@ Femke J:Grrrr.... Laat me toch in me toch eindelijk met rust! Zoek een ander slachtoffer! Het is nu echt niet leuk meer!
@ Elmo: Sorry dat ut hier weer uit de hand liep! Mijn excuses! Het ligt echter niet ALLEEN aan mij! Groetjes Marjo
Hij was gisteren a blauw had je gezegd. Er komen steeds meer veren bij. kus (p.s. sommigen zijn gewoon moeilijk te doorgronden)
Ik wil je ook feliciteren maar ik ben bang dat dit topic niet zo leuk meer is voor je. Ik begrijp ook de meiden niet die deze topic die speciaal gemaakt is om jou te feliciteren weer verpesten. Ik gun je het zeker dat je gepromiveerd ben, je betekend echt heel veel op dit forum voor ons.
Wow Elmo, Wat goed, gefeliciteerd hoor! En Elmo haalt de gemeende felicitaties er wel uit hoor....... En de niet gemeende.......Jammer dan maar zou me er niet druk om maken. Nu krijgt diegene alleen maar aandacht. Juist negeren dan is het snel over.
Hoi Elmo, Gefeliciteerd meid, je zit daar op een goede plek, een optimistje kunnen we altijd gebruiken. Liefs, Bibu !