en nog een kruitvat test. Ik heb hem niet afgefilmt want dan duurt het uploaden zo lang. Maar na 5 min zag hij er zo uit http://www.youtube.com/watch?v=C3OrDnldv38
Wat een leuk topic zou alleen wel eens testen willen zien, die gemaakt zijn op hun nod ofzo.. lijkt me ook wel eens leuk om te zien Nou hopen dat ik snel mijn positieve test hierbij mag zetten!
Ik heb mijn kv test ook gefilmd, je hoort Mitchell op de achtergrond kletsen haha. Hoe vinden jullie hem? Hij is wel wat wazig zie ik nu, op de foon ziet hij er beter uit. View My Video
Wauw, wat een mooie testen weer. Ik weet sinds donderdag ook weer hoe het voelt om een positieve test in mijn handen te houden. Ben vergeten te filmen, dom dom dom.
dit waren de afsluiters haha mooie testen ook voor op hyves dadelijk als ik het aan de mensen bekend maak. Oke familie en vrienden krijgen het wel persoonlijk te horen hoor haha
Ik krijg helemaal kriebels in mn buik als ik die filmpjes kijk! Bij die ene met dat muziekje eronder, volgens mij van Deelight, zat ik gewoon bijna te janken