Hallo dames, Titel is mijn vraag! Ik heb eind jan. intake in DD. afgelopen dagen ben ik de zkh-en in de buurt wezen bellen om voor de follikelmetingen niet naar DD hoeven te gaan. Helaas tot zover geen succes. Ik woon zelf in Noord-Holland, maar zkh-en die dichterbij zijn dan DD (minder dan 2 uur rijden) zijn prima. Vandaag ook DD gebeld om te kijken of zij met bepaalde zkh-en samenwerken, maar de NL-sprekende dame is al met vakantie. Alle info is welkom, alvast bedankt! Liefs, N
Gelukkig heb ik oplossing gevonden, wellicht heeft iemand er wat aan --> ZKH in Purmerend, Waterland ZKH
Hoi ik laat mijn echo's maken in het flevoziekenhuis in almere. Maar dat is dan ook mijn eigen ziekenhuis. Ben daar geopereerd enzo. Ik weet niet of ze ook voor niet-patiënten echo's maken. Je kunt t natuurlijk altijd vragen. Dr. Scholtes heeft volgens mij ook n lijst met samenwerkende ziekenhuizen in nl. Succes!
Ik heb gewoon een streekziekenhuis in de buurt gebeld. De eerste ziekenhuis was meteen raak: het Diakonessenhuis in Utrecht doet het. Wel moet je zelf communiceren met Düsseldorf. Maar verder loopt het wel goed. Als ze het niet hadden gedaan, had ik gewoon de volgende op mijn lijst gebeld. Van die lijst van "Düsseldorf" ben ik niet onder de indruk: die kwamen met een ziekenhuis in Arnhem aan, terwijl ik zei in Utrecht te wonen!