http://www.metacafe.com/watch/450700/celebs_with_and_without_makeup_beware/ Hoop dat ik de link goed heb neergezet!
ja hoor de link werkt...jeetje! ze hebben bij de foto's waar ze zonder make-up op staan, wel de meest lelijke gepakt (van sommige schrok ik echt!) maar idd, wat een beetje make-up wel niet kan doen!
Whahaha erg zeg. Toevallig had ik het er nog over in een andere topic en ben ik zelf ook wat gaan zoeken en kwam ik deze foto tegen van mevrouw Spears http://socialitelife.com/images/2007/01 ... 407_01.jpg
pfff morgaine! Jeetje zeg, dat is schrikken! Kun je nagaan wat er met ons gebeurt als we een paar goede visagisten/haarstylisten hebben
Catherina Zeta Jones kan volgens mij niet lelijk zijn! Wat een knappe vrouw is dat zeg! Het is dat ik niet op vrouwen val, maar Catherina en Angelina Jolie zouden dan wel de eersten zijn waar ik voor zou gaan!
Ik ben verbaasd over hoe "lelijk"sommige kunnen zijn zonder make up. Catherine Zetta Jones is zelfs zonder make up een mooie vrouw. Het valt me op dat vele van hun ook een hele slechte huid hebben veel acne of puistjes. Misschien moeten ze eens aan de clearsiel haha
Voor ons is er dus ook nog hoop. Alleen even flink in de plamuur. Ik vind die reclame van DOVE ook goed. Daar zie je hoe een model opgemaakt wordt en gefotoshopt. Snappen jullie welke ik bedoel ?
Wat een goede reclame! Dove voert sowieso echt goede reclame vind ik.. Jammer dat de producten minder zijn, hihihi..
Dat is echt een goede reclame zeg! Hier benik echt blij om. Dat ze eindelijk laten zien dat er heel veel nep is.
Ja, beetje airbrush, plamuur, goede belichting, Photoshop-programma en ik ben ook een fotomodel hahahahhahahaha! Oh ja, ook nog een heleboel hairextentions natuurlijk!
die acne komt vast door die duizenden lagen plamuur die ze elke dag opgesmeerd krijgen! die reclame van dove is idd erg goed!
Ik vind het helemaal niet zo erg...ze lijken juist meer op normale mensen zonder makeup op! Om nou gelijk te zeggen dat ze lelijk zijn... Als er van mij iedere dag 2000 foto's door paparazi worden gemaakt kun je wel meer lelijke foto's krijgen hoor!
Inderdaad een goede reclame! Aan de andere kant, kom op mensen, iedereen weet toch dat die showbizz mensen urenlang in de make-up zitten voor een feestje of premiere, daar is 1 kohlpotloodje niet genoeg . Het verbaast mij in ieder geval niet, alleen die Cameron Diaz, die viel zelfs mij tegen.
Als je goed had gelezen had je ook gezien dat ik het tussen ""haakjes had gezet. Ik weet het even niet uit te leggen maar ik bedoelde niet lelijk ermee maar meer minder mooi zonder make up ach ja maakt het uit. Ik ben ook geen plaatje als ik wakker wordt