Goedemorgen dames, Ik ben woensdag bij de gynaecoloog geweest en had een eicel van 20 mm. Nu ben ik donderdag avond beginnen testen en tot op vandaag (zaterdag) negatief. Zou mij eisprong woensdag al kunnen geweest zijn? Ik begin namelijk lichtjes te panikeren dat de testen negatief blijven 4 dagen nadat mijn ei 20 mm was. Woensdag zelf heb ik niet getest.
Misschien was hij woensdag al positief.. Heb je wel geklust? Bij mij wisselde het wel heel erg. Met clomidgebruik, toen ik nog geen pregnyl spoot, had ik wel eens 17mm en de volgende dag een posi ovutest. Maar ook wel eens 19mm en pas na 5 dagen een posi ovutest. Dus misschien komt hij toch nog.. Merk je wat aan je slijm? Na mijn eisprong is al het vruchtbare slijm snel weg en dat wordt dik en wit. Daaraan merk ik dat de eisprong geweest is.
Lh is op zijn piek ongeveer 24 uur voor e eisprong. Je eitje springt ongeveer met 20 mm dus de kans is vrij groot dat de test woensdag of donderdagochtend positief geweest was. Succes
We hebben woensdag geklust omdat ik zo een voorgevoel had toen. Donderdag en vrijdag ook geklust. Ik hoop dat ik mijn eisprong woensdag dus gehad heb en dat daarmee de ovulatietesten nu negatief blijven. Gek dat een eisprong zo kan verschillen van maand tot maand. Bij jou 1 x rond 17 mm en de maand nadien meting op 19 mm en pas 5 dagen nadien positief....dat gekke vrouwenlichaam van ons toch
Ik hoop het ook. Ik had woensdag opeens stekende tepels en pijnlijke borsten. Ik had toen een voorgevoel dat mijn eisprong er was. Ik dacht dat als ik dan donderdag zou testen, de ovulatietest nog wel positief zou zijn. Ik was dus totaal verbijsterd dat hij negatief bleef.
Hallo dames, tot op vandaag nog geen positieve ovulatietest. Ik denk dus dat ik mijn piek gemist heb en te laat beginnen testen ben. Ik moet morgen bloed laten prikken om na te kijken of ik een goede eisprong gedaan heb. Vorige woensdag ('s morgens) was mijn eicel 20mm bij de gynaecoloog en ik ben beginnen testen vanaf donderdag avond. We zijn wel beginnen klussen vanaf de maandag voor de meting. Dus als ik mijn eisprong gehad heb, hebben we wel geklust Hopelijk weet ik de uitslag van de bloedtest snel, want ik heb geen idee waar ik in mijn cyclus zit nu. Is mijn eisprong vorige woensdag al geweest en kan ik binnen 10 dagen testen,...of is mijn eisprong nog niet geweest en is het ondertussen meer dan 32mm groot? Ik had woensdag pijnlijke borsten en steken ter hoogte van mijn eileider dus ik heb een gevoel dat ik toen mijn eisprong had. En dus gewoon veel te laat beginnen testen ben.
Spannend!! maar je bent idd veel te laat begonnen met de ovutesten als hij woensdag al 20 mm was, en donderdagavond pas was begonnen dat is idd te laat. vaak moet je op cd 10 ongeveer beginnen met je testen afhankelijk van je cyclus maar zo kan je een goed beeld krijgen. vaak springt je eitje tussen de 18-22 mm namelijk.
Net mijn bloed uitslag gehad en ik heb dus wel degelijk mijn eisprong gehad vorige week al en we hebben vorige week en de dagen ervoor flink geklust, dus er is hoop spannend