Echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debora88, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora88

debora88 Lid

22 mei 2008
    17
    0
    0
    rotterdam
    Vandaag ben ik voor het eerst naar de VK geweest.. ik zou vndaag 10weken2dagen zijn,maar op de echo was ik nog 9weken2dagen,terwijl ik precies 1 week geleden een echo had gehad bij de gyna nog ivm met mijn bloedverlies steeds en daarwas ik toen 9weken1dag..VAAG?!?! Maarja hun zeggen dat de gyna miss niet goed heeft opgemeten ofzo.. ik vat um niej egt,maja de beeb doet t wel goed al een egt klein mensje..hartje gezien..dus ik snap m nie meer? ben nu dus weer 1 week later uitgerekend,omdat ik hiervoor aan de pil was zegt ze dus dat me eisprong een andere dag geweest zou kunnen zijn dus dat het klopt dat ik gewoon 9weken2dagen bent, maja ik snap nie dan hoe dat kon op die echo van vorige week dan pff..Iemand ervaring hiermee? O ja , ik had dus steeds last van bloed beetjes..en op de echo bij de gyna konde ze steeds niks zien, en nu zat er aan de rechter en linker kant iets (oud) bloed (tis wel altijd helderrood geweest) dus of t oud is weet ik nie.. tis niet bij de beeb maar buiten mijn baarmoeder ofsow? je ziet 2 lichte donkere plekjes rechts en links op de echo. WOW ik ben me verhaal ff kwijt.. hoopt dat iemand hier iets van herkent?

groetjes Deb

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het is een beetje onduidelijk verhaal, ook door je spreektaal. Zoals ik eruit begrijp hoef je je niet ongerust te maken want de gynaecoloog doet dat ook niet. De baby is nu nog zo klein dat een millimetertje verschil in het opmeten al een hele week kan schelen.
    Jammer dat ze het jou niet beter hebben uitgelegd, misschien dat je ze kunt bellen om te zeggen dat je je ongerust maakt en voor de volgende keer op kunt schrijven wat je wilt vragen.
    succes

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    In de eerste 12 weken van je zwangershap bereken ze de grootte van het vruchtje. Als zij nu alles hebben opgemeten en ietsjes later als jou uitkomen dan klopt dat wel...
    Bij mij was het week eerder...terwijl ik toch zeker wist (dacht ik) wanneer ik mijn eisprong had gehad.

Dat bloed zou ik me niet druk om maken...zeker niet nu je je kindje hebt gezien...veel vrouwen verliezen wat bloed...soms de hele zwangerschapd oor!

Fijne zwangerschap toe gewenst!

4. debora88

debora88 Lid

22 mei 2008
    17
    0
    0
    rotterdam
    Ja het kwam erop neer dat ik vorige week 9weken en 1 dag zwanger was en gister 9 weken en 2 dagen,dus was ik een beetje verbaasd? eerst was ik 6 januari uitgeteld,(Gerekend vanaf mijn laatste menstruatie) toen 9 toen 11 en nu 13..

5. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Als je pas net gestopt bent met de pil is het niet duidelijk hoe lang je cyclus duurt. Meestal duurt het wat langer dan de 28 dg waarvan uitgegaan wordt bij de meeste berekeningen. Ik had hetzelfde, ben namelijk 5 dagen teruggezet. Moet daar wel bij zeggen dat ik maar 1 echo heb gehad tot nu toe.

6. Bij mij verschilde het ook iedere keer. Ze kunnen het op een echo echt niet secuur berekenen. Volgende keer zetten ze het kruisje weer ergens anders en ben je weer 3 dagen verder dan je dacht.
    Ik was eerst 12 toen 14 en toen 16 en daarna weer 12 december uitgerekend!
    Ik zou me geen zorgen maken. ;)

7. debora88

debora88 Lid

22 mei 2008
    17
    0
    0
    rotterdam
    heyy bedankt voor jullie reacties;)
    ik w8 het gewoon weer af met mijn volgende echo!

Deel Deze Pagina