SUPPPPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEERRRRR! De goede persoon op de juiste plek. Weet zeker dat je het heel goed zal doen? Go Elmo, Go Elmo
PROFICIAT ELMO Absoluut een verdiende titel, ik heb al zoveel van je gelezen, de lieve woorden , de felicitaites , noem maar op, terwijl je zelf in de medische molen zit, zal best moelijk zijn af en toe. Trouwens, wat een rare reacties af en toe? Snap er niets van, pffff, meiden onder elkaar, hou het gezellig!
Elmo, namens mij ook gefeliciteerd met je nieuwe titel! Je bent hier zeker de aangewezen persoon voor, je staat voor iedereen open, helpt en steunt iedereen waar nodig!
GEFELICITEERD ELMO!!! heb t al eerder gezegd heb enorm veel respect voor je en alle veren zijn verdient!
Beetje late reactie maar niet minder gemeend: Van Harte Elmo! Volgende promotie is WALVIS oke?! XXX Lenneke
heee elmo... supergefeliciteerd met je MOD wezen! Had eerst werkelijk geen ideeee wat het was, maar nu ik de topic helemaal gelezen begrijp ik het. Dit kan alleen een vraag van Irisje zijn; Verdien je daar wat mee? Hoef je niet te beantwoorden, hoor. Ik denk dat je een hele goeie en lieve MOD zal zijn. (er is 1 mod die ik soms niet zo aardig vind maar ze is wel heel reeel) Ik vind je motto geweldig! Succes ermee, liefs irisje
Echt wel 8) (nieuwsgierig dan)... Enne meiden....nogmaals, sorry als het eentonig wordt, maar super bedankt voor jullie enthousiaste reacties! Elmo'dje moet nog veeeeel leren. Maar het scheelt dat ik ze allemaal lief vind
Niks verkeerds juist...je drukt je gelukkig uit...waren mijn woorden...maar jij had het over poepies en ik over uitdrukken Als je een grap moet uitleggen is ie niet leuk