Gefeliciteerd Heaven*

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door sadieraven, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    #1 sadieraven, 2 okt 2013
    Laatst bewerkt: 2 okt 2013
    Ow mijn lieve kleine meid...
    Vandaag ben je alweer 1 maand oud en 1 maand uit je papa en mama's armen weggenomen :(
    Ik mis je vreselijk en ik doe me best om door te gaan zoals ik zou moeten maar dat is moeilijk... Iedereen vind me sterk maar is dat ook wel zo..
    Je grote zus heeft het steeds over je en wilt je dolgraag leren kennen... Dat doet mijn hartje zoveel pijn :(
    Ik ben zo druk bezig om weer de stap te zetten om naar school te gaan dat ik morgen weer ga beginnen, druk bezig met een sportschool zoeken zodat ik de woede en verdriet eruit kan gooien zodat er alleen nog maar liefde voor jou en je grote zus overblijft. Ik hoop dat je trots op je mama bent want dat ben ik zeker wel op jou!!
    Lieve kleine meid ik zit met tranen dit bericht naar jou te schrijven en ik hoop dat dit hoe dan ook een beetje bij je aan komt.

Maar wat Mama heel graag wilde zeggen is:
    Gefeliciteerd mooie meid en we houden van je! <3

*02-09-2013 - 02-10-2013*

2. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Mooi geschreven, sterkte meid! Geef af en toe aan je verdriet toe, dat maakt je niet minder sterk!

3. Rikigf

Rikigf Actief lid

18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een gemis hè. Lastig om verder te moeten terwijl je zo verdrietig bent. Neem er goed de tijd voor. Je hoeft nog niks, je mag. Stap voor stap. Het is nog maar een maand geleden. Lichamelijk en emotioneel heb je tijd nodig.

Ik weet niet of je op een school werkt of naar school gaat, maar zo heb ik het werk weer opgepakt. Ik ben eerst eens een paar keer gaan koffie drinken. Na 2 1/2 maand eens een paar uur aanwezig zijn op het werk en dit uitbreiden. Eerst zo min mogelijk verantwoordelijkheid en druk. Langzamerhand voel je dat je meer aan kunt.

Je dochter is denk ik wel bij jullie en zal een beschermengel zijn voor jullie andere meid. Natuurlijk is ze trots op jou! Schrijf hier maar lekker van je af, wij weten wat je voelt!

4. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    @Rikigf ik ben zelf nog studerend en dit is mijn laatste jaar. Kan het me niet veroorloven om achter te gaan lopen dus de stap om weer naar school te gaan was heel dubbel. Ik wilde aan de ene kant niet en aan de andere kant ook weer haast want ik moet snel weer oppakken. Ik ben een goede leerling maar ik heb nu al geen concentratie meer dus pffff kost me veel meer moeite...
    Morgen blijf ik thuis (dochter naar de dokter) en dinsdag weer naar school. Ik heb ook aangegeven en de leraren weten het ook als ik het niet trek of zwaar heb kom ik niet of ga ik weg.
    Ik kijk er echt heel erg naar uit om te gaan sporten, me lichaam weer op peil krijgen en omdat ik het leuk vind :)

We hebben maandag te horen gekregen dat er behalve de chromosomen (horen we over 2 weken) geen afwijkingen waren bij haar of mij... Tot nu toe dus domme pech :( dat zit me wel dwars...

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Slik.. Wat moeilijk. Ik denk nog vaak aan jullie. Heel veel sterkte.

6. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Dikke knuffel meid!!!!!!!!!!!v:(

Deel Deze Pagina