ik ben 11 weken zwanger. Ik heb nog geen actie ondernomen wat betreft verloskunde enz Omdat ik het pas sinds 3 dagen weet. Maar waar ik nu aan denk is hoe moet ik het mijn werkgever zeggen. deze zwangerschschap voelt niet goed omdat ik veel medicijnen en veel zwaar getild te hebben de afgelopen maanden. En ook geen zwangerschaps kwaaltjes heb. ik ben bang dat als ik het nu vertel en straks gaat het mis. Als het mis gaat moet ik dan nog steeds een zwangerschapsverklaring inleveren?
ik zou eerst de verloskundige bellen en de echo afwachten en vanuit daar gaan berichten naar je werkgever in plaats van je nu druk maken omtrent je werkgever terwijl je nog niet precies weet hoe en wat.. want als je nog niet bij verloskundige ben geweest hoe weet je dan dan je 11 weken bent?
Ik zou inderdaad eerst even een bezoekje aan de VK afwachten... enige restrictie... wel vertellen wanneer je met gevaarlijke stoffen werkt!!!
Dat is handig precies weten hoe ver je bent! Enige waarvan ik weet die dat een soort van kan is die van clearblue, maar die zegt dan 3+ niet exact hoelang.
Die twee streepjes op de test staan niet voor 11 hoor... 😁 Ok flauw, sorry! Maar ik raad je aan (net als de rest) om eerst maar eens naar de vk te gaan en te kijken hoe ver je echt bent en van daaruit beslissingen nemen.