tsja,...Elmod, jij niet zeggen wat t verdient... ik niet zeggen wie soms niet zo aardig is.... hahaha. even nog wat vraagjes. Ben gewoon te nieuwsgierig, Zijn er nou ook MOD vergaderingen? MOD je nu op MOD curcus? MOD je zeg maar, zoveel berichtjes per dag schrijven, een soort quotum? (lijkt soms zo, omdat onze MOD Natasja bijna 10.000 berichtjes heeft gedeponeerd en dus eigenlijk 'extreme MODerator' is) Heb je de mede MODders wel eens ontmoet? Dit is trouwens geen open sollicitatie ofzo hoor, daarvoor ben ik veel te eenkennig, partijdig, a.sociaal, onvriendelijk, denk bij ieder onderwerp dat ik voor de tiende x zie in één week 'had je dat niet ff op kunnen zoeken die vraag al zooooo vaak beantwoord' en foutloos schrijven is ook niet mijn sterkste kant. Jaaa... jullie denken zeker dat ik niet serieus ben he? Maar ik ben bloedserieus ( kwam er maar eens bloed kan ik weer verder). Dit soort dingen vroeg ik me nou altijd af, liefs Irisje
@Irisje nee hoor we hebben geen limiet voor het aantal te posten antwoorden Natasja heeft nu eenmaal last van wiebelvingers hahahaha
hahaha... ja daar moet je dan wat mee doen, hé! Natasja is soms in mijn ogen zwangerschapspagina.Je hoeft maar ergens een berichtje te hebben geplaatst en Natasja heeft het gezien. Als een soort all-seeing-eye zweeft zij over alle pagina's. Niets ontgaat Natasja. Soms voel ik me echt busted,hahaha irisje
Spuit 11 komt ook om de hoek kijken en ziet: *ELMO MODERATOR*! WOWWW! Meid, van harte! Het is jou zeker toevertrouwd en gegund!
Ben ik je helemaal vergeten te feliciteren in mijn berichtje...tttsss..... (was teveel met wat anders bezig denk ik... ) Dussssssssssssssss: Van harte gefeliciteerdddddddddddddddd!!!!!!!!!!
hihihihi ben een juf he, heb alles in de gaten. Ik lees via laatste berichten, die ik telkens ververs dus zie snel nieuwe berichten hihihi Ik hou nooit iemand in de gaten, maar gewoon het forum.. dus doe je ding hoor Irisje hihihi Ik wil gewoon vaak helpen dus antwoord ik vaak, daarom veel berichtjes.. maar is wel in 1,5 jaar hoor hihihi (ik zit al aan de methadon whahaha) Maar om je vragen te beantwoorden: En nee we worden niet betaald. Nee geen vergaderingen, we kletsen achter de schermen over de zaken. Geen cursus, goed de oogjes open en vragen wanneer je niet zeker bent. geen quotum dus.. gewoon tiepmiep hihihi nog niet elkaar ontmoet, moet snel eens gebeuren hihihi Enne dat laatste: Ik haal die dingen die je over jezelf zegt, niet uit jou berichten hier op het forum.. heb een ander beeld bij jou! hihihi zo en nu moet jij zeggen wie jij soms niet aardig vind hahahahah
Ahum, spuit elf is al geweest, dus ik ben wel heel erg laat momenteel.. Lieve Elmo, GEFELCITEERD met je moderator schap!
Hi hi sorry Elmo, had je ook nog niet gefeliciteerd vlgs mij. Maar ben echt blij voor je, gefeliciteerd met deze promotie!
Ook ik lees het een beetje laat. Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr....................beter laat dan nooit! Van harte meis! Liefs, mussie