Mariek, moet jij zo bellen of je een TP hebt?? Ik zal voor je duimen meid.. Ik ga straks naar de dokter, voel me al lange tijd somber en mijn emmer begint vol te raken. Laat wel even weten hoe het was. Gr. KrisKras
NOD: Mniekie: 21 maart (IUI 2 ) Mariek: 27 maart (16 maart tp 1 of 2 cryo's) Rissy: 31 maart Nog niet zwanger, NOD niet bekend: kimmiikim: 14 maart voor fm ftjl: 25 februari eerste afspraak met Dr. R. Sindsdien geen update. blondjuh: 13 maart pregnyl gezet Koolmees: 1e ronde 37.5 eh Gonal-f, FM op CD10 Nyncke: 14 maart voor fm Mariek: wacht op telefoon uit Genk Jessie80: Afspraak op 8 maart voor FM KrisKras: 21 maart evaluatie divaatje: Afspraak op 14 maart voor evaluatie IVF-poging NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 minniemouse: 6 mei 2011 1e en 2e kindje (opname in ziekenhuis: weeënremmers en longrijpings-spuitjes vanwege harde buiken) babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011 (bij eerste echo kloppend hartje gezien! Tweede echo 11 maart) Annedore: 22 oktober 2011 (1e echo hartje zien kloppen! 16 maart 2e echo)
Kriskras wat klote voor je meis Het vergt ook zo veel van je die hele molen en alles wat er daarnaast nog bij komt Laat je niet te snel aan de antidepresiva praten meis Ergens in je zit dat van nature je moet het alleen weer even vinden xxx digi knuf Ja ik moet om 9.00 bellen mits ze zelf nog niet gebeld hadden als we vroeg moeten komen (vanmorgen al) Dus het is nu of vanmiddag of niet Ik heb het niet meer!!!!!!!!!!
@Mariek73: Dat geeft moed, dank je. Hoewel ik eigenlijk al niet veel had verwacht omdat het bij de clomid ook steeds langer duurde (als er wat gebeurde) en het was pas de 1e fm. Ooooh wat spannend bij jou, hebben ze al gebeld???? Ik hoop dat het toch vanmiddag is!! @Kimmiikim: Jammer meid dat er nog niet veel te zien was Blijf je dezelfde dosis spuiten? Hoe laat ga jij maandag? Ik om 13.50 uur. Gelukkig is tot nog toe mijn slijmvlies nog elke cyclus mooi dik geweest, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over. En mijn man werd er ook heel erg bij betrokken, precies op dezelfde manier en alles duidelijk uitleggen, mijn man vond het wel gezellig @Blondjuh: Bij jou ook spannende dagen, ik duim voor je!! @KrisKras74: Dikke knuffel jouw kant op, het is ook niet niks wat je achter de rug hebt. Goed dat je naar de dokter gaat!
NOD: Mniekie: 21 maart (IUI 2 ) Mariek: 27 maart (16 maart tp 1 of 2 cryo's) Rissy: 31 maart Nog niet zwanger, NOD niet bekend: kimmiikim: 14 maart voor fm ftjl: 25 februari eerste afspraak met Dr. R. Sindsdien geen update. blondjuh: 13 maart pregnyl gezet Koolmees: 1e ronde Gonal-f, inmiddels 75eh. 21-03 2e FM bij dr. W. Nyncke: 14 maart voor fm Mariek: wacht op telefoon uit Genk Jessie80: Afspraak op 8 maart voor FM KrisKras: 21 maart evaluatie divaatje: Afspraak op 14 maart voor evaluatie IVF-poging NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting ZWANGER: Monica076: 20 april 2011 minniemouse: 6 mei 2011 1e en 2e kindje (opname in ziekenhuis: weeënremmers en longrijpings-spuitjes vanwege harde buiken) babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011 (bij eerste echo kloppend hartje gezien! Tweede echo 11 maart) Annedore: 22 oktober 2011 (1e echo hartje zien kloppen! 16 maart 2e echo)
Mariek, je hebt misschien gelijk, maar ik heb jaren geleden ook AD geslikt om me door een moeilijke periode heen te helpen en ik dacht dat het juist misschien nu ook en optie kan zijn. Ik kan dan weer stoppen als het beter gaat. Dat heb ik toen ook gedaan. Maar misschien heeft de dokter zelf wel een heel ander voorstel, want ik heb geen idee wat nu het beste voor mij zou zijn eigenlijk.. Meid nog tien minuutjes, al denk ik dat iets eerder bellen ook niet zo erg is!! Ik blijf hier even hangen tot je de uitslag hebt!!
Ooh ik even naar 't toilet en weer inloggen..nog geen mariek..ik voel me weer bijna net zo zenuwachtig als afgelopen maandag toen ik zelf moest bellen Duimpjes draaien!!
Ik vind het heel moeilijk om het uitbundig op te schrijven ivm jou Kriskras Heb net gebeld en er zijn er 2 goed ontdooit en ook weer doorgedeeld (nu blastocysyt of zoiets) De 3de zit nog in de vriezer We moeten om 13.30 daar zijn voor de tp OOO meiden ik ben zooo blij Ik heb wel 100 schietgebetjes gedaan en kaarsjes gebrand dat er nu eindelijk weer iets positiefs in ons leven gebeurt En nu is daar dan ook eindelijk weer iets positiefs Nu hopen dat er 1 blijft plakken 27 maart zullen we het weten
Whiehooooooo wat goed mariek! En een blasto is volgens mij t beste wat je kunt hebben! Ooooo meid wat ben ik blij voor je!
Mariek!! Ik ben heel blij voor je meid. Ik zou niet eerlijk zijn als ik zou zeggen dat het helemaal niets met me doet want de tranen staan me in de ogen... Maar dat is omdat ik verdrietig ben over ons eigen proces, niet omdat ik niet blij ben voor jou! Ik had zelf ook zo graag op 27 maart willen testen.. maar ik zou het super vinden als jij nu eens positief gaat testen op die dag.. Succes vandaag en rij voorzichtig
Joehoe!!! Wat een fijn nieuws Mariek, succes met de terugplaatsing vanmiddag! Ik duim voor je dat het blijft plakken!