geestuitdrijving

Discussie in 'De lounge' gestart door Cilla24, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ze heeft trouwens ook een vriendje... Jantje
    die gaat overal mee naar toe, en die praat ook met de mensen in ons huis

Hij is alleen denkbeeldig;)

2. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Heb je geprobeerd het bedje op een andere plek te zetten?
    Of van kamer ruilen met haar zus?

3. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum

ik heb hier precies hetzelfde gehad met me dochter alleen bij haar zat er een geest aan haar dus was altijd bij der sinds hij is geweest gaat alles goed en is weer der zelf .we hebben een vriend van de familie laten komen die dat soort dingen doet in principe vraagt hij er niks voor maar wij hebben hem wel een kleine gift gedaan.

en idd ga niet zelf lopen klooien!!!!

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ook mee eens en even mijn mening.

Offtopic.

Ik hou helemaal niet van dat buiten wezelijk gedoe bahh ik geloof er niet en zal het ook wel nooit doen ook.

Ik kreeg gelijk de koude rillingen over me heen geestuitdrijving brrrr.:)

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Juist de meeste kinderen huilen in hun slaap.

Een gilletje. sommige praten in hun slaap slaap wandelen ect ect.

Mijn dochter slaapt ook nog niet helemaal door bijna 20 maanden is ze ik heb nou nog werkelijk nooit gedacht ga even een geestuitdrijven haha:)

Oeps ik ga te ver sorry alvast.

6. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Natuurlijk denk je niet bij ieder wissewasje aan een geest. Maar als er medisch niks gevonden kan worden en de paniek blijft, wat moet je dan? En er is echt wel verschil tussen gewoon wakker worden en hysterisch wakker worden ;)

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

nee ik geloof hier ook totaal niet in, ben christelijk. daar vroeg TS natuurlijk ook niet om.

maar mijn dochter ziet (overdag) ook vaak iets, wat ze 'tak' ofzo noemt. dat is gewoon binnen, ook wel boven. Ze komt dan schreeuwend naar me toe en haar hartje bonkt heel erg.. Als we samen gaan kijken snapt ze zelf niet meer wat het was en vergeet ze het weer. Ik denk dat sommige kinderen dit gewoon hebben, hoeft niet iets engs te zijn.

mijn zus is nu 21 en droomt al van kinds af aan over enge dieren, ze vlucht dan in haar slaap de kamer af en durft er niet meer op. Inmiddel sis ze volwassen en is ze na een kwartier zo helder dat ze denkt: 'o ja die droom.' maar ze blijft het vervelend zinden. Zoiets kan ook.

8. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ik heb een professioneel team dat onderzoek doet, gratis en voor niets! Voor meer informatie pb me maar even, weet niet of ik dat allemaal hier mag neerzetten.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ghehehehe mijn zoontje werd ook elke nacht krijssend wakker...of begon te krijssen zonder wakker te worden.
    1,5 jaar lang...:(
    Alles hadden we geprobeerd. Totdat we homeopatische korreltjes voor innerlijke onrust gingen gebruiken.
    Tadaaaaaaaaaaaa meneer sliep ineens door!:D

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Frummeltje bedankt naar jou was ik op zoek ik moet vanavond met r werken en dan zal ik je een pb sturen!

Iedereen bedankt voor alle tips!
    Hierr mag een slotje op.

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina