Ha dames, Afgelopen week te horen gekregen dat we het traject ICSI moeten gaan volgen. Nu is de schrik een beetje gezakt en wil ik graag alles weten! Wij willen dit graag in Tilburg doen, omdat het gewoon het dichtst bij is... Zijn er meiden die ook ICSI of IVF in Tilburg hebben gehad? Graag zou ik willen weten hoe het is bevallen? Wij hebben 4 september onze 1e afspraak, daarna zullen we wel meer weten. Hoe zijn de artsen en assistenten daar? Voelde je je op je gemak en serieus genomen? Zijn er lange wachttijden? WOrdt alles goed uitgelegd? Ik ben vooral bang voor het zelf spuiten van hormonen! Ik ben namelijk als de dood voor spuiten, helpen ze je hier goed bij? Ik wil me gewoon goed inlezen en voorbereiden. Sorry voor zoveel vragen. Dat gaat vanzelf als je een onbekend traject inslaat. Ik hoop toch op wat antwoorden, alvast bedankt! Liefs jufaman81 PS: zijn hier misschien ook dames zwanger geworden na ICSI in Tilburg? Na hoeveel behandelingen was dat?
Hoi! Ik kan je geen antwoord geven op al je vragen, want ik ben niet volledig onder behandeling geweest in T. Ons eigen ziekenhuis werk samen met T. en daarom kon ik de controles, en punctie in ons ziekenhuis doen, en moesten we met de eitjes in een buisje naar T. toe, om daar de eitjes en t semen in te leveren. Onze embryo's zijn wel daar gemaakt, en ik heb de TP ook daar gehad. En zie mijn onderschrift! De keren dat ik in T. ben geweest voelde ik me erg op mn gemak. Ze legde alles goed en duidelijk uit, zijn erg vriendelijk, en als t nodig is, stellen ze je ook gerust. Spuiten ed vond ik zelf erg meevallen, ik had t erger verwacht. Heel veel succes, en ik hoop snel een mooie banner bij je te zien!