Ik heb vandaag de laatste tablet Provera geslikt. Maar nu heb ik bruine afscheiding! Is dit normaal, en komt mijn ongi er al aan? Of kan dit niet? Groetjes Cindy
ik denk dat je ongi eraan komt. ik heb ook al 3 kuren gehad van provera en ik werd iedere ronde op een andere dag ongi. 3e dag - 2e dag - 5e dag. wel fijn dat je ongi nu al komt....kan je gelijk weer verder
Ja, de ongi is gearriveerd. Wat ben ik blij dat ik er niet op hoef te wachten. Alleen wanneer moet ik nu met Clomid beginnen? Ik ben rond 14.00 uur ongi geworden. Is dit nu mijn 1ste ongi dag?
volgens mij is dit je 1e ongidag. mijn gyn zegt als je voor 12 's-nachts ongi word is dit je 1e dag en word je 's-nachts ongi dat is weer je 1e dag....snap je
hoi meid dit is idd je eerste dag nu kun je weer verder he succes met de clomid hopelijk is het snel raak
Dank je wel. Ik ben blij dat ik meteen verder kangaan. Ik hoop ook dat het snel raak is. Dat ik maar een eisprong mag krijgen. Groetjes Cindy
Geen idee. Ik had dat pas bij de 10de, en ben nu ongesteld. Misschien komt je ongesteldheidheid, alhoewel het me vreemd lijkt. Misschien weet iemand anders een antwoord, anders even de Gyn bellen.
Er staat idd wel in de bijsluiter dat je tussendoor bloedingen kan hebben. Maar vind het zo vreemd. Net of ik idd al ongi ga worden, maar dat zal wel niet. We wachten gewoon af.