Okee, ik zeg alvast dat ik niet echt geloof in huismiddeltjes om de bevalling op te wekken! Maar ik was benieuwd he, hoe zit t nou met die ananas? Moet je een verse nemen, of kan uit blik net zo goed? Het hart is toch giftig?
Haha! Goede vraag! Ik dacht juist alleen verse en juist ook het binnenste gedeelte wat bitter is! Maar weet het eigenlijk niet!
Haha ja ik vraag t me al een hele tijd af...ben niet van plan het te nemen (heb t bij mn oudste gedaan, ook bitte rlemon en dat vond ik zooo vies).
Je moet juist het hart (binnenste) eten zeggen ze. Maar ik heb het geprobeerd toen ik 41.5 week zwanger was van mijn zoontje, maar het heeft niet geholpen. Vond het ook erg vies, hard en bitter en ik lust sowieso geen ananas haha, maar was erg wanhopig.
Volgens mij echt het hart. Ik eet namelijk al weken een hele verse ananas per week, omdat ik het gewoon heel lekker vind en daar heb ik echt geen weeen van gekregen hoor.
ja ze bedoelen het hart ermee en het is zoooo gooor! en het helpt geen steek! heb het ook geprobeerd hahaha bij mij kwam de bevalling op gang na n dag lopen s'avonds was het raak!
je moet ook wel 8 ananassen eten voor het kan werken. en dan inderdaad het binnenste... eet smakelijk!
gyn zei vandaag nog tegen mij: als je ananas wilt eten moet je het doen met slagroom, niet om de bevalling op te wekken. het helpt niet. (anders had ik er elke dag 10 op mijn menu staan hoor haha )
Ik heb de avond voordat de weeen begonnen een zelfgemaakte pizza gegeten met een mega grote berg ananas uit blik er op....6 uur later weeen. Weet niet of ze anders ook waren gekomen ...maar toch
Hallo! Ik liep ook overtijd van onze dochter en toen ik heb ik als toetje het hart van een ananas gegeten. Ik vond het niet echt lekker, maar was ook wanhopig.... 3 uren later braken m'n vliezen... Ik weet niet of die ananas ermee te maken had, maar wij en de vk moesten er wel heel erg hard om lachen. Liefs Elly
niks hielp bij mij! de laatste week liep ik de supermarkt uit met rivella tonic en 3 ananasen. alles in de blender ook het hart van de ananas en drinken dat ik groen zag! ik heb flink mijn best gedaan om het optewekken maar 3 dagen voor de 42 weken besloten ze me inteleiden omdat het vruchtwater op was. met controlle bleek dat me lichaam nog totaal niet iets had gedaan. het enige wat wel hielp was maretak en frambozenblad thee. hierdoor ging alles iets vlotter en minder bloedverlies en geen knip of ingescheurd (daar staad deze thee bekent om). ik geloof er wel in dat dat mij geholpen heeft, maar nooit en ook echt nooit meer ga ik me niet meer wagen aan die vieze tonic en een ananashart en sex en stukken lopen trouwens ook!
Waar kun je die frambozenbladthee halen? En hoelang voor de bevalling moet je eraan beginnen? Denk zoals de meeste niet te willen worden ingeknipt of uit te scheuren!
Ik heb m al bij de plaatselijke winkel gekocht. Volgens mij mag je m pas na 37 weken, dacht ik na een tijdje surfen.
een natuurwinkel zoal de tuinen. ik weet niet zeker of het helpt maar iedereen zei dat het een wonder was dat het bij mij niet hoefde ook omdat de kleine met de vacuumpomp is geboren dan doen ze het bijna altijd.
met 37 weken mag je dit trouwens gaan drinken. dit advies kreeg ik trouwens van de verloskundige. baat het niet schaat het niet.
Al die middeltjes werken niet hoor Mijn vk zei al dat het gewoon stom toeval is als het een keer voorkomt. Het enige wat echt KAN helpen is idd de hele dag lopen of sex, maar daar had ik ook geen zin in Over die thee, heb het vanaf 30 weken gedronken en ben ingeleid met 40+1 dus ook die heeft niet geholpen Plus dat ik flink ingeknipt ben, dus ook dat fabeltje is de wereld uit