewoon adem blijven halen en als je een rekenig krijgt gewoon opsturen..
er zijn twee meiden op de geertgen hyves die ook al bezwaar hebben aangetekend tegen menzis.... want menzis blijkt er andere ideen op na te houden dan sommige andere verzekeringen
Goh wat een ellende toch met die zorgverzekeringen, alsof je in de MMM al niet genoeg aan je hoofd hebt :x Ik ben eind vorig jaar overgestapt naar een restitutieverzekering voor de zekerheid (n.a.v. wat op de site van Geertgen stond), maar ik lees hier dat je zelfs dan niet verzekerd bent van volledige vergoeding Ik ben dus maar heel blij dat ik van VGZ overgestapt ben naar CZ, maar daar hebben jullie nu niets aan. Wat een gedoe! @Jessie80: Hoe was je FM vandaag?
Ikvind dat ze dat bij het geertgen er wel bij hebben mogen zeggen. Heb een maand geleden mn intake gehad en toen hebben ze ook onze verzekeringsbewijzen gehad. Heb wel ff met menzis gebeld, maar die kon mij er niets over zeggen. Degene die daarover ging was al naar huis.
Mmh.. erg ovaal follikel van 8.5 bij 15.6 mm, gemiddeld dus 12mm.. slijmvlies was 6.3 mm, dus het gaat de goede kant op maar niet wat je wil op CD20! Vrijdag weer terug. Nog even over eventuele volgende ronde gehad. Clomid 150 of Gonal-F.. eigenlijk neig ik naar het laatste maar aangezien ik (er van uitgaande dat ei komend weekend toch wel gaat springen) dan een week in Amerika zit als ik m'n NOD heb en eventueel moet beginnen met spuiten.. ga ik denk ik toch maar voor de Clomid 150..
@Jessie80: Dat gaat inderdaad (langzamerhand) de goede kant op. Ik duim voor je dat je eitje mooi gaat groeien en springen de komende dagen! Moeilijke keuze, ik kan je alleen zeggen dat ik tot nu toe heel blij ben met de gonal in plaats van de clomid. Nu maar hopen dat het ook een beter resultaat voor de eitjes heeft!
Het Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Mariek: 27 maart (16 maart tp 1 of 2 cryo's) Rissy: 31 maart Nog niet zwanger, NOD niet bekend: kimmiikim: 14 maart voor fm ftjl: 25 februari eerste afspraak met Dr. R. Sindsdien geen update. blondjuh: 13 maart pregnyl gezet Mniekie: IUI 2, ovutesten vanaf 1 maart Koolmees: 1e ronde 37.5 eh Gonal-f, FM op CD10 Nyncke: 14 maart voor fm Mariek: wacht op telefoon uit Genk Jessie80: Afspraak op 18 maart (CD24) voor FM, CD 20 follikel van 12mm KrisKras: divaatje: Afspraak op 14 maart voor evaluatie IVF-poging NicoleEnSandra: Intake op 18 maart ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 minniemouse: 6 mei 2011 1e en 2e kindje (opname in ziekenhuis: weeënremmers en longrijpings-spuitjes vanwege harde buiken) babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011 Annedore: 22 oktober 2011 (1e echo hartje zien kloppen! 16 maart 2e echo)
oewlala nog meer mensen die vandaag naar geertgen moeten ? ik om 14.50 uur en vind het weer spannend succes iedereeen