Tips nodig voor te dun baarmoederslijmvlies

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door deb27, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Hoi allemaal,

Wij doen icsi in eigen cyclus en vanmorgen een echo gehad op dag 8, baarmoederslijmvlies was nog erg dun maar wel al een eitje van 14 mm, dus begonnen met spuiten.. maar de arts was er nog niet over te spreken en moeten morgen terug komen... nu ben ik bang dat als we wel een tp krijgen het baarmoederslijmvlies misschien wel te dun is voor een innesteling...

iemand een tip om dit toch nog dikker te krijgen... tarwekiemolie of iets anders?

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat werkt niet in een paar dagen tijd. Wanneer het follikel dominant wordt maakt het meer oestrogeen aan en meer baarmoederslijmvlies.

Hoe dik was je baarmoederslijmvlies?

3. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    dat heeft ze niet gezegd:( en dom maar ik ben het vergeten te vragen.... ik hoop maar dat het alsnog dikker word...heb nog een week voor de eventuele tp..

4. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    hoi Deb,

ik weet niet wat je er precies kan aan doen hoor, mijn dokter zei dat ze daar bitter weinig aan knn doen...misschien dat acupunctuur helpt daartegen. Het is ook te zien maand per maand, ik heb 2x 7mm gehad en 1 x 5mm! met 5mm kan je niet zwanger worden onmogelijk zei de dokter, en toch hebben ze bij mij toen een blastocyst teruggeplaatst (fout van dokter die dag).
    Hoe dat heeft knn gebeuren ik weet het niet, maar die blasto was van mega goede kwaliteit, dus dat was een verloren kans!
    Ik denk dat het ook een beetje kan afhangen van de aard van de medicatie dat je krijgt...

Nu in ieder geval succes meissie!

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hi Deb,

Ik zie je niet meer op het andere topic!
    Ik zou idd voor Tarwekiemolie gaan, maar dan de vloeibare variant (te koop bij de DA drogist of de Tuinen) 2 eetlepels door de yoghurt 's morgens. Ik merkte wel redelijk snel verschil (ongeveer 1 tot 2 weken erna al)
    Je kunt het allicht proberen. Het kan geen kwaad! :)
    Succes meid!

6. Loe

Loe Niet meer actief

estradiol vragen

7. love2beme

love2beme Actief lid

7 jul 2012
    259
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende
    noord holland
    Vrouwen mantel thee versterkt de baarmoeder ook
    Bij de tuinen

8. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    meiden, super bedankt voor de tips!!
    vanmorgen weer echo gehad en het ziet er stukken beter uit, hebben dinsdag de punctie!!
    Dus gaat weer de goede kant op gelukkig....

ik heb wel de tarwekiemolie hier, kan ik daar nog wel gebruik van maken na de punctie voor een goede innesteling...????

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Estradiol maakt je eigen lichaam ook aan als je eitje groeit. Echter gaat je baarmoederslijmvlies vaak groeien als je eitje(s) dominant worden, dus anaf 14 mm ongeveer.

Ik ben iemand met dun baarmoederslijmvlies en heb alles geprobeerd, zonder resultaat.

Maar ben blij dat het er goed uitziet! Je baarmoederslijmvlies groeit na de eisprong ook nog door en na een shot pregnyl ook! Komt goed meis.

10. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Dank je wel Babii!!!

Deel Deze Pagina