Geestelijk en lichamelijk uitgeput

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by Divarg, Mar 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Divarg

Divarg Bekend lid

Oct 12, 2014
    913
    21
    18
    Ik ben nu bijna 33 weken zwanger en wil nog een aantal weken doorwerken, ik woon in het buitenland waardoor ik een lange tijd (erg lange) verlof zal hebben. Ik heb de laatste tijd nul energie, geestelijk en lichamelijk uitgewoond. Gezeur op het werk en daardoor een motivatie meer om uberhaupt nog te werken. Ik denk ook niet dat ik nog terugga na mijn verlof.
    Maar ondertussen moet ik nog wel de komende weken doorkomen, ik werk een paar dagen vanuit huis, wil dat eigenlijk uitbreiden maar ik durf het niet aan te kaarten bij mn manager. We hebben de laatste tijd dus wat strubbelingen en ik ben zo labiel als maar zijn kan :'(
    Kortom ik ben diep ongelukkig terwijl ik zo blij zou moeten zijn en uit wil kijken naar onze meisje. Iemand tips? Nu al stoppen is niet echt een optie, thuis zitten wachten word ik ook niet gelukkig van en ik moet dan al zoveel salaris inleveren.

2. Isolabella

Jan 21, 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het een mogelijkheid voor je om je verzoek schriftelijk in te dienen? Als je vooral bang bent om e.e.a. aan te kaarten bij je manager..

Bij mij was er toen ik 9wk zwanger was opeens sprake van mijn ontslag. Dat kon dus niet meer, want ik was zwanger. Ik was toen ook niet mentaal in staat om op al hun rare opties (tussenvormen van ontslag, die ook niet legaal waren) in te gaan, bang om in tranen uit te barsten.

Ik heb zodoende aangegeven dat het me erg speet, maar ik graag mijn reactie schriftelijk zou geven, omdat ik momenteel geen andere optie zag. Normaal zou ik alles gewoon hebben uitgesproken, maar dat ging echt even niet.

3. Divarg

Divarg Bekend lid

Oct 12, 2014
    913
    21
    18
    Bedankt voor je reactie. Dat is wel een idee ja, ik ga het toch maar voorleggen.

Share This Page