heeel gaaf meid! zal voortaan ook eens gaan filmen (zet wel alleen posi erop natuurlijk dus kan nog even duren hihi)
Ik ben wel even blij je testrijtje te zien met al je K 2v5 testen. Ik heb zelf namelijk positief getest op 13 maart (2 dagen over tijd) en 14 maart. Daarna op 17 maart nog een keer en varwachtte toen een mega dikke vette knaltest, maar hij was maar ietsje donkerder dan die van de 14e maart. Ik werd er onzeker van, maar zie bij jou dat het ook bij sommige dagen maar weinig scheelt. Je laatste is wel echt knal zeg! Mooi!
hey meiden, ook al is t geen filmpje met meteen een superstreep, t is wel leuk om de filmpjes te zien! Ook als t ff duurt bijvoorbeeld voor het streepje komt.
wauw, wat super om te zien hoe die 2e streep verschijnt!!! Krijg er helemaal de kriebels van, heerlijk! Van harte meiden!!
haha dat er nog mensen zijn die andere merk testen kopen. Hm die van het kruitvat zijn toch wel erg goed
Leuk om te zien hoe dat gaat!! 'k Heb zelf ook posi testen gehad, maar durf er nooit bij te blijven staan kijken. Ik loop altijd weg en ga dan na een paar minuutjes kijken
YouTube - Positieve zwangerschapstest Ik heb ook nog wel een filmpje. Ben benieuwd of ie het doet! Dit was een kruidvat 2v5 toen ik zo'n 7 weken zwanger was. Vorig jaar juni, helaas miskraam... Maar het blijft erg mooi om te zien!
Je filmpje doet het hoor echt geweldig hoe je ziet dat er meteen twee streepjes opkomen he.. Wel erg voor je dat het een miskraam geworden is.. Ik heb daar ook wel heel erg bang voor moest ik ooit zwanger geraken..
Meiden, dit topic is echt te gek! Krijg bij ieder filmpje een kriebel in mijn buik als ik die twee streepjes zie komen! Ga ik zeker ook doen, hoop snel een leuk filmpje te kunnen delen!
Hoi dames, Ik kom ook ff mijn filmpje showen! Ik tril op een gegeven moment alleen erg! Maar dat komt omdat ik in shock was! YouTube - SAM_4848.MP4
Bij het zien van de filmpjes krijg ik helemaal heimwee naar de testperiode. Blijven posten zou ik zeggen, ik kijk gezellig mee. Heeft er ook iemand een filmpje gemaakt van een digitale test?
Goedemorgen!! Ik heb 2 gefilmde testen. Een duidelijkere Kruidvat-test dan gisteren, en een CB met indicator! Eerst de Kruidvat-test: YouTube - SAM_4908.MP4 En nu de Clear Blue test: YouTube - SAM_4909.MP4 Veel plezier! Ps: De CB duurt iets langer uiteraard.....