Gister tp, kan koorts kwaad???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Anne1977, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Goede morgen allemaal,
    Gister een tp gehad van een verse embryo.
    Maar nu vannacht werd mijn dochter ziek, hele hoge koorts en misselijk etc.
    Nu ben ik natuurlijk als de dood dat ik ook ziel word, zou het kwaad kunnen?

Groetjes Anne ( pfff dag 1 van de ww en word nu al gek ;) )

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Echte hoge koorts schijnt niet zo goed te zijn, omdat het dan te warm wordt voor de embryo om zich zo mooi mogelijk te blijven delen, maar een beetje koorts kan volgens mij geen kwaad. Er zijn zelfs onderzoeken die suggereren dat een emmy zich makkelijk innestelen als de moeder een verkoudheidje of e.d. heeft. Mocht je toch flinke koorts krijgen dan zou ik me zo luchtig mogelijk kleden en braaf elke 8 uur 2 paracetamolletjes nemen om de koorts te verlagen en het verder natuurlijk een beetje rustig aan doen (voor zover dit gaat met een ziek kind...).
    Succes en sterkte!!

3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik had maandagochtend mijn terugplaatsing, dinsdagavond kreeg ik koorts, 39,6. Tot zondag!
    Hartstikke zwanger :D

Succes!

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    En het duurt vaak even voor je aangestoken wordt en dan issie al goed ingenesteld :)

Hoge koorts is niet goed. Ik had geen tp maar wel tijdens de innesteling; 39,3. Zwanger :D

5. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Ohhh bedankt meiden, dat is fijn om te horen!
    Gelukkig tot nu toe niet ziek geworden. Dochter had wel 40 Gr vandaag... Hoop dat het snel voorbij is en dat ik gewoon niet ziek maar wel zwanger word :)

6. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Hier ook koorts na tp!
    En hartstikke zwanger!

Deel Deze Pagina