Suc6 vandaag kimmi Ik ben blij te horen dat het voor mij toch meevalt bij het VGZ Ik zal vandaag zelf nog even bellen voor de zekerheid om het uit hun mond te horen We zullen maar zeggen dat het dan een geluk bij ongeluk is Ben wel blij hoor, 600 euro zelf betalen is gewoon te veel Moeten we het dan wel zelf declareren bij VGZ En wat is dat over die machteging?? Hier aftellen vandaag en door naar morgen voor hopelijk een goede tp xxx
Het Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: Mariek: 27 maart (16 maart tp 1 of 2 cryo's) Rissy: 31 maart Nog niet zwanger, NOD niet bekend: kimmiikim: 14 maart voor fm ftjl: 25 februari eerste afspraak met Dr. R. Sindsdien geen update. blondjuh: 13 maart pregnyl gezet Mniekie: IUI 2, ovutesten vanaf 1 maart Koolmees: 1e ronde 37.5 eh Gonal-f, FM op CD10 Nyncke: 14 maart voor fm Mariek: wacht op telefoon uit Genk Jessie80: Afspraak op 8 maart voor FM KrisKras: divaatje: Afspraak op 14 maart voor evaluatie IVF-poging NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 minniemouse: 6 mei 2011 1e en 2e kindje (opname in ziekenhuis: weeënremmers en longrijpings-spuitjes vanwege harde buiken) babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011 (bij eerste echo kloppend hartje gezien! Tweede echo 11 maart) Annedore: 22 oktober 2011 (1e echo hartje zien kloppen! 16 maart 2e echo)
De klantenservice van vgz gaat je waarschijnlijk van kluitje in het riet sturen verwacht ik.. ff vraagje wat bedoel je met machtiging?? enne 600 zelf betalen????
ff voor jullie, thanx meiden! [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Lotgenoten, liever niet gehad natuurlijk, maar toch blij dat ze er zijn. Zoveel begrip, zoveel herkenning, hetzelfde verdriet, dezelfde pijn.[/FONT] [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Een rots in de branding op elk moment, als het even niet meer gaat. Een lief woord, een luisterend oor, of iemand die even met me praat.[/FONT] [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Het niet steeds weer uit te hoeven leggen wat je dagelijks voelt. Niet ongevraagd advies of medelijden, hoe goed dat soms ook is bedoeld.[/FONT] [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Nee, alleen een blik of enkel woord en de ander weet exact wat ik bedoel. Dat is de stem die mij erdoor helpt, geloof me, het scheelt een hele boel.[/FONT]
Dank je wel voor het mooie gedicht kriskras Kippenvel echt waar xxx Het gaat over dat de vgz geen contract meer heeft met geertgen en dat je nog maar 80% vergoed gaat krijgen Maar ze hebben mij en nog iemand dat de mensen die in 2010 al onder behandeling zijn bij geertgen met ivf/icsi dat die de 3 pogingen wel nog 100% vergoed krijgen En dat het voor de nieuwe "gevallen" geld die nu pas starten met ivf/ icsi Die machteging had iets te maken met geld van de vgz direct laten overmaken naar geertgen ofzo Dat vroeg ik me dus ook af
@Kimmiikim: Ik ga ook vandaag! Maar dat wist je al Succes! @Mariek73: Fijn dat het mee lijkt te vallen met VGZ @Kimono: Succes met de FM morgen! @KrisKras74: Wat een prachtig gedicht!!! Hier begin ik toch al iets meer zenuwachtig te worden voor vanavond. Hoewel ik er niets van verwacht op CD10, is het toch wel even spannend wat de Gonal met me doet. Maar ik laat het jullie naderhand weten!
Grappig... Er is een lid die Menzis heet, die op dit moment dit draadje aan het lezen is... Een medewerker van Menzis... Nou kom maar op met je verklaring waarom je niet meer vergoedt!!
had jij ook een rekening binnen van geertgen??? ik ook ik gelijk de verzering gebeld... dus ik meot nog ff wat dingetjes daar vragen. want ik heb het gewoon zwart op wit staan dat het vergoed word!! hoe heb jij dit nu geregeld?
Kimmi ik heb nog helemaal geen rekeningen binnen van geertgen, dus ik denk dat het bij mij toch rechtstreeks gaat ofzo Of het moet zo zijn dat deze cryo tp nog bij icsi 2 hoort en die was in 2010 Misschien bij een volgende ronde (icsi 3) dat ik wel een rekening krijg Met ons geluk wel *ZUCHT*
@Kriskras, wat een mooi gedicht! Slik.. @Koolmees en Kimmikim, hoe waren jullie FMs? Al iets te zien? @Mariek, hoe gaat het met je? De spanning nog een beetje te houden? Hopelijk heel goed nieuws morgen!
OOOO ik vanmorgen helemaal in de stress , het lab van genk had gebeld Ik denk nu al, zou er iets fout zijn AAHH NEE Dus ik bel terug, bellen ze alleen om te vragen of we er 1 of 2 terug geplaatst willen PFFFFFFFF gelukkig Nu nog ff verder stressen en morgen staan we om 8.00 aangekleed beneden voor het geval dat ze zelf bellen als we vroeg moeten komen Dan om 8.30 de kleine meis naar de peuterspeelzaal en dan zijn we vrij om te gaan Mijn zusje haalt haar op en zorgt morgen verder voor haar tot we terug zijn Ze had vanmorgen haar babypop in de hand, zegt ze hier mama een baby die is voor in jou buik Wat ze al niet opvangen hè ZOO lief van haar maar soms zijn die opmerkingen ook moeilijk voor mij Duik zo lekker mijn mandje in dan is het snel morgen
NOD: Mniekie: 21 maart (IUI 2 ) Mariek: 27 maart (16 maart tp 1 of 2 cryo's) Rissy: 31 maart Nog niet zwanger, NOD niet bekend: kimmiikim: 14 maart voor fm ftjl: 25 februari eerste afspraak met Dr. R. Sindsdien geen update. blondjuh: 13 maart pregnyl gezet Koolmees: 1e ronde 37.5 eh Gonal-f, FM op CD10 Nyncke: 14 maart voor fm Mariek: wacht op telefoon uit Genk Jessie80: Afspraak op 8 maart voor FM KrisKras: divaatje: Afspraak op 14 maart voor evaluatie IVF-poging NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 minniemouse: 6 mei 2011 1e en 2e kindje (opname in ziekenhuis: weeënremmers en longrijpings-spuitjes vanwege harde buiken) babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011 (bij eerste echo kloppend hartje gezien! Tweede echo 11 maart) Annedore: 22 oktober 2011 (1e echo hartje zien kloppen! 16 maart 2e echo) Tsjonge, wat wordt er veel gekletst tegenwoordig hier!!! Ik had ook een rekening afgelopen week van de eerste IUI van Geertgen en die heb ik doorgestuurd naar VGZ om te betalen aan de instelling. Voor zover ik het had begrepen was eind 2010 Geertgen laat met het vaststellen voor de bedragen van de behandelingen voor 2011 en om die reden zijn ze nu nog met een aantal verzekeraars in gesprek omdat het allemaal erg kort dag was. Morgen ook anders maar eens bellen naar VGZ om te vragen hoe of wat.... Verder gaat het hier goed. Heb geen echt specifieke klachten of dingen die anders zijn dan anders dus ik kan mijzelf ook niet gek maken . De vorige keer werd ik na de IUI al na 12 dagen ongesteld dus dat zou zaterdag zijn.... We zijn erg benieuwd.. hoe is het met iedereen die gisteren en vandaag naar Geertgen is geweest? Ik duim me ook suf voor jullie allemaal dat jullie diepste wens ook maar snel in vervulling mag gaan!!!
@Mariek73: wat een schattige opmerking! Heel veel succes morgen @Mniekie: Spannend, succes op het wachtbankje, ik duim voor je! Hier vanavond FM gehad, de 1e keer bij dr. W. Wat een aardige man Er was zoals verwacht nog niet veel te zien, slijmvlies was wel al 7.4. Vanaf vandaag ga ik de dubbele dosis (75 eh gonal) spuiten en dan maandagmiddag weer FM.
Had ik ook altijd koolmees de eerste fm niks en de 2de na ophoging dan zaten er 1 of 2 die moesten dan nog wel even doorgroeien maar goed Maandag komt het goed bij jou xxx
dat is goed nieuws van je bmsv! ik had ook voor het eerst dokter w. hij begrok mijn vriend er ook heel erg bij van meneer kom eens kijken haha wel leuk... Hier was helaas nog niets te zien... erg jammer.. maar goed het is niet anders. ik heb gelijk informatie mee gekregen over een eventuele ivf behandeling. en dan puur voor als ik overstimulatie zou krijgen. dat ze dan niet die behandeling stoppen maar dat er dan een escape ivf zou komen. ik ben heel erg benieuwd. ik spuit nu al 10 dagen 112.5 en hij vond dat ook veel maja nog geen echt groeiend eitje... dus we moeten het weer afwachten en ik moet maandag terug komen.dus we zijn nog niet echt wat verder.. maja.. geeft niet komt vast goed
dr w is me vriend kvind hem zo lief en legt alles kei goed uit ja en je vriend erbij betrekken doet tie altijd hahahaah nou mariek ik ga heel hard duimen nu! good luck meis @ hier ben op van de zenuwen pfff duurt zooooo lang deze week manlief heeft vrij gepakt voor vrijdag en als we niet naar Genk hoeven hebben we samen een dagje voor ons
Dank je wel minnie OOOO wat had ik graag gehad dat ze zelf om 8.00 belde Dan wist ik zeker dat het goed was Maar nog niks gehoord, het kan nog Als ik zelf om 9.00 moet bellen dan kan het 2 kanten op hè BBBBBRRRRRRRR sterf van de zenuwen