Een paar weken geleden kwam ik erachter dat ik zwanger was ondanks pilgebruik. Ineens stond mijn wereld op zijn kop, maar we waren ontzettend blij. Ivm angst een vroege echo gehad en met 6.2 weken en wat ging het hartje goed tekeer. Maar zondag voelde ik me ineens heel raar. Woensdagochtend weer een echo gekregen ivm bloedvelies, hartje gestopt bij 7.6 weken. Wat een verdriet... En nu snap ik er echt even helemaal niks meer van. Ik ben echt totaal de kluts kwijt. Ik laat alles uit mijn handen vallen, ik kan niet nadenken en ik heb nergens zin in. Ik ben ontzettend chagrijnig en weet eigenlijk niet eens hoe ik me voel. Ik ben zo ontzettend in de war.... Ik kan uren voor me uitstaren. Pfff wat moet ik nou?! Wat wil ik nou?! Snap het niet meer....
sterkte! of het normaal is, geen idee... maar ik weet wel dat ik er ook heel veel last van had (nov miskraam gehad) Praat veel met je vriend/man en neem echt de tijd om je verdriet te verwerken
dit is ook verwarrend! eerst raak je ongepland zwanger en vervolgends verlies je de baby! praten doet wonderen vooral met je partner! en dat je nu neerslachtig bent is denk ik normaal. heb je echt het idee dat je depressief bent zoek hulp! je hoeft dit niet alleen te doen. dikke knuf!