Hoihoi, Ik check deze site echt te vaak , iedere keer weer betrap ik me erop dat ik weer zit te neuzen, hopende op spannende bevallingsverhalen, geboorte berichten of leuke vragen. Jammer genoeg is er vaak niks bijgekomen, zo vervelend...., het is vast een teken dat ik verslaafd ben en te vaak kijk, er word natuurlijk niet om de minuut een kindje geboren en de nieuwe mamma's hebben zeker niet altijd zin om meteen een story te verkondigen. Meer mensen die verslaafd zijn aan deze site ?
Nou niet alleen als ik alleen thuis ben, ook mijn werk begint er nu toch wel onder te lijden.....haha.... Vind het met name leuk om te lezen, maar haal er ook veel informatie uit! Ontdek een hele andere kant van mezelf, ben anders nooit zo'n forum-theemuts.....
haha, gelukkig ben niet de enige! Ik heb gister (dwangmatig) NIET gekeken. Goed hè.... Ik ben nu alle berichten weer aan het lezen. Het is fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met vragen en onzekerheden ben!
ik ook verslaafd aan meerdere forum's zelfs, heb het ook errug moeilijk als ik een dag niet gekeken heb, hoezo verslaaft haha groetjes patje20
Gelukkig ben ik alleen aan deze site verslaafd, want ik heb echt geen tijd meer over om nog een ander te checken!
Ja! Ja! Dat doe ik ook en dan wordt er alweer hard gezucht in mijn omgeving. Gisteravond merkte ik dat ik tijdens het TV-kijken ook tijdens de reclameblokken nog even snel check of er geen nieuwe berichten zijn. Best wel erg....
ik was vorig jaar verslaafd, volgens mijn vriend. maar toen was het nog niet zo heel druk op de site. nu heb ik geen tijd en zin meer om alles af te struinen, maar breng nog wel regelmatig een bezoekje.