Geertjes Hoeve of Boerderij ‘t Geertje? En Pukkemuk?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bloempjelief, 9 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.468
    8.617
    113
    Vrouw
    Bij de laatste zijn we weleens geweest. Was leuk, maar vond het niet heel groot en parkeren was een groot drama. Hoe is Geertjes Hoeve? Is voor ons verder rijden maar geeft opzich niet, als het leuker/groter is :)

En iemand ook ervaring met Pukkemuk? Hoor ik dan ook graag :)

2. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Ik ken alleen Geertjes Hoeve, de rest niet. Er zit een groot parkeerterrein naast maar dat is wel betaald parkeren. Het is dus niet moeilijk maar ook niet gratis ;)
    En groot zou ik het niet perse noemen. Er zitten drie stallen, een hooi speeltuintje, een gewoon speeltuintje, een zandspeeltuintje en er staan wat fietsjes enzo. Het is een leuke plek maar voor mij niet perse een plek om een hele dag te blijven of speciaal ver voor te gaan rijden.

Bloempjelief vindt dit leuk.
  3. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Ik ken juist alleen pukkemuk. Binnen heb je een binnenspeeltuin. Buiten heb je een soort waterspeeltuin, maar die is alleen open boven de 25 graden volgens mij. Je kan er buiten spelen, er is een baantje met klompjes voor kinderen, een soort openluchtmuseum en een soort kinderboerderij. Is wel leuk, maar dat vind ik van meer speeltuinen/ speelboerderijen in de buurt.

4. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Tegenover de Geertjes hoeve heb je een natuurspeeltuin. Als ze vies mogen worden, is het een leuke combi.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Boerderij Geertje is leuk voor 2 uurtjes ofzo. Toen kon je ook ponystappen en marshmallows bij kampvuur. Geen idee of dat alleen in de winter is. Zou er niet een uur voor in de auto gaan zitten.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Pukkemuk is een indoor speel deel en met mooi weer ook leuk buiten.
    Zandbak met waterpomp, waterspray park en klomp bootjesbaan. Leuk als het om de hoek is,niet om uur voor te rijden.

Geertje is leuk als je de lammetjes een flesje mag geven. Is niet groot maar ook leuk als je in de buurt bent of het met iets anders kunt combineren.

7. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.468
    8.617
    113
    Vrouw
    We zijn naar Geertjes Hoeve geweest. Bijna een uur rijden, maar het was erg leuk! Veel groter dan boerderij t Geertje, en veel meer parkeerplaatsen. Kids hebben genoten :)

8. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.127
    1.827
    113
    Als je boerderij het geertje hebt gezien zou je ook de andere 3 kunnen bezoeken.
    Ik en dochter ook die in balij en voorweg het leukste.
    De eerste is het bos in na bezoek.
    En de tweede lekker spelen binnen en buiten.

Deel Deze Pagina